XXL Nutrition

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Ik ga trouwens werken bij Palestra van de 13 juli tot en met de 16e dus als jij en Rene eens als vanouds weer komen trainen kan ik mss wel Hein overhalen om voor old times sake het gratis te doen.
 
Ik nog niet momenteel.:eek:
Toen mijn collega's gister met mac kwamen deed het me vrij weinig.
Komt nog door Turkije denk ik en voel me te dik momenteel. :o

Eigenlijk wel gunstig, dan ga je nu tenminste niet in de fout, alleen je dik voelen is minder :(
Gelukkig ben ik helemaal niet zo gek op het eten van de Mac maar daar heb ik genoeg ander zondigs voor in de plaats :D
 
Eigenlijk wel gunstig, dan ga je nu tenminste niet in de fout, alleen je dik voelen is minder :(
Gelukkig ben ik helemaal niet zo gek op het eten van de Mac maar daar heb ik genoeg ander zondigs voor in de plaats :D


Nog even Jerney;).... gaat goed hier zo!!:)
 
Ik ga trouwens werken bij Palestra van de 13 juli tot en met de 16e dus als jij en Rene eens als vanouds weer komen trainen kan ik mss wel Hein overhalen om voor old times sake het gratis te doen.

Dat zou heel leuk zijn! Ik ben wel die wo. vrij maar dan moet ik juist die ochtend voor mijn 2e afspraak bij de manueel therapeut zijn, dezelfde dag mag ik van hem niet trainen.
Wat zijn je werktijden want misschien kan ik ma. of di. vanaf 17:00 of do. ochtend tot 10:30.
 
Eigenlijk wel gunstig, dan ga je nu tenminste niet in de fout, alleen je dik voelen is minder :(
Gelukkig ben ik helemaal niet zo gek op het eten van de Mac maar daar heb ik genoeg ander zondigs voor in de plaats :D
Ik opzicht wel, maar heb ook teveel alternatieven.:o
Tja ik doe er alles aan om dat gevoel van dik zijn de dag van mijn foto's niet te hebben. ;)
 
Schouders en abs vandaag

front raise:
2x 15 met 2kg
3x 15 met 3kg

Side raise palms up:
2x 15 met 2kg
3x 15 met 3kg

Side raise met schijfjes van 2,5 kg:
5x 15 met 2,5kg

Achterkant schouders, gestrekte armen achterwaarts brengen:
2x 15 met 4kg
3x15 met 6kg

Dumbbells naar binnen en buiten draaien, ellebogen in de zij, armen in een rechte hoek:
5x 15 met 4kg

Buikspierkwartier meegedaan +

Technogym abdominal crunch:
1x 20 met 17,5kg
1x 20 met 20kg
3x 15 met 22,5kg

Cardio: vice versa werk gefietst, 26km.

==========================================================

Training heeft gelukkig geen klachten opgeleverd dus wordt de volgende keer
weer verzwaard.
 
Ik opzicht wel, maar heb ook teveel alternatieven.:o
Tja ik doe er alles aan om dat gevoel van dik zijn de dag van mijn foto's niet te hebben. ;)

:roflol:


Je denkt je zelf gewoon slank!
Het zal allemaal wel meevallen toch?
 
:roflol:


Je denkt je zelf gewoon slank!
Het zal allemaal wel meevallen toch?

Vergeleken met mijn oude gewicht van bijna 80 valt het inderdaad mee, vergeleken met mijn droom valt het tegen. :rolleyes:

Wow super dat het goed ging met je schouders.
Ik hoop dat het verzwaren ook goed zal gaan.!
 
Vergeleken met mijn oude gewicht van bijna 80 valt het inderdaad mee, vergeleken met mijn droom valt het tegen. :rolleyes:

Wow super dat het goed ging met je schouders.
Ik hoop dat het verzwaren ook goed zal gaan.!

Bedankt!

Zie je nou wel, je hebt al heel wat bereikt, duurt gewoon iets te lang naar je zin. Houd een half jaartje voor ogen, met je nieuwe training nu heb je vast snel resultaat! :)
 
Inderdaad!
Het is dat het de laatste loodjes zijn want ik begin een beetje op te raken :eek:

Pfff, anders ik wel hoor. Stond met m'n beentraining van gister gewoon serieus te trillen op m'n beentjes :shake: :o
En dan niet pas aan het eind van de training he, nee gewoon tijdens oefening 2 al :D


Yin heeft het ook alleen maar over eten en zweten he...

;)

:roflol: What else is there?
Tijdens deze gore zweterige dagen, waarbij je je door elke maaltijd heen moet ploeteren :D


...

Woensdagavond zit ik aan een doos Snickerijs :lick:

Me = jealous :(

Ik ga sowieso pas vrijdag foto's maken, en dan probeer ik ook nog steeds heel hard om mezelf elke dag er van te overtuigen om door te zetten tot m'n 1e vakantiedag op 15 juli :treuren:


...

moet zeggen dat zitten gaan, momenteel wat probleempjes oplevert :D

I hear ya, sister :(
Heb voor het eerst in weeeeeeken weer een klein beetje wat gewicht verplaatst tijdens m'n beentraining.
En dat kunnen die compleet geatrofieerde beenspiertjes van mij natuurlijk niet aan :rolleyes:
Vervloekte wc :mad:
 
Eigenlijk wel gunstig, dan ga je nu tenminste niet in de fout, alleen je dik voelen is minder :(
Gelukkig ben ik helemaal niet zo gek op het eten van de Mac maar daar heb ik genoeg ander zondigs voor in de plaats :D


Ja of niet:rolleyes: genoeg junkfood te verkrijgen everywhere.. :eek:
 
Pfff, anders ik wel hoor. Stond met m'n beentraining van gister gewoon serieus te trillen op m'n beentjes :shake: :o
En dan niet pas aan het eind van de training he, nee gewoon tijdens oefening 2 al :D

Pfff, de spierpijn vandaag is nog erger.......ik wil je niet bang maken :D

Me = jealous :(

Hoeft niet, ik ga niet op vakantie :(

Ik ga sowieso pas vrijdag foto's maken, en dan probeer ik ook nog steeds heel hard om mezelf elke dag er van te overtuigen om door te zetten tot m'n 1e vakantiedag op 15 juli :treuren:

Ja natuurlijk ga je door tot 15 juli :mad:
Dat zijn maar 5 daagjes dus dat overleef je ook nog wel!
Hou het resultaat maar voor ogen dan ben je achteraf blij dat je het hebt gedaan.
Dan ga je tenminste met een goddelijk lichaam op vakantie, maar wel meteen
de eerste dagen dan foto's maken hè ;)



I hear ya, sister :(
Heb voor het eerst in weeeeeeken weer een klein beetje wat gewicht verplaatst tijdens m'n beentraining.
En dat kunnen die compleet geatrofieerde beenspiertjes van mij natuurlijk niet aan :rolleyes:
Vervloekte wc :mad:

:roflol:
Heb je de luie bank al getest :laugh:

Ik ben toch blij voor je dat je wat gewicht hebt kunnen pakken!
Iedere keer dat je gaat zitten weet je tenminste dat je weer wat zwaarder kon pakken :)

Ja of niet:rolleyes: genoeg junkfood te verkrijgen everywhere.. :eek:

Het lijkt wel een complot tegen ons allemaal :headbang:

Samen sterk!!!
 
Training vandaag: rug/ biceps, voor de rug alles in tellen: 3 heen - 1 vast - 4 terug

Straight arm pulldown:
- 5x 15 met 15kg :zweet:

cable row:
- 2x 15 met 20kg
- 3x 15 met 25kg

Close grip pulldown:
- 2x 15 met 20kg
- 3x 15 met 25kg

Zelfbedachte oefening ivm blessure
soort van revers peckdeck maar dan met dumbbells
- 1x 15 met 3kg
- 4x 15 met 4kg

Cable curl met stangetje:
- 5x 15 met 15kg

Dumbbell curl:
- 3x 15 met 4kg
- 2x 15 met 3kg leeg.... :o

Cardio: vice versa gym gefietst: 17km totaal

==========================================================

Ik heb geen deadlift gedaan omdat ik nog amper normaal kan gaan zitten door
de spierpijn van mijn benentraining eergisteren :D
Na de bicepstraining kon ik mijn armen amper strekken.
Het nu weer ok alleen zijn ze van jelly :o
 
Ja natuurlijk ga je door tot 15 juli
Dat zijn maar 5 daagjes dus dat overleef je ook nog wel!
Hou het resultaat maar voor ogen dan ben je achteraf blij dat je het hebt gedaan.
Dan ga je tenminste met een goddelijk lichaam op vakantie, maar wel meteen
de eerste dagen dan foto's maken hè

Oke, oke. Ik zal de horror nog wel door laten gaan tot 15 juli :(
:treuren: :treuren: :treuren: Jamaarjamaar, dat betekent geen Domino's pizza en geen Ben en Jerry's ijs :janken: :janken: :janken:
Dan maar een extra cocktailtje tijdens de vakantie, want die horen ook bij de all-in :lick:

Foto's op vakantie :eek:
Dacht het niet, heb mijn foto-aversie wel weer genoeg onderdrukt tijdens deze contest. Na 10 juli wordt het weer ouderwets wegduiken en omdraaien hoor :roflol:
 
Oke, oke. Ik zal de horror nog wel door laten gaan tot 15 juli :(
:treuren: :treuren: :treuren: Jamaarjamaar, dat betekent geen Domino's pizza en geen Ben en Jerry's ijs :janken: :janken: :janken:
Dan maar een extra cocktailtje tijdens de vakantie, want die horen ook bij de all-in :lick:

Foto's op vakantie :eek:
Dacht het niet, heb mijn foto-aversie wel weer genoeg onderdrukt tijdens deze contest. Na 10 juli wordt het weer ouderwets wegduiken en omdraaien hoor :roflol:

Daar komt niets van in jongedame :mad:

Je hebt zelf volgens mij niet eens door wat een mooi figuur je hebt, alles goed in verhouding, mooie proportie's.
Volgens mij wil je alleen meer vetjes kwijt, wat meer spiermassa, en als je dat hebt bereikt ben je helemaal klaar.
je kunt ook een goddelijk vetpercentage met een lelijk figuur hebben....nee dat is lekker :roflol:

Ga maar lekker junken in je vakantie en als je terug bent gewoon weer netjes eten.
Maakt niet uit hoelang het duurt maar we gaan voor droog, ok? :)
 
Daar komt niets van in jongedame :mad:

Je hebt zelf volgens mij niet eens door wat een mooi figuur je hebt, alles goed in verhouding, mooie proportie's.
Volgens mij wil je alleen meer vetjes kwijt, wat meer spiermassa, en als je dat hebt bereikt ben je helemaal klaar.
je kunt ook een goddelijk vetpercentage met een lelijk figuur hebben....nee dat is lekker :roflol:

Ga maar lekker junken in je vakantie en als je terug bent gewoon weer netjes eten.
Maakt niet uit hoelang het duurt maar we gaan voor droog, ok? :)

Ga zeker de dieet-teugels wat laten vieren op vakantie, vooral wat betreft drank :klink: :D
Maar ga het wel echt een beetje binnen de perken proberen te houden. Want ik moet die dikke vakantie-pens na Mallorca ook meteen weer in het motorpak geperst krijgen voor de volgende vakantie :roflol:

(Ja, je ziet het goed, de rest van je post negeer ik idd gewoon lekker :D)
 
Ga zeker de dieet-teugels wat laten vieren op vakantie, vooral wat betreft drank :klink: :D
Maar ga het wel echt een beetje binnen de perken proberen te houden. Want ik moet die dikke vakantie-pens na Mallorca ook meteen weer in het motorpak geperst krijgen voor de volgende vakantie :roflol:

(Ja, je ziet het goed, de rest van je post negeer ik idd gewoon lekker :D)

Ja dat zie ik, maar ik meen het wel!
Ik zal nooit dat soort dingen zeggen als ik het niet meen... jij bent gewoon nog in de ontkenningsfase :p

Misschien valt het qua prijs trouwens best mee om je motorpak te laten vermaken, hèhèhè... nee hoor, ik zou ook oppassen.
Ben zelf vaak genoeg schandalig in de fout gegaan op vakantie. Terug thuis wilde ik mijn spijkerbroek aan...
stond de rits in een grote vette V :treuren::sad:
Was m'n eigen schuld maar ik voelde me zooo klote...

Wat denk je wat mij net overkomt?
Ik had net alle moed bijeen geraapt om toch nog wat te gaan strijken, ja ja, denk vooral niet dat dit in mijn aard ligt :roflol:,
doet mijn strijkbout het niet meer, jeee wat rot zeg :D:D:D
 
Ja dat zie ik, maar ik meen het wel!
Ik zal nooit dat soort dingen zeggen als ik het niet meen... jij bent gewoon nog in de ontkenningsfase :p

Misschien valt het qua prijs trouwens best mee om je motorpak te laten vermaken, hèhèhè... nee hoor, ik zou ook oppassen.
Ben zelf vaak genoeg schandalig in de fout gegaan op vakantie. Terug thuis wilde ik mijn spijkerbroek aan...
stond de rits in een grote vette V :treuren::sad:
Was m'n eigen schuld maar ik voelde me zooo klote...

Wat denk je wat mij net overkomt?
Ik had net alle moed bijeen geraapt om toch nog wat te gaan strijken, ja ja, denk vooral niet dat dit in mijn aard ligt :roflol:,
doet mijn strijkbout het niet meer, jeee wat rot zeg :D:D:D

Exact de reden dat ik het ook redelijk netjes wil houden tijdens de vakantie.
(en met 'redelijk netjes' bedoel ik dan niet elke maaltijd helemaal LOS gaan :roflol:)

Vind het ook echt zonde om al die vetjes/kilo's/cm's die ik er nou in de afgelopen 8 weken eindelijk weer eens afgekregen heb, er in 1 week vakantie weer bij te vreten.
En geloof me, ik ben er toe instaat! :roflol:

Ik haaaaaat strijken, ik koop simpelweg niks wat gestreken moet worden, perfecte strategie hoor :D
 
Fijn dat je training weer goed was, zou ook niks forceren met de deadlift, ik vergeet iedere keer mn onderrug te trainen heb maar een paar keer aan gedacht afgelopen weken, ook stom, misschien omdat er niet zoveel toestellen voor zijn.
 
Back
Naar boven