MuscleMeat

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

1,5 uur zand invegen noem ik wel een vorm van cardio hoor!!!

:wave:
 
Net een thuis dumbbelltraining achter de rug: borst/triceps en buikspieren op de bal en het schuine bankje. Voel me echt lekker nu :)

Ik dacht, als Cynthia laat kan trainen dan kan ik het ook ;)
:wave:
 
hahahaha goed zeg!
ook asl zxo'n nachttrainer geworden ;)
 
hahahaha goed zeg!
ook asl zxo'n nachttrainer geworden ;)



Het ging eigenlijk vreemd genoeg heel lekker, alleen heb ik thuis niet zulke zware gewichten.
Dat zal wel een grote rol hebben gespeeld :D maar m'n spieren zitten toch lekker vol :cool:
 
Het ging eigenlijk vreemd genoeg heel lekker, alleen heb ik thuis niet zulke zware gewichten.
Dat zal wel een grote rol hebben gespeeld :D maar m'n spieren zitten toch lekker vol :cool:
Super toch! moet ik ook maar wat vaker gaan doen :D
 
Super toch! moet ik ook maar wat vaker gaan doen :D

Waarom niet, die meiden van je liggen dan al lekker te slapen en je kunt overdag je hobby doen...jeweetwel; poetsen :roflol:
 
Waarom niet, die meiden van je liggen dan al lekker te slapen en je kunt overdag je hobby doen...jeweetwel; poetsen :roflol:
Nou idd mijn hobby whahaha op het oog zou je het wel zeggen hier maar onder tussen ghehehe:D
 
Nou idd mijn hobby whahaha op het oog zou je het wel zeggen hier maar onder tussen ghehehe:D

Ik houd de schijn niet eens meer op :roflol:


Nou ja, is niet helemaal waar :o ...nu m'n schouder weer wat beter gaat doe ik eindelijk wat meer in huis maar mijn hobby is het ook zeker niet :eek:
 
Waarom niet, die meiden van je liggen dan al lekker te slapen en je kunt overdag je hobby doen...jeweetwel; poetsen :roflol:
:roflol::hahaha::haha: Als je nou overal gewichten aan hangt, kan je thuis een sportschool voor huisvrouwen beginnen. Heerlijk, ramen zemen 3x15x5kg, 20 minuten interval stofzuigen, vaatwasser inruimen met 20 kg om je nek... Hmmmm, heb er nu al zin in :p
 
Bind een dumbbell aan je plumeau
Moet je eens kijken wat een spierballen je krijgt van het stoffen
 
:roflol::hahaha::haha: Als je nou overal gewichten aan hangt, kan je thuis een sportschool voor huisvrouwen beginnen. Heerlijk, ramen zemen 3x15x5kg, 20 minuten interval stofzuigen, vaatwasser inruimen met 20 kg om je nek... Hmmmm, heb er nu al zin in :p

Bind een dumbbell aan je plumeau
Moet je eens kijken wat een spierballen je krijgt van het stoffen

Hmmm, dit zijn hele waardevolle tips, ik heb ze nog in overweging ;)

Vooralsnog heb ik schouders gedumbbelld zonder plumeau etc.
 
Laatst bewerkt:
:roflol::hahaha::haha: Als je nou overal gewichten aan hangt, kan je thuis een sportschool voor huisvrouwen beginnen. Heerlijk, ramen zemen 3x15x5kg, 20 minuten interval stofzuigen, vaatwasser inruimen met 20 kg om je nek... Hmmmm, heb er nu al zin in :p

Hahaha,best een goed idee;).
 
:roflol::hahaha::haha: Als je nou overal gewichten aan hangt, kan je thuis een sportschool voor huisvrouwen beginnen. Heerlijk, ramen zemen 3x15x5kg, 20 minuten interval stofzuigen, vaatwasser inruimen met 20 kg om je nek... Hmmmm, heb er nu al zin in :p

Hahaha,best een goed idee;).

Misschien komt het nog wel zover wanneer we tijdgebrek hebben :dunno:



Vandaag gaan we voor een lekkere fietstocht :), eerst nog even bepalen waar...
Wordt waarschijnlijk weer een VLITtraining, wil ik niet van mijn fiets vallen door mijn keto dieet :D
 
Und, wat is het geworden voor tochtje?
Heb vandaag nog niet gefietst, misschien zo nog een rondje of anders vanavond laat.
 
Hoe beviel je fietstocht met het keto dieet?
 
Und, wat is het geworden voor tochtje?
Heb vandaag nog niet gefietst, misschien zo nog een rondje of anders vanavond laat.

Het is een rondje Amsterdam geworden vanuit huis, toch nog 47,5 km,
lekker weertje was het :)

Hoe beviel je fietstocht met het keto dieet?

Het beviel prima maar het gaat niet om op tempo gefietsen. Dat gaat gewoon niet echt lekker op keto. Op de langere stukken reden we net geen 20km p/u dan wordt je ook niet slap ofzo.
Al met al viel het me reuze mee, zoals gewoonlijk waren de tupperware bakjes wel weer mee ;)
 
De komende 3 weken heb ik andere werktijden.
Ben nu op het werk, net terug van de sportschool. Ik wilde rug en cardio doen maar het werd rug en triceps.
Was toch ietsje te laat opgestaan :p
 
Back
Naar boven