AndroidHealthClinic

Jerney's log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Trainen op lage carbs is heel zwaar. Benen trainen is al erg zwaar en dat een uur lang is ruim voldoende. Lekker chillen op de bank Jerney.
Gelukkig ben jij altijd in de buurt om te zeggen dat er nog hoop is.;)
 
Klote he Jerney ik voelde me vandaag ook als een vaatdoek en heb gelukkig een rustdag. Wat denk jij zal het gewoon wennen worden aan die lage carbs of zijn we eruit:(

Het went tot op zekere hoogte maar ik zit al een tijdje op 90 tot 100gr en bij veel trainen wil het ff niet meer.
Ik ga maar eens aan een flinke refeed denken :meal:

Trainen op lage carbs is heel zwaar. Benen trainen is al erg zwaar en dat een uur lang is ruim voldoende. Lekker chillen op de bank Jerney.

Ik luister meteen naar je :)

Gelukkig ben jij altijd in de buurt om te zeggen dat er nog hoop is.;)

Lief hè!
 
Sambal bij (:p) witte vis is inderdaad wel lekker.
 
Foei! :mad:
 
uhh..op welke pagina staan de trainings resultaten van vandaag?


gaat goed hier..hahaha
 
Zo goedemorgen, vandaag voel je het in de billen ;)? Naar van je blessure, maar goed dat het je niet demotiveerd...gewoon de dingen blijven doen die je wel kan doen, luisteren naar je lichaam en positief blijven :). Ook lastig dat je het niet trekt, ik heb er de laatste tijd ook last van... misschien zit het in de lucht.:p
 
Zo goedemorgen, vandaag voel je het in de billen ;)? Naar van je blessure, maar goed dat het je niet demotiveerd...gewoon de dingen blijven doen die je wel kan doen, luisteren naar je lichaam en positief blijven :). Ook lastig dat je het niet trekt, ik heb er de laatste tijd ook last van... misschien zit het in de lucht.:p

Ook goedemorgen!
Dat is een mooie peptalk 's morgens! :)

Billen zijn ok, train mijn benen/billen eindelijk vaak genoeg om geen hele erge spierpijn meer te hebben :D
Ach, de ene keer ben je positiever dan de andere keer maar een wedstrijdje is altijd leuk.
Misschien zijn we wel aan vakantie toe.
Ik heb wel vanaf volgende week wo. 3,5 week vrij dus hopelijk wordt het hier een beetje knap weer.

Heb jij ook nog wat leuks in het vooruitzicht?
 
Vandaag een vrije dag dus kan ik samen met m'n man naar de sportschool.
Ik wil een combi borst/schouders/triceps gaan doen, kijken tot hoever ik kom en daarna natuurlijk de gebruikelijke cardio.

Gisterenavond had ik ontzettend veel trek dus had ik maar wat meer gegeten dan de laatste paar dagen.
Als dat vandaag ook het geval is, eet ik ook weer meer, om morgen weer terug te gaan naar 1550 tot 1700kcal.
Qua eiwitinname zit ik per dag nu standaard tussen de 130 en 150gr.
 
Vandaag een vrije dag dus kan ik samen met m'n man naar de sportschool.
Ik wil een combi borst/schouders/triceps gaan doen, kijken tot hoever ik kom en daarna natuurlijk de gebruikelijke cardio.

Gisterenavond had ik ontzettend veel trek dus had ik maar wat meer gegeten dan de laatste paar dagen.
Als dat vandaag ook het geval is, eet ik ook weer meer, om morgen weer terug te gaan naar 1550 tot 1700kcal.
Qua eiwitinname zit ik per dag nu standaard tussen de 130 en 150gr.

Ik wil vuurwerk zien ;) En anders kom je maar eens met je ventje naar mijn schuur :roflol:

Mmm ... beetje spelen met de kcals om toch wat kracht te bewaren. Niet te diep gaan nu al.
Het is nog lang voor je aan de eindstreep bent ;)
 
Ik wil vuurwerk zien ;) En anders kom je maar eens met je ventje naar mijn schuur :roflol:

Mmm ... beetje spelen met de kcals om toch wat kracht te bewaren. Niet te diep gaan nu al.
Het is nog lang voor je aan de eindstreep bent ;)

Het is vast eng in jouw schuurtje :bang:

Dat had ik idd ook bedacht om niet te diep te gaan, anders ben ik straks na 4 weken al gefinished :D

Ik moet wel zeggen dat het met het spiegelbeeld al weer een stuk beter gaat.
Tja, de weegschaal zegt weer eens niet zoveel maar zaterdag komt het meetlint weer uit de kast.
 
Het is vast eng in jouw schuurtje :bang:

Dat had ik idd ook bedacht om niet te diep te gaan, anders ben ik straks na 4 weken al gefinished :D

Ik moet wel zeggen dat het met het spiegelbeeld al weer een stuk beter gaat.
Tja, de weegschaal zegt weer eens niet zoveel maar zaterdag komt het meetlint weer uit de kast.

Eng? Maar nee ;)

Ga je trouwens nog een carb up soort van iets doen voor je finish foto?
 
Back
Naar boven