Fitness Seller

Jerney's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mooi zo dat het prima ging.
Nee inderdaad dan moet je gewoon lekker aanvoelen hoe hard je kunt gaan.
Koken jij en je man nu eigenlijk apart of doet hij met je mee?

Hij is van de kip en pangafilet en ik ben van de tartaar en Duitse biefstukjes.
Hij maakt bijv. weer een soort tjaptjoi en ik maak Thaise roerbakgroente.
Hij maakt oneetbare bami en ik lekkere chili con carne :p
1 voordeeltje....hij heeft alle bami voor zichzelf alleen :D
We hebben dus wel allebei een voorkeur om dingen te maken maar het is gewoon erg handig als je alletwee voor elkaar dingen kan maken.
Scheelt erg in tijd en we maken ook nog eens hele grote portie's, ook om in te vriezen.
Nu met keto haal ik ook lekkere gegrilde kipkarbo's en gehaktballen.
Zalm rauw op zijn Japans, ook erg makkelijk.

Ik mis wel mijn kwark maar ik ben bang dat daar teveel lactose in zit :(
At jij het ook niet met keto?
 
Zou wel gezellig zijn toch?;)

Zekers!

Heb je wel eens met een hybride fiets over het strand proberen te fietsen, ik wel...... :rolleyes:


---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Ik moet ook nog even kwijt dat ik weer beetje bij beetje sterker aan het worden ben :cheer:
Vandaag met bankdrukken eindelijk weer de laatste 2 sets > 8 reps met 40kg gedaan(was vroeger mijn basisgewicht voor 12 reps maar goed...) en incline dumbbell press de laaste 2 sets > 10 reps met 12,5kg.
De flyes(7,5kg) blijven helaas nog wat achter, ik doe nu kalm aan want ik ben zo slim geworden om niet meer door de pijn heen te trainen :D
 
Hij is van de kip en pangafilet en ik ben van de tartaar en Duitse biefstukjes.
Hij maakt bijv. weer een soort tjaptjoi en ik maak Thaise roerbakgroente.
Hij maakt oneetbare bami en ik lekkere chili con carne :p
1 voordeeltje....hij heeft alle bami voor zichzelf alleen :D
We hebben dus wel allebei een voorkeur om dingen te maken maar het is gewoon erg handig als je alletwee voor elkaar dingen kan maken.
Scheelt erg in tijd en we maken ook nog eens hele grote portie's, ook om in te vriezen.
Nu met keto haal ik ook lekkere gegrilde kipkarbo's en gehaktballen.
Zalm rauw op zijn Japans, ook erg makkelijk.

Ik mis wel mijn kwark maar ik ben bang dat daar teveel lactose in zit :(
At jij het ook niet met keto?

Ik dacht ook dat jullie normaal veel samen koken maar dat gaat nu wat lastiger nu jij keto doet.
Alhoewel voordeel van keto is vaak wel dat het heel simpel is om klaar te maken, tenzei je voor een uitgebreidere maaltijd gaat.
Klinkt allemaal erg lekker.:)

Ik heb geen kwark gegeten met keto, dat hadden voor mij teveel koolhydraten betekend.;)
Wordt volgens mij ook afgeraden om te nemen tijdens het dieet.:eek:
 
Ik dacht ook dat jullie normaal veel samen koken maar dat gaat nu wat lastiger nu jij keto doet.
Alhoewel voordeel van keto is vaak wel dat het heel simpel is om klaar te maken, tenzei je voor een uitgebreidere maaltijd gaat.
Klinkt allemaal erg lekker.:)

Ik heb geen kwark gegeten met keto, dat hadden voor mij teveel koolhydraten betekend.;)
Wordt volgens mij ook afgeraden om te nemen tijdens het dieet.:eek:

Als je het heel vaak eet wordt het een stuk minder lekker :D

Ik bedenk me net dat het nu wel kan tijdens de refeed. Dan moet je sowieso 2,2gr eiwit eten berekent vanuit je vvm en ik mag eventjes carbs, jippie! :cool:
 
Beetje hippe scootmobiel rijd op kernenergie.
 
Als je het heel vaak eet wordt het een stuk minder lekker :D

Ik bedenk me net dat het nu wel kan tijdens de refeed. Dan moet je sowieso 2,2gr eiwit eten berekent vanuit je vvm en ik mag eventjes carbs, jippie! :cool:
Daar heb je wel gelijk in.:eek:
Alhoewel heb er zelf nog geen last van omdat ik steeds andere groente erbij eet.
Twestie van tijd en het gaat ook een stuk minder lekker worden. ;)

Super, inderdaad tijdens je refeed moet je dat lekker doen.
Dat gaat smullen worden tijdens je refeed. :D
Er zijn toch wel een aantal dingen die je wel zal missen momenteel ook al sta daar momenteel misschien niet bij stil omdat de vette dingen ook lekker zijn.
Die moet ik juist nu missen.;)
 
Beetje hippe scootmobiel rijd op kernenergie.

Shit, hebben ze mij weer dat verouderde type in m'n maag gesplitst :(

Daar heb je wel gelijk in.:eek:
Alhoewel heb er zelf nog geen last van omdat ik steeds andere groente erbij eet.
Twestie van tijd en het gaat ook een stuk minder lekker worden. ;)

Super, inderdaad tijdens je refeed moet je dat lekker doen.
Dat gaat smullen worden tijdens je refeed. :D
Er zijn toch wel een aantal dingen die je wel zal missen momenteel ook al sta daar momenteel misschien niet bij stil omdat de vette dingen ook lekker zijn.
Die moet ik juist nu missen.;)

Ja klopt, ik mis fruit, pastasalades, nassi, bami(niet die van mijn man:D), volkorenbrood enz. maar dat at ik eigenlijk ook al niet meer tijdens de beachproofcontest. De cravings zijn dus wel minder dan vroeger, ik denk alleen dat het vet straks ook tegen gaat staan. Nou ja, dan is het wel weer tijd voor iets anders :)
Vooralsnog mag ik morgen carbs!!!

Ik wou net schrijven dat je op smokkeldag toch wel mag junken of doe je daar ook helemaal niet meer aan....omdat je ook zei dat je op je verjaardag niet junkt?
 
Ja klopt, ik mis fruit, pastasalades, nassi, bami(niet die van mijn man:D), volkorenbrood enz. maar dat at ik eigenlijk ook al niet meer tijdens de beachproofcontest. De cravings zijn dus wel minder dan vroeger, ik denk alleen dat het vet straks ook tegen gaat staan. Nou ja, dan is het wel weer tijd voor iets anders :)
Vooralsnog mag ik morgen carbs!!!

Ik wou net schrijven dat je op smokkeldag toch wel mag junken of doe je daar ook helemaal niet meer aan....omdat je ook zei dat je op je verjaardag niet junkt?
Misschien is dit dan ook wel voor jou het juiste moment om keto te doen, omdat je die dingen al niet meer ad met de contest.
Ja op een moment gaat dat wel vervelen omdat je keus uit eten dat je mag beperkter is.

Nou de eerste 2 maanden is het de bedoeling dat ik me het liefst aan mijn dieet hou, oa om te zorgen dat je lichaam aan bepaald eten geen behoefte meer heeft en mijn lichaam wordt gezuiverd.
Na die 2 maanden mag ik wel junken maar dan moet het wel gecompenseerd worden met cardio.Streng he ;)
Tot nu toe bevalt het me prima, 3 kilo kwijt dus mij hoor je niet klagen dat ik niet junk momenteel.:eek:
 
Misschien is dit dan ook wel voor jou het juiste moment om keto te doen, omdat je die dingen al niet meer ad met de contest.
Ja op een moment gaat dat wel vervelen omdat je keus uit eten dat je mag beperkter is.

Nou de eerste 2 maanden is het de bedoeling dat ik me het liefst aan mijn dieet hou, oa om te zorgen dat je lichaam aan bepaald eten geen behoefte meer heeft en mijn lichaam wordt gezuiverd.
Na die 2 maanden mag ik wel junken maar dan moet het wel gecompenseerd worden met cardio.Streng he ;)
Tot nu toe bevalt het me prima, 3 kilo kwijt dus mij hoor je niet klagen dat ik niet junk momenteel.:eek:

Dat is echt vet veel Peet, gefeli!!! :)

Het klopt idd dat je die dingen al minder mist als je ze een tijdje niet eet.
Straks moet jij nog gedwongen worden om te junken :roflol:

Ik ben met twee weken keto bijna 2kg kwijt maar dat is natuurlijk veel vocht omdat ik geen carbs at.
Ben dus wel erg benieuwd wat ik donderdag na de refeed weeg en drie dagen later als het vocht weer weggetrokken is.

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------


Grijp hem Gert Jan!
 
Dat is echt vet veel Peet, gefeli!!! :)

Het klopt idd dat je die dingen al minder mist als je ze een tijdje niet eet.
Straks moet jij nog gedwongen worden om te junken :roflol:

Ik ben met twee weken keto bijna 2kg kwijt maar dat is natuurlijk veel vocht omdat ik geen carbs at.
Ben dus wel erg benieuwd wat ik donderdag na de refeed weeg en drie dagen later als het vocht weer weggetrokken is.
!

Dankje wel. :)
Het grappige is nog dat ik dit juist bereik door meer koolhydraten te eten dan ooit in een dieet (zat normaal zelf op een 40 40 20 verhouding voor dat keto gebeuren), terwijl ik juist bang was om daar te veel van binnen te krijgen vanwege het vocht.:o

Dat is ook erg knap hoor, gefeliciteerd!
Na de refeed is vaak niet zo'n fijn moment om je te wegen, 3 dagen later gaat het wel weer.;)
 
Dankje wel. :)
Het grappige is nog dat ik dit juist bereik door meer koolhydraten te eten dan ooit in een dieet (zat normaal zelf op een 40 40 20 verhouding voor dat keto gebeuren), terwijl ik juist bang was om daar te veel van binnen te krijgen vanwege het vocht.:o

Dat is ook erg knap hoor, gefeliciteerd!
Na de refeed is vaak niet zo'n fijn moment om je te wegen, 3 dagen later gaat het wel weer.;)

Ik weet het, duurt na een smokkeldag ook altijd drie dagen voor je weer bent bijgetrokken :D
Het mooiste is nog dat ik morgen met m'n dochter naar het strand ga....
beachproof met een plofbuik :eek:

Meestal zat ik tussen de 100 en 130gr carbs per dag, daar ging ik ook altijd redelijk goed op maar nu lijkt keto beter te gaan.
Ik moet niet te vroeg juichen, eerst afwachten :)

Ik ga je welterusten wensen want het is veel te gezellig en dan wordt het ook veel te laat ;)

Sleep tight!!!
 
Goodmorning lady :) :) :)

Tijdje geleden, ben minder actief laatste tijd :o
Gaat goed zo te lezen goed met je en beter met je blessures en vandaag heb je een leuke dag voor de boeg met je dochter + als ik het goed las wat carbs vandaag? Dus dat word genieten van je kwarkje straks of niet ;).

Jammer dat je kracht wat minder word, al is dit vrij normaal als je laag in kh's zit... maar lijkt me ook wel lastig als je WEET dat je beter kan :(

In iedere geval good luck met je Keto dieet ;) :) en veel plezier vandaag :D
 
Goodmorning lady :) :) :)

Tijdje geleden, ben minder actief laatste tijd :o
Gaat goed zo te lezen goed met je en beter met je blessures en vandaag heb je een leuke dag voor de boeg met je dochter + als ik het goed las wat carbs vandaag? Dus dat word genieten van je kwarkje straks of niet ;).

Jammer dat je kracht wat minder word, al is dit vrij normaal als je laag in kh's zit... maar lijkt me ook wel lastig als je WEET dat je beter kan :(

In iedere geval good luck met je Keto dieet ;) :) en veel plezier vandaag :D

Heyyy :), ook goedemorgen!!!

Als je zelf maar niet minder actief bent, maar dat zal in jouw geval wel reuze meevallen ;)
Het gaat idd stukken beter met mijn blessure dus ik ben weer langzaam aan het opbouwen,
zit gelijk weer een stuk beter in mijn vel.
Heerlijk om weer "normale" pijn te voelen als ik train :D

Hoe gaat het met jou?
Is je iets rustige periode al weer afgelopen of ben je lekker je nieuwe fiets aan het inrijden? :)

Jij ook een hele fijne dag!
Ik zit momenteel nog even op die weersvoorspelling van gisterenavond te wachten toen Piet P. zei dat het
een stralende zonnige dag zou worden :roflol:
 
Hoe lang ben jij van plan dat keto vol te houden?
 
Hij is van de kip en pangafilet en ik ben van de tartaar en Duitse biefstukjes.
Hij maakt bijv. weer een soort tjaptjoi en ik maak Thaise roerbakgroente.
Hij maakt oneetbare bami en ik lekkere chili con carne :p
1 voordeeltje....hij heeft alle bami voor zichzelf alleen :D
We hebben dus wel allebei een voorkeur om dingen te maken maar het is gewoon erg handig als je alletwee voor elkaar dingen kan maken.
Scheelt erg in tijd en we maken ook nog eens hele grote portie's, ook om in te vriezen.
Nu met keto haal ik ook lekkere gegrilde kipkarbo's en gehaktballen.
Zalm rauw op zijn Japans, ook erg makkelijk.

Ik mis wel mijn kwark maar ik ben bang dat daar teveel lactose in zit :(
At jij het ook niet met keto?
Damn krijg er trek van mmmmmmm
Gaat goed mem en ook alweer kilo's kwijt met keto, top! :kiss:
 
Nou, tis gelukt hoor, nu eten en op de bank hangen, douchen komt vanavond wel ben ik nu te lui voor:D
 
Hoe lang ben jij van plan dat keto vol te houden?

Ik wou het een maand of 2 proberen maar ik wilde vandaag ook een schone refeed hebben :o
Excuus....met studentendochter op stap....

Damn krijg er trek van mmmmmmm
Gaat goed mem en ook alweer kilo's kwijt met keto, top! :kiss:

Thnx meissie, ff afwachten :)

Nou, tis gelukt hoor, nu eten en op de bank hangen, douchen komt vanavond wel ben ik nu te lui voor:D

Lekker uitrusten stinky :D
 
Thanks, stinky heeft net gedoucht dus alles is weer fris en fruitig.
 
Back
Naar boven