Fitness Seller

Jerney's log (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

:roflol: ??? snappen? :D

Dat krijg je nou van te weinig carbs....ikke :nut:


eigenlijk wil ik nu ook heel graag eten, veel eten :o, maar ik heb straf...

whahahaaa, blijven staan he! :p

Groot glas water, of lekker bakkie thee met extra zoetjes, en op worteltjes knabbelen!!! Moet je een zakkie? heb ingeslagen :p

of gewoon slapen, kan natuurlijk ook :p
 
whahahaaa, blijven staan he! :p

Groot glas water, of lekker bakkie thee met extra zoetjes, en op worteltjes knabbelen!!! Moet je een zakkie? heb ingeslagen :p

of gewoon slapen, kan natuurlijk ook :p

:grumble: henriëtte spa vult ook heel goed :rolleyes:



Ik kan maar beter gaan slapen....welterusten! :wave:
 
ja, ik ook! is voor mijn honger ook beter :p Slaap lekker!
 
Nog even en dan moet je kt, pump en rennen in 1 training proppen :roflol:
Ik hoor wel hoe het afloopt :D
HAHAHA laten we dat maar niet doen.
Voorlopig heb ik nog geen spierpijn,alleen beetje stijf ;)
Is het bij jou nog erger geworden de 2e dag?
 
HAHAHA laten we dat maar niet doen.
Voorlopig heb ik nog geen spierpijn,alleen beetje stijf ;)
Is het bij jou nog erger geworden de 2e dag?

Ja, toch wel...niet verschrikkelijk hoor.
Vooral billen en bovenbenen. Volgens mij heb ik slechte bilspieren, hoe vaak ik ze ook pak, altijd spierpijn.

Nu krijg ik opeens enge fantasieën over hoe ze eruit gaan zien als ik ze niet meer train :eek:
 
Timmeeh, jij bent in en in slecht :(

Nu heb ik een trauma.......
 
Mooi zo, toch wat spierpijn ;)
Bilspierpijn vind ik zelf wel lekker, dus wees blij dat je het steeds hebt.(tenzei je het irritant vind)
Ik doe soms zo me best om bilspierpijn te krijgen wat vervolgens niet lukt. :mad:
Er doet telkens 1 onderdeel van me benen flink pijn (steeds weer iets anders ;)) en ben er nog niet uit waarom ik de ene training bv onwijze bilpijn heb en de training geen spierpijn krijg.
Train jij steeds zwaarder of gaat dat lastig tijdens het cutten?
 
Mooi zo, toch wat spierpijn ;)
Bilspierpijn vind ik zelf wel lekker, dus wees blij dat je het steeds hebt.(tenzei je het irritant vind)
Ik doe soms zo me best om bilspierpijn te krijgen wat vervolgens niet lukt. :mad:
Er doet telkens 1 onderdeel van me benen flink pijn (steeds weer iets anders ;)) en ben er nog niet uit waarom ik de ene training bv onwijze bilpijn heb en de training geen spierpijn krijg.
Train jij steeds zwaarder of gaat dat lastig tijdens het cutten?

Ik hoop maar dat ze iedere keer een beetje gelift worden :roflol: als ze pijn doen!
Tijdens cutten train ik liefst zo zwaar mogelijk maar je merkt gewoon dat je minder sterk bent. Ik ben helemaal geen fan van veel hh met weinig gewicht.
Met blessures moet je helaas wel maar ik doe het alleen als het niet anders kan.
Ik ben ook van mening dat wanneer je cut je helemaal moet proberen om je massa vast te houden, dat lukt echt niet met licht gewicht.

:laugh::haha::hahaha:ja pas maar op, ze komen achter je aan in je dromen!

Bedoel je Timmeeh of een paar hele grote billen ??? :roflol:
 
ben ik inderdaad wel met je eens ja wat betreft cutten en massa behouden!

Oh... ik denk dat ik dan bedoel Timmeeh met de billen die jij zou hebben als je niet zou trainen :D
 
ben ik inderdaad wel met je eens ja wat betreft cutten en massa behouden!

Oh... ik denk dat ik dan bedoel Timmeeh met de billen die jij zou hebben als je niet zou trainen :D

HELLUPPPPPPP!!! :roflol::hahaha::roflol:
 
Zo ik heb even weer bijgelezen hier, training gaat naar wens en dieeten ook?
 
Zo ik heb even weer bijgelezen hier, training gaat naar wens en dieeten ook?

:)

Ja, trainen doe ik nu wat gedoseerder en ik begin eindelijk in te zien dat meer niet altijd beter is :D

Ik doe nu keto maar mijn 1ste refeed heb ik verknald door samen met de carbs ook teveel vet te eten. Ook had ik hem pas na twee weken, nu doe ik het na 6,5 dag > vanaf eind morgenmiddag na de training tot vrijdagnacht 00:00(op mijn werk kan ik trainen van 14:30 tot 15:20).
Ik begin met ong. 22gr eiwit/22gr snelle carbs, daarna in het begin nog meer snelle carbs, maar vet ga ik heel erg beperken.
Ik heb al van alles in huis gehaald om niet de fout in te gaan :D dus dat komt goed.

Helaas houd ik ontzettend veel vocht vast en kan dus niet echt zien of er wat af is. Lijkt eigenlijk niet maar het kan haast niet, want ik ga naar bed met behoorlijke trek.
Op de weegschaal zie ik dat mijn vochtgehalte heel erg hoog is, ik weeg ook maar 1 kilo minder dan toen ik 3 weken terug begon.
Ik moet wat minder ongeduldig zijn denk ik :o
 
keto lijkt wel veel meer werk te zijn dan bv low-carb, of niet... is dat ook gewoon kwestie van goed uitrekenen en wennen?
 
keto lijkt wel veel meer werk te zijn dan bv low-carb, of niet... is dat ook gewoon kwestie van goed uitrekenen en wennen?

Ik vind het niet meer werk maar je moet wel veel vet eten wat natuurlijk veel kcal is. Hierdoor eet ik ook nooit meer dan 5 maaltijden per dag.
Fruit mis ik wel een beetje maar daarvoor in de plaats neem ik maar wat meer groente.
Ik had het al eerder geprobeerd en nooit langer volgehouden dan een dag of vijf.
Achteraf kwam dat waarschijnlijk omdat ik te laag in vet zat en dus te hoog in eiwit.
Daar voelde ik me echt super brak bij en nu voel ik best wel ok.
Geen last van schommelingen :eek: in je bloedsuiker, dat vind ik wel heel prettig want daar heb ik altijd last van.
 
Ik hoop maar dat ze iedere keer een beetje gelift worden :roflol: als ze pijn doen!
Tijdens cutten train ik liefst zo zwaar mogelijk maar je merkt gewoon dat je minder sterk bent. Ik ben helemaal geen fan van veel hh met weinig gewicht.
Met blessures moet je helaas wel maar ik doe het alleen als het niet anders kan.
Ik ben ook van mening dat wanneer je cut je helemaal moet proberen om je massa vast te houden, dat lukt echt niet met licht gewicht.
:roflol: Vast wel ;)
Ik ben daar ook geen fan van, doe het soms wel tussendoor, afhankelijk van de oefening maar de meeste oefeningen doe ik met 8/10 herhalingen.
Met blessures kan je inderdaad beter heel erg opletten.

Zelf heb ik wel op onderhoud getraint maar toen trainde ik nog niet zoals nu.
Ik heb nog geen flauw idee hoe het is om tijdens een bulk te trainen en veel massa heb ik ook nog niet.:o
Toch ga ik uiteraard wel voor behoud van het kleine beetje massa dat ik heb. ;)

Succes met je refeed, ik hoop dat het beter gaat dan de vorige keer!
Wel gek om te lezen dat je veel vocht vast houd met keto of ging dit stukje over je refeed en de paar dagen erna?
Blijven volhouden, als het goed is zul je binnenkort minder vocht vasthouden.
Waarschijnlijk moet je lichaam er nog een beetje aan wennen ofzo.
 
:Zelf heb ik wel op onderhoud getraint maar toen trainde ik nog niet zoals nu.
Ik heb nog geen flauw idee hoe het is om tijdens een bulk te trainen en veel massa heb ik ook nog niet.:o
Toch ga ik uiteraard wel voor behoud van het kleine beetje massa dat ik heb. ;)

Zo is het, ieder beetje massa moet je koesteren! :)
Je moet nou al eenmaal klein beginnen, wordt vanzelf wel groter :D

Ik heb trouwens ook nog nooit bijv. 4 maanden aaneen gebulkt.
Het is wel zo dat wanneer ik een stukje boven onderhoud eet, ik veel sterker ben en beter kan pieken maar dat lijkt me normaal :)


Succes met je refeed, ik hoop dat het beter gaat dan de vorige keer!
Wel gek om te lezen dat je veel vocht vast houd met keto of ging dit stukje over je refeed en de paar dagen erna?
Blijven volhouden, als het goed is zul je binnenkort minder vocht vasthouden.
Waarschijnlijk moet je lichaam er nog een beetje aan wennen ofzo.

Ik houd echt vocht vast tijdens keto, had jij dat helemaal niet?
O jee, wat wordt het dan tijdens en na de refeed :haar:
 
Back
Naar boven