XXL Nutrition

Jerney's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vergeet de jeneverbes -en paardebloemcaps niet.
Ook asperges en nog een een hele rits groente is vochtafdrijvend.

Bij mij werkte dat allemaal samen wel enigszinds maar het wedstrijddieet met kalium/natrium en waterbeperking aan het eind werkte 10x beter! :D

Jup die asperges werken ook heel goed, je urine stinkt ook zo erg door de asparaginezuur :o. Veel groentes zijn vochtafdrijvend..komkommers werkt ook goed + vult goed, waterbom :p

He Jern, zit nu sinds 1,5 week aan de jeneverbescapsules van de kruidvat...volgens mij wel wat extra vocht verloren.

Hebben jullie ook meer last van vocht vasthouden tijdens de zomer dan winter?
 
Jup die asperges werken ook heel goed, je urine stinkt ook zo erg door de asparaginezuur :o. Veel groentes zijn vochtafdrijvend..komkommers werkt ook goed + vult goed, waterbom :p

He Jern, zit nu sinds 1,5 week aan de jeneverbescapsules van de kruidvat...volgens mij wel wat extra vocht verloren.

Hebben jullie ook meer last van vocht vasthouden tijdens de zomer dan winter?

Nee, maar dat kan best zijn omdat ik op deze warme avonden wel eens een jenever/cola(light) drink :o
 
dieet met natrium/kalium? Natrium en kalium zijn toch mineralen die belangrijk zijn voor evenwicht in water- en zout-huishouding? Maar wat deed je dan voor dieet?

In navolging van Cynthia's af en toe merkwaardige trainingstijden, heb ik net een UB training met tubes achter de rug plus abs van 23:30 tot 00:30 :D
Ging nog prima ook, waarschijnlijk omdat ik nog op knappen sta van die refeed, ben nu nog een soort van carbbommetje :cool: ;)

Oooohhh... niet ontploffen oke, geeft zo'n troep :p

Maar eum... jij bent ook een beetje gek he haha, gaat gewoon 's nachts trainen... :eek: Respect!
 
Ironmind;4066668 @ Jerns: Klopt! Veel meer groene groentes hebben dit zei:
broccoli werkte erg goed, en spierkrampen [/B]verdwenen ook direct als ik op 0gram carbs per dag zat, wat andere groentes niet deden..

Die broccoli is ook echt een magnesiumbommetje :)

Jup die asperges werken ook heel goed, je urine stinkt ook zo erg door de asparaginezuur :o. Veel groentes zijn vochtafdrijvend..komkommers werkt ook goed + vult goed, waterbom :p

He Jern, zit nu sinds 1,5 week aan de jeneverbescapsules van de kruidvat...volgens mij wel wat extra vocht verloren.
Alles werkt wel een beetje, alleen bij langdurig gebruik went je lichaam helaas ook weer, dag resultaat, haha...:D
Hebben jullie ook meer last van vocht vasthouden tijdens de zomer dan winter?

Daar zit bij mij niet echt verschil in, ik kan er vaak ook totaal niet de hand op leggen waarom ik vocht vast houd.
Tijdens en na de training begint het bij mij ook terwijl absoluut genoeg drink ???
Heb jij dat ook?

Nee, maar dat kan best zijn omdat ik op deze warme avonden wel eens een jenever/cola(light) drink :o

Valt dat ook onder de natuurlijke vochtafdrijvers? :roflol:
 
dieet met natrium/kalium? Natrium en kalium zijn toch mineralen die belangrijk zijn voor evenwicht in water- en zout-huishouding? Maar wat deed je dan voor dieet?



Oooohhh... niet ontploffen oke, geeft zo'n troep :p

Maar eum... jij bent ook een beetje gek he haha, gaat gewoon 's nachts trainen... :eek: Respect!

Je kan alles vinden in de sectie wedstrijdvoorbereiding:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ne-huid-natrium-kalium-sodium-potassium-8811/

's Nachts trainen is echt minder gek dan meer dan een uur nuchter rennen :nut: :roflol:
 
Die broccoli is ook echt een magnesiumbommetje :)
Mijn pure 99% chocolade ook ;)

Daar zit bij mij niet echt verschil in, ik kan er vaak ook totaal niet de hand op leggen waarom ik vocht vast houd.
Tijdens en na de training begint het bij mij ook terwijl absoluut genoeg drink ???
Heb jij dat ook?

Valt dat ook onder de natuurlijke vochtafdrijvers? :roflol:

Hmm....nooit echt op gelet, zou best kunnen. Heb meer het gevoel over de gehele middag dat ik steeds meer vocht vast houd.

Jij bent ook maf he ;) zo laat nog trainen haha :roflol:, ik bereid me dan voor om te gaan slapen ;). Smorgens ben ik het meest actief. Zit nu op mijn werk moet zo beginnen, flink actief al geweest. (gefietst naars portschool/les geven/trainen/fietsen naar werk) pff ;) fijne dag :hello:
 
Hmm....nooit echt op gelet, zou best kunnen. Heb meer het gevoel over de gehele middag dat ik steeds meer vocht vast houd.

Jij bent ook maf he ;) zo laat nog trainen haha :roflol:, ik bereid me dan voor om te gaan slapen ;). Smorgens ben ik het meest actief. Zit nu op mijn werk moet zo beginnen, flink actief al geweest. (gefietst naars portschool/les geven/trainen/fietsen naar werk) pff ;) fijne dag :hello:

zo hoor je het eens van een ander :p heus niet gekker dan nuchtercardio :p
 
In navolging van Cynthia's af en toe merkwaardige trainingstijden, heb ik net een UB training met tubes achter de rug plus abs van 23:30 tot 00:30 :D
Ging nog prima ook, waarschijnlijk omdat ik nog op knappen sta van die refeed, ben nu nog een soort van carbbommetje :cool: ;)

en je zit om 10 voor half 2 nog achter je pc....Jerney Jerney toch:rolleyes:
 
In navolging van Cynthia's af en toe merkwaardige trainingstijden, heb ik net een UB training met tubes achter de rug plus abs van 23:30 tot 00:30 :D
Ging nog prima ook, waarschijnlijk omdat ik nog op knappen sta van die refeed, ben nu nog een soort van carbbommetje :cool: ;)


Loca's Lunges & Cynthia's Terror-Trainings-Tijden :roflol:
 
Hmm....nooit echt op gelet, zou best kunnen. Heb meer het gevoel over de gehele middag dat ik steeds meer vocht vast houd.

Jij bent ook maf he ;) zo laat nog trainen haha :roflol:, ik bereid me dan voor om te gaan slapen ;). Smorgens ben ik het meest actief. Zit nu op mijn werk moet zo beginnen, flink actief al geweest. (gefietst naars portschool/les geven/trainen/fietsen naar werk) pff ;) fijne dag :hello:

Dat heb jij al allemaal gedaan...toen zat ik nog als een zombie aan 't ontbijt, haha...
Ik ben ook echt geen ochtendmens, word gewoon door m'n werkgever gedwongen om op onchristelijke :D tijden op te staan...zoals nu dus :(
Omdat ik deze week nog vroeg moet beginnen kan ik niet eens nuchter(ja,ja, Sue) cardio doen.
Werk ze vandaag:hello:

zo hoor je het eens van een ander :p heus niet gekker dan nuchtercardio :p

Nuchter cardio is ook niet gek, rennen is gek :roflol:
Het beviel toch goed die nacht work-out :o

Net zo gek :p, doe ik ook niet aan.
I NEED a breakfast ;)

Ik alleen 2 grote mokken Nescafé espresso :lick:

Oh maar jij doet ook heus wel wat! Anders sta je er niet zo mooi op op je foto :eek:


en je zit om 10 voor half 2 nog achter je pc....Jerney Jerney toch:rolleyes:

...en om 02:45 naar bed, dat heb je met ouwe taaie ;)

Loca's Lunges & Cynthia's Terror-Trainings-Tijden :roflol:

Precies, ik kijk hier gewoon alles af en maak een selectie uit het beste :roflol:

---------- Toegevoegd om 06:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:41 ----------

Gisterenmiddag heb ik de grasmaai work-out gedaan. Ik weet nog niet helemaal wat ik ervan vind maar ik zal het toch met enige regelmaat moeten gaan doen.
Borst/rug/voorkant schouders zijn goed aangepakt ;)
 
Oh maar jij doet ook heus wel wat! Anders sta je er niet zo mooi op op je foto :eek:

Hé jullie mogen alle ook niet klagen ;), we werken er allemaal hard voor. Voor mijn gevoel heb ik minder progressie gemaakt in die 2 maanden dan jullie met de beachcontest.

Maar uiteindelijk... Waar een wil is...is een weg ;).

Dat heb jij al allemaal gedaan...toen zat ik nog als een zombie aan 't ontbijt, haha...
Ik ben ook echt geen ochtendmens, word gewoon door m'n werkgever gedwongen om op onchristelijke :D tijden op te staan...zoals nu dus :(
Omdat ik deze week nog vroeg moet beginnen kan ik niet eens nuchter(ja,ja, Sue) cardio doen.
Werk ze vandaag:hello:

Thx, is goed gekomen..op na dat ik vet erge jeuk kreeg in beide ogen. Sinds zaterdagavond al last van, gisterochtend gelukkig niet.. maar op mijn werk begon het weer. Ik denk dat ik ergens allergisch voor ben. Je wilt me nu niet zien :( heb 2 jeukende en zéér opgezwollen ogen :( heb haast geen oog dicht gedaan :(.
Ben blij dat ik vandaag eindelijk vrij ben, trainen word zo niks iig...dat verplaats ik naar morgen :roflol:...ga ik maar schilderen zo :) eindelijk nu de tijd voor.

Ik alleen 2 grote mokken Nescafé espresso :lick:

Haha ja dat kan :) hebben vele he, net als een sigaret (bah) in de ochtend. Nee ik hou het bij mijn gezonde maaltijd ;), flauw hé.


Gisterenmiddag heb ik de grasmaai work-out gedaan. Ik weet nog niet helemaal wat ik ervan vind maar ik zal het toch met enige regelmaat moeten gaan doen.
Borst/rug/voorkant schouders zijn goed aangepakt ;)

Lekker bezig geweest rondom het huis :) Netjes hoor, het weer was er gister wel voor. Lekker windje :)

Fijne dag vandaag :)

he Sjongejonge ik wil graag karma uitdelen maar krijg al zooo lang te horen dat ik niet genoeg heb uitgedeeld aan andere :(, maar bij iedereen die ik karma wil geven krijg ik steeds dezelfde melding :(
 
@Thx, is goed gekomen..op na dat ik vet erge jeuk kreeg in beide ogen. Sinds zaterdagavond al last van, gisterochtend gelukkig niet.. maar op mijn werk begon het weer. Ik denk dat ik ergens allergisch voor ben. Je wilt me nu niet zien heb 2 jeukende en zéér opgezwollen ogen heb haast geen oog dicht gedaan .
Ben blij dat ik vandaag eindelijk vrij ben, trainen word zo niks iig...dat verplaats ik naar morgen ...ga ik maar schilderen zo eindelijk nu de tijd voor.

Kan je dan wel goed schilderen met die kikkeroogjes ;), je traantjes kan je gebruiken om je verf mee aan te lengen, hihi...flauw :o
Een dagje lekker kalm aan kan ook geen kwaad, volgens mij wordt het ook heel mooi weer! Hopelijk ben je wel snel van die allergie af, irritant als je wat aan je ogen hebt...


Ik alleen 2 grote mokken Nescafé espresso

@Haha ja dat kan hebben vele he, net als een sigaret (bah) in de ochtend. Nee ik hou het bij mijn gezonde maaltijd , flauw hé.

Dat roken probeer ik mijn man ook af te leren :mad: maar maak je niet ongerust, ik ben nu op het werk en ik heb ook al ontbeten :) , tenminste als je een hardgekookt ei en een handje ongebrande noten een ontbijt kan noemen :roflol:

Gisterenmiddag heb ik de grasmaai work-out gedaan. Ik weet nog niet helemaal wat ik ervan vind maar ik zal het toch met enige regelmaat moeten gaan doen.
Borst/rug/voorkant schouders zijn goed aangepakt

Lekker bezig geweest rondom het huis Netjes hoor, het weer was er gister wel voor. Lekker windje

Ik heb jaren met een jungle om het huis geleefd en nu er gras en tegels zijn gelegd gaan we het goed bijhouden. Eindelijk hebben we zin om van alles te doen(dus niet stil in een hoekje gaan zitten en wachten tot het over is :D). Als het een wildernis is weet je ook niet eens waar je moet beginnen. Ik ben blij dat daar verandering in gekomen! :cool:
Fijne dag vandaag jij ook!

he Sjongejonge ik wil graag karma uitdelen maar krijg al zooo lang te horen dat ik niet genoeg heb uitgedeeld aan andere , maar bij iedereen die ik karma wil geven krijg ik steeds dezelfde melding

Veel plezier op je vrije dag en die karma is gewoon onderweg, hahaha...
__________________
 
zo, ik heb weer even bijgelezen :p
 
Oohhh... nou snap ik niet meer wie er kikkerogen heeft... ???

Hey Jerney alles goed?
 
Loca's Lunges & Cynthia's Terror-Trainings-Tijden :roflol:

Je lacht wel, maar die Loca-lunges voel je verdomde goed! :eek:
Cynthia's TTT nooit geprobeerd, train altijd tijdens de Christelijke uren :D

---------- Toegevoegd om 00:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:44 ----------

Oohhh... nou snap ik niet meer wie er kikkerogen heeft... ???

Hey Jerney alles goed?

Dat dikgedrukte is natuurlijk de tekst van PilatesMeisje, donker-blonde.. :rolleyes:
 
:D

Gaat lekker hier! :hedbang:
 
Back
Naar boven