MuscleMeat

Jerney's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Oohhh... nou snap ik niet meer wie er kikkerogen heeft... ???

Hey Jerney alles goed?

Ja hoor, ik heb het gisteren weer gedaan....

Je lacht wel, maar die Loca-lunges voel je verdomde goed! :eek:
Cynthia's TTT nooit geprobeerd, train altijd tijdens de Christelijke uren :D

...de Loca-lunges en mijn onderstel voelt op dit moment 1,5 keer zo groot :eek:
Op rare tijden trainen bevalt me eigenlijk ook wel maar ja, ben dan ook niet van huis uit een ochtendmens.
De baas dwingt mij meer om op dit tijdstip hier te zitten :coffeepc:

:D

Gaat lekker hier! :hedbang:

Ja zeker, en ook nog de front squat en de incline legpress met 170kg :D
plus nog wat andere oefeningen.


Goedemorgen en werk ze allemaal! :wave:
 
He flauwe mevrouwe :p Goedemorgen :hello:

Het gaat goed met mijn kikkeroogjes ;), gister heb ik in de middag toch nog een leuk schilderij gemaakt... abstract is my thing. Hij is bijna af... ik moet echt op gevoel schilderen, ik kan niet zomaar iets na apen..altijd slecht in geweest.

Mijn allergie is een stuk minder, gister allergie pilletjes gekregen van de dokter, waarvoor ik allergisch ben is de vraag...maar volgens mij is het een bepaalde plant die in de tuin stond van vrienden ofzo. Geen idee anders???

Vanmiddag dus mooi van plan lekker te trainen :) met mijn kikkeroogjes :). Hopelijk vergis ik me met mijn wazige oogjes in het gewicht en zet ik mega dikke PR'S neer ;)

Heb je zelf wel gerookt? Of alleen je man nog?
Ik maak me geen zorgen om je, je ziet er top uit voor je leeftijd dus je zorgt vast goed voor je zelf ONDANKS dat je niet goed ontbijt ;) muts :p

Fijn dat je tuin er eindelijk beter bij staat, zul je veel plezier van hebben ;).

He hoe gaan die localunges nou eigenlijk precies :p, wie legt uit? Filmpjes loca? Misschien een goede nieuwe toevoeging voor mijn nieuwe trainingsschema :p aangezien ik al zo weinig apparaten heb :(
 
He hoe gaan die localunges nou eigenlijk precies :p, wie legt uit? Filmpjes loca? Misschien een goede nieuwe toevoeging voor mijn nieuwe trainingsschema :p aangezien ik al zo weinig apparaten heb :(

+1 Ik heb blijkbaar ook weer iets gemist :o
 
Laat ik het zo zeggen; wilde nu gaan joggen (uit mn nachtdienst), maar door de Loca-lunges is dit vrijwel onmogelijk geworden!
Hoop dat ik hiermee voldoende info heb gegeven :P


(als ik wakker word straks gaan ze er sowieso aan, pijn of geen pijn)
 
He flauwe mevrouwe :p Goedemorgen :hello:

Het gaat goed met mijn kikkeroogjes ;), gister heb ik in de middag toch nog een leuk schilderij gemaakt... abstract is my thing. Hij is bijna af... ik moet echt op gevoel schilderen, ik kan niet zomaar iets na apen..altijd slecht in geweest.

Misschien kom je met dat soort aandoeningen juist wel tot geweldige prestatie's ;)

Mijn allergie is een stuk minder, gister allergie pilletjes gekregen van de dokter, waarvoor ik allergisch ben is de vraag...maar volgens mij is het een bepaalde plant die in de tuin stond van vrienden ofzo. Geen idee anders???

Gelukkig, anders gaan ze je weer eindeloos testen op van alles, wil je ook niet...

Vanmiddag dus mooi van plan lekker te trainen :) met mijn kikkeroogjes :). Hopelijk vergis ik me met mijn wazige oogjes in het gewicht en zet ik mega dikke PR'S neer ;)

Zonder die oogjes ga je ook maar PR's zetten! :mad:

Heb je zelf wel gerookt? Of alleen je man nog?
Ik maak me geen zorgen om je, je ziet er top uit voor je leeftijd dus je zorgt vast goed voor je zelf ONDANKS dat je niet goed ontbijt ;) muts :p

Daarnet 2 eieren en 10gr noten, ben je nou tevreden? ;)

Ik heb van mijn 17de tot mijn 32ste gerookt(1,5 pakje Camel filter op een dag...:o)
Op dit moment vind ik het echt viezer dan vies, nu moet ik mijn man nog op een vriendelijke edoch dringende manier van deze rotgewoonte afhelpen :hamer:


Fijn dat je tuin er eindelijk beter bij staat, zul je veel plezier van hebben ;).

Zekers!

He hoe gaan die localunges nou eigenlijk precies :p, wie legt uit? Filmpjes loca? Misschien een goede nieuwe toevoeging voor mijn nieuwe trainingsschema :p aangezien ik al zo weinig apparaten heb :(

http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/DBWalkingLunge.html

Je kan het natuurlijk ook met een barbell doen, het is maar waar je voorkeur naar uitgaat.
Ik vind het echt een super oefening, killing :D
Zelf doe ik ze altijd met 5kg dumbbells, ben heel benieuwd wat jij ervan vindt!

+1 Ik heb blijkbaar ook weer iets gemist :o

Misschien doe jij ze wel gewoon in het helse schuurtje ;)

Laat ik het zo zeggen; wilde nu gaan joggen (uit mn nachtdienst), maar door de Loca-lunges is dit vrijwel onmogelijk geworden!
Hoop dat ik hiermee voldoende info heb gegeven :P


(als ik wakker word straks gaan ze er sowieso aan, pijn of geen pijn)

:p :roflol:

Doe je voorzichtig ;)
 
Toeval wil dat ik ze met goed weer ook wel eens over het hof paadje doe :p

Maar vandaag niet he ;)

I will ;)

Hoe is het met het vocht ?

Ik ben het sinds gisterenmiddag gaan begrijpen.... :D
Er zijn wat hormonale stoorzenders :rolleyes: aan de gang die normaal 1x per maand plaatsvinden maar in mijn geval momenteel 2x per maand :mad:.
Daarbij is het gebruikelijk om veel vocht vast te houden, ik kan je nu dus pas over ong. een weekje een goed antwoord geven...

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Alweer?

Yep! :cool::D

Jij ook goedemorgen, en ik heb lekker vakantie:)


Lekkerrrrrrrrrrrr! Ik over precies 10 dagen, yahooo! :banana:
 
Barbell ftw!
En dan 30 reppers. :p
:fire::zweet:

Nou dan ga ik toch gewoon stil in een hoekje zitten........ :o


Telt 3x 30 met 5kg dumbbells niet een heel klein beetje? :treuren:
 
Maar vandaag niet he ;)

Gewoon hierom en om Loca haar post hier beneden doe ik ze lekker wel ! Njeh !

(met barbell en wat gewicht eraan) :p
 
Gewoon hierom en om Loca haar post hier beneden doe ik ze lekker wel ! Njeh !

(met barbell en wat gewicht eraan) :p

Jij mag mijn portie hebben voor de komende dagen :)
 
He flauwe mevrouwe :p Goedemorgen :hello:

Het gaat goed met mijn kikkeroogjes ;), gister heb ik in de middag toch nog een leuk schilderij gemaakt... abstract is my thing. Hij is bijna af... ik moet echt op gevoel schilderen, ik kan niet zomaar iets na apen..altijd slecht in geweest.

Mijn allergie is een stuk minder, gister allergie pilletjes gekregen van de dokter, waarvoor ik allergisch ben is de vraag...maar volgens mij is het een bepaalde plant die in de tuin stond van vrienden ofzo. Geen idee anders???

Vanmiddag dus mooi van plan lekker te trainen :) met mijn kikkeroogjes :). Hopelijk vergis ik me met mijn wazige oogjes in het gewicht en zet ik mega dikke PR'S neer ;)

Heb je zelf wel gerookt? Of alleen je man nog?
Ik maak me geen zorgen om je, je ziet er top uit voor je leeftijd dus je zorgt vast goed voor je zelf ONDANKS dat je niet goed ontbijt ;) muts :p

Fijn dat je tuin er eindelijk beter bij staat, zul je veel plezier van hebben ;).

He hoe gaan die localunges nou eigenlijk precies :p, wie legt uit? Filmpjes loca? Misschien een goede nieuwe toevoeging voor mijn nieuwe trainingsschema :p aangezien ik al zo weinig apparaten heb :(

Je kan natuurlijk ook ook blind je gewicht prikken, PR's gegarandeerd :p
Zijn je ogen al wat minder?

Maar vandaag niet he ;)



Ik ben het sinds gisterenmiddag gaan begrijpen.... :D
Er zijn wat hormonale stoorzenders :rolleyes: aan de gang die normaal 1x per maand plaatsvinden maar in mijn geval momenteel 2x per maand :mad:.
Daarbij is het gebruikelijk om veel vocht vast te houden, ik kan je nu dus pas over ong. een weekje een goed antwoord geven...

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------




Lekkerrrrrrrrrrrr! Ik over precies 10 dagen, yahooo! :banana:
2 keer...??? Dat is wel een beetje zielig he?


Oh... die localunges... Als iedereen er aan gaat, doe ik het lekker niet :D Zeker niet zoals dat mannetje op het filmpje, heeft ie er 3 gedaan, loopt ie volgens mij heel snel een rondje en begint dan weer op dezelfde plek :eek:




:D:D:D:D
 
Wel meer dan een beetje hoor Jerns. :)

Ikke blij :cheer:

2 keer...??? Dat is wel een beetje zielig he?

:treuren::sad:

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Oh... die localunges... Als iedereen er aan gaat, doe ik het lekker niet :D Zeker niet zoals dat mannetje op het filmpje, heeft ie er 3 gedaan, loopt ie volgens mij heel snel een rondje en begint dan weer op dezelfde plek :eek:

Kom op Sue, als jij meer dan een uur nuchter kunt rennen is dat voor jou appeltje eitje!!! :p
 
Hi Jerns
Dus.... straks weer even vakantie, goed zo!
Lees idd hier ook al iets over die walking lunges, hum nog niet gedaan maar zal het eens proberen ;)

Grtz LG
 
Hi Jerns
Dus.... straks weer even vakantie, goed zo!
Lees idd hier ook al iets over die walking lunges, hum nog niet gedaan maar zal het eens proberen ;)

Grtz LG

Post hier maar je bevindingen meid! :)
 
liever gewoon appeltje eitje :p
 
Back
Naar boven