Fitness Seller

Jerney's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Post hier maar je bevindingen meid! :)

;) zal ik doen mem, momenteel ben k blij als ik 2x trainen kan zo druk heb 'k het met trainingen (werk) en prive. Maar hoop weer snel als vanouds te knallen net als jullie hier :)
 
;) zal ik doen mem, momenteel ben k blij als ik 2x trainen kan zo druk heb 'k het met trainingen (werk) en prive. Maar hoop weer snel als vanouds te knallen net als jullie hier :)

Succes meid;)
 
http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/DBWalkingLunge.html

Je kan het natuurlijk ook met een barbell doen, het is maar waar je voorkeur naar uitgaat.
Ik vind het echt een super oefening, killing :D
Zelf doe ik ze altijd met 5kg dumbbells, ben heel benieuwd wat jij ervan vindt!

Thx :D, kende deze wel...maar express nooit gedaan omdat het niet kan haha. Daar is mijn gym te klein voor... soort van db walking lunges zonder het lopen ;).

Geloof goed dat hij pittig is. ;)

Je kan natuurlijk ook ook blind je gewicht prikken, PR's gegarandeerd :p
Zijn je ogen al wat minder?

Haha laten we dat maar niet doen, krijg al lamme armen van db squatten/lunges met 14kg in elke hand. ;)

Thx :) gaat goed met me ogen :) niet meer zulke kikkeroogjes ;)

Fijne avond mensen :hello:, ik ga lekker wieisdechef kijkeN :)
 
;) zal ik doen mem, momenteel ben k blij als ik 2x trainen kan zo druk heb 'k het met trainingen (werk) en prive. Maar hoop weer snel als vanouds te knallen net als jullie hier :)

Deal!!! :)


Een fotootje in een roze polo met de wenkbrauwen geepileerd, dagcreme op en een mooie nagelmanicure mag hier best gepost worden hoor! :D

Thx :D, kende deze wel...maar express nooit gedaan omdat het niet kan haha. Daar is mijn gym te klein voor... soort van db walking lunges zonder het lopen ;).

Geloof goed dat hij pittig is. ;)



Haha laten we dat maar niet doen, krijg al lamme armen van db squatten/lunges met 14kg in elke hand. ;)

Thx :) gaat goed met me ogen :) niet meer zulke kikkeroogjes ;)

Fijne avond mensen :hello:, ik ga lekker wieisdechef kijkeN :)

Veel kijkplezier zonder die kikkerknikkers! ;)

Bij de walking lunges kan je toch bij iedere hoek in de gym een bocht maken,
het is zo jammer om niet te ondervinden hoe het voelt :D

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

Ben pas terug van de sportschool: borst, schouders en biceps getraind plus 30min. VLIT crosstrainer.
Net mijn overheerlijke chocoladewheyshake met glutamine naar binnen gewerkt :zuip:

Verder vanavond niets meer nuttigen :(
 
haha ga je nog steeds door hier, de wedstrijd is afgelopen schat.
 
Voor de wedstrijd had ik meer flink emotioneel gebulkt :roflol: om mijn ellende te vereten, dat ik de hele winter niet goed kon trainen door die schouder.
Ik kan nog wel ietsje spiermassa pakken door rond onderhoud te eten, voel me dan ook sterker.
Ook als je iets onder onderhoud eet maar nog redelijk wat carbs is het imo ook mogelijk. Iedereen is natuurlijk anders maar als je een PR kan zetten heeft dat toch wel effect lijkt me!
huh? Volgens mij heb jij het nu over de tijd voor de contest?
Ik bedoelde eigenlijk toen je op het podium hebt gestaan.
Heb je voordat de wedstrijdvoorbereiding begon dus niet zo lang achter elkaar gebulkt?
Aha dat verklaard een hoop. ;)
Ik zit erg hoog in carbs vergeleken met toen ik net in me nieuwe gym begon, dat zal in mijn geval dan denk ik 1 van de oorzaken zijn.

Gaat het nog steeds lekker met je schouder trouwens?
 
haha ga je nog steeds door hier, de wedstrijd is afgelopen schat.

I know, dit is puur voor de gezelligheid :p

huh? Volgens mij heb jij het nu over de tijd voor de contest?
Ik bedoelde eigenlijk toen je op het podium hebt gestaan.
Heb je voordat de wedstrijdvoorbereiding begon dus niet zo lang achter elkaar gebulkt?
Aha dat verklaard een hoop. ;)
Ik zit erg hoog in carbs vergeleken met toen ik net in me nieuwe gym begon, dat zal in mijn geval dan denk ik 1 van de oorzaken zijn.

Gaat het nog steeds lekker met je schouder trouwens?

Oeps. had je idd verkeerd begrepen...
Ik was 4 jaar terug niet eens van plan om een wedstrijd te doen, ik werd eigenlijk overgehaald. Van echt bulken ervoor was dus geen sprake maar waarschijnlijk at ik rond onderhoud.
Toen at ik wel meer carbs dan nu maar ik functioneer ook prima op minder.

Schouder was gisteren al niet helemaal lekker maar natuurlijk toch getraind :o Wel iets minder zwaar gewicht gepakt.....zo irritant, maar het is even niet anders.
Ik wou dat ik weer maximaal kan gaan met bench press en shoulder press maar het is gewoon niet verstandig. Hopelijk kan het in de toekomst wel weer...
Gelukkig voelt hij vandaag wat beter dan gisterenavond.
 
Ai ai ai, speelt die schouder nog steeds op ...

Beetje deca zetten anders? :roflol:
 
Ai ai ai, speelt die schouder nog steeds op ...

Beetje deca zetten anders? :roflol:

Laat ik maar even passen zeg :eek: dan kan ik hem meteen bij het grofvuil zetten.... :D
 
Een fotootje in een roze polo met de wenkbrauwen geepileerd, dagcreme op en een mooie nagelmanicure mag hier best gepost worden hoor! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Roze slip ook goed ?:D
 
neeeeeee, niet roze! Trek dit echt niet!

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------


hahaha!

Het is al weer gezakt hoor! weet nu al niet meer waar het over ging :p
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Roze slip ook goed ?:D


Wow prima!!!

Zonder polo'tje vind ik je toch een stuk leuker :roflol:

---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------

neeeeeee, niet roze! Trek dit echt niet!

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------



hahaha!

Het is al weer gezakt hoor! weet nu al niet meer waar het over ging :p

BigMaus wil het gewoon niet toegeven dat hij diep in zijn hartje van mij houd :rolleyes:
 
Zometeen na weken weer eens nuchter op de crosstrainer, 't is wel van korte duur want v.a. volgende week ben ik 2 weken vrij voor de mega klusvakantie :nut:
Training begint er onderhand af en toe bij in te schieten :o

Zaterdagavond ook een ongeplande refeed gehad :D, moest eigenlijk pas vanavond beginnen. Nu dus maar wat korter, alleen morgen :)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Roze slip ook goed ?:D

Zometeen na weken weer eens nuchter op de crosstrainer, 't is wel van korte duur want v.a. volgende week ben ik 2 weken vrij voor de mega klusvakantie :nut:
Training begint er onderhand af en toe bij in te schieten :o

Zaterdagavond ook een ongeplande refeed gehad :D, moest eigenlijk pas vanavond beginnen. Nu dus maar wat korter, alleen morgen :)

Goedemorgen :hello:

Dat zul je wel even merken dan...na weken weer eens nuchter cardio-en ;). Je zult nu lekker aan het zweten zijn nu ik dit typ...oofff je zit nu aan je...baggere ontbijt van koffie en noten ;).

Jullie hebben het er druk mee met het klussen ;), jullie doen ook alles tegelijkertijd of niet he of niet?

Vervelend dat je schouder nog niet meewerkt, zou het ook balen vinden...dan is je training gewoon niet af voor je gevoel. En je weet dat je meer kan...dan die 2 kl. mini dumbbells waar de buurvrouw ook haar schouders mee traint :p.

Suc6 verder :cool:
 
Goedemorgen :hello:

Dat zul je wel even merken dan...na weken weer eens nuchter cardio-en ;). Je zult nu lekker aan het zweten zijn nu ik dit typ...oofff je zit nu aan je...baggere ontbijt van koffie en noten ;).

Jullie hebben het er druk mee met het klussen ;), jullie doen ook alles tegelijkertijd of niet he of niet?

Vervelend dat je schouder nog niet meewerkt, zou het ook balen vinden...dan is je training gewoon niet af voor je gevoel. En je weet dat je meer kan...dan die 2 kl. mini dumbbells waar de buurvrouw ook haar schouders mee traint :p.

Suc6 verder :cool:

Ook goedemorgen :wave: ;)

Cardio ging eigelijk hartstikke lekker :cheer:
Mijn ontbijtje heb ik net op maar 't was geen bagger hoor: tenminste dat vind ik...:p

chocowheypasta:

- ong. 30 ml. water
- 1 schep chocolade whey
- 1 theelepel Droste cacao
- 1 theelepel Nescafe espresso oploskoffie
- 2 walnoten en 3 amandelen

en drie visloliecaps :lick:

Je hebt trouwens volkomen gelijk, het is hier altijd hollen of stilstaan/alles of niets, weet eigenlijk ook niet hoe dat komt :dunno:

Wie weet komt er nog een keer dat ik de buurvrouw zelf ga liften :roflol:


Alles goed met jou? :)
 
Vooral die visolie caps idd! :lick:

Hehe, 2 walnoten en 3 amandelen :D
Balen he, dat je er altijd maar zo weinig 'mag' ipv gewoon het hele bakje/zakje leegeten, wat je eigenlijk wil :(
 
Back
Naar boven