XXL Nutrition

Jerney's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2h3pzi9.jpg

Thnx PH, dat heb je goed gezien! :kiss:

Hey Jerney! Alles goed met je?

HOe ist met jouw endorphinegehalte :p

Het zit op een dieptepunt...volgende week krik ik het weer de lucht in :D

Sterkte met je tennis arm.
Jeetje het zit je niet mee he, gelukkig blijf je positief denken.:)
Nog ongeveer een maand keto, hierna willen we uiteraard wel foto´s zien. ;)
Blijf je na die maand door cutten of kan het ook zijn dat je weer op onderhoud/(clean)bulken verder gaat?

Ik ga eerst kijken hoe ik op keto ga als ik er goed bij train, afhankelijk daarvan blijf ik cuttten of rond onderhoud zitten. Gisterenavond en vandaag gooi ik er wel even een minibulkje tegenaan, dat mag als er weer een jaartje :( bijzit.
Bulken doe ik meestal tijdens de feestdagen :D maar nu weet ik het nog zo net niet. De kilo's gaan er nl steeds moeilijker af :eek:
 
Vandaag? JArig?
Heel veel gefeliciteerd!
Je mag best een reuze minibulkje er tegenaan gooien hoor!!! Heb je verdient! :):banana::cheer::klink::klink::cheer::banana:
 
Gefeliciteerd met je verjaardag mede maagd. :p
Maak er een leuke dag van en vandaag is bulken toegestaan.;)
 
Vandaag? JArig?
Heel veel gefeliciteerd!
Je mag best een reuze minibulkje er tegenaan gooien hoor!!! Heb je verdient! :):banana::cheer::klink::klink::cheer::banana:

Gefeliciteerd met je verjaardag mede maagd. :p
Maak er een leuke dag van en vandaag is bulken toegestaan.;)

Bedankt dames!!!
Chocolademoussetaart en sushi gaat het worden :lick::meal:
 
Bedankt dames!!!
Chocolademoussetaart en sushi gaat het worden :lick::meal:

Jeej, gefeliciteerd Jerney!
Fijn he, zo'n 'legale' junk/bulk (de juiste treminologie is nog even afhankelijk van hoe erg je het echt gaat maken :D)
 
Jeej, gefeliciteerd Jerney!
Fijn he, zo'n 'legale' junk/bulk (de juiste treminologie is nog even afhankelijk van hoe erg je het echt gaat maken :D)

Reken maar van erg, hèhèhè.....maar ik drink niet :p

:) Bedankt meis!
 
Gefeliciteerd meisje! ;)
Sushi is bij lange na niet vet geoeg voor een verjaardag natuurlijk...
Chocolademousse taart is daarentegen m'n "all time favourite"! :D
Veel plezier tijdens het vieren!
 
Nog een keer van harte Jerns, en geniet van je uitje.;)
 
Hmmmmm :scratch:
Ben ik jou gewoon helemaal vergeten te feliciteren! Ach ja.. met die 1 extra felicitatie minder zal je dag er niet slechter op zijn geworden :p. In iedere geval bij deze een heeeeeellleee goedemorgen en nog gefeliciteerd :o

Je hebt wel een goede verjaardag gehad? Het weer was hier in Arnhem, maar ook ik Zwolle erg lekker :)...daar ook?
Sushi :eat: jam jam.... moet ik ook gauw maar weer eens gaan maken.

Ik ben ook wel benieuwd naar je progressie sinds je keto doet :), gaat wel de goede kant op?

Fijne dag :)
 
Bedankt meis! :)



Het was een goede combi, heb nu wat moeite met ademhalen :roflol:
Dankjewel!



Bedankt Tonnie :kiss:

Hahaha, dan heb je goed je best gedaan!!!
 
Hmmmmm :scratch:
Ben ik jou gewoon helemaal vergeten te feliciteren! Ach ja.. met die 1 extra felicitatie minder zal je dag er niet slechter op zijn geworden :p. In iedere geval bij deze een heeeeeellleee goedemorgen en nog gefeliciteerd :o

Je hebt wel een goede verjaardag gehad? Het weer was hier in Arnhem, maar ook ik Zwolle erg lekker :)...daar ook?
Sushi :eat: jam jam.... moet ik ook gauw maar weer eens gaan maken.

Ik ben ook wel benieuwd naar je progressie sinds je keto doet :), gaat wel de goede kant op?

Fijne dag :)

Hey dankjewel!
Het is vandaag wel een goedemorgen maar geen mooie...het klettert hier behoorlijk :D Daar in het oosten was het gisteren ook wat beter denk ik, nou ja, maakt niet uit.

Ik heb de sushi niet zelf gemaakt, deden we vroeger wel maar sinds die all you can eat sushi restaurants bestaan, zijn we behoorlijk lui geworden :p

Progressie lijkt een beetje achter te blijven met keto omdat ik er niet bij train op het moment. Zie er in de spiegel wel goed uit, voor de refeed dan hè(sorry Ironmind, I know :o). Ik heb wel het idee dat de bf% heel langzaam omlaag gaan. Volgende week di. begin ik weer met trainen dus dan verwacht ik eigenlijk een heel goed resultaat, vooral omdat je zonder training ook al resultaat hebt.
Eerder schreef ik ook al dat mijn spieren niet bepaald kleiner worden, heel vreemd. Dat gebeurd natuurlijk wel als je langere tijd niet traint maar ik had verwacht dat ze door een glycogeentekort ook wel heel plat zouden ogen maar dat valt reuze mee, tenzij het kluswerk ze op peil houdt natuurlijk.
Daarom moet ik over 2 tot 3 weken maar verslag doen om een goed beeld te hebben. Ik houd je wel op de hoogte :)

Jij ook een fijne dag :hello:

Hahaha, dan heb je goed je best gedaan!!!

Als je iets doet, moet je het wel goed doen :cool: :D
Net mijn gebakken ei op een plakje ardennerham en een plakje cheddar cheese op(dat is echt niet zoveel) maar ik zit alweer nokkievol :o

Ik ga me wel weer gedragen.....
 
:roflol:

Lekker dat je vanaf volgende week dinsdag weer wat meer tijd hebt om te trainen!

Ik ga het gewoon doen, ben het klussen echt al zat!
Aangezien m'n gym tussen huis en werk ligt, slaat mijn motor gewoon tussentijds af ;)
 
Ik ga eerst kijken hoe ik op keto ga als ik er goed bij train, afhankelijk daarvan blijf ik cuttten of rond onderhoud zitten. Gisterenavond en vandaag gooi ik er wel even een minibulkje tegenaan, dat mag als er weer een jaartje :( bijzit.
Bulken doe ik meestal tijdens de feestdagen :D maar nu weet ik het nog zo net niet. De kilo's gaan er nl steeds moeilijker af :eek:
Ik hoop dat het blijft bevallen :)
:roflol: Ik denk ook te gaan bulken rond de feestdagen maar dan vooral met hartig eten, ik begin maar niet aan de kruidnoten enz :o...

Bedankt dames!!!
Chocolademoussetaart en sushi gaat het worden :lick::meal:
Heeft het gesmaakt? :p
Ik denk dat ik nog nooit sushi heb gegeten maar na er in jou log regelmatig over gelezen te hebben zal ik het ook eens uittesten.:p
 
Ik hoop dat het blijft bevallen :)
:roflol: Ik denk ook te gaan bulken rond de feestdagen maar dan vooral met hartig eten, ik begin maar niet aan de kruidnoten enz :o...


Heeft het gesmaakt? :p
Ik denk dat ik nog nooit sushi heb gegeten maar na er in jou log regelmatig over gelezen te hebben zal ik het ook eens uittesten.:p

Tijdens de feestdagen is mijn karakter meestal en hopelijk deze keer tijdelijk :o met vakantie.

Het heeft allemaal heel goed gesmaakt alleen mijn spiegelbeeld vanmorgen vond ik weer shocking :eek: dus ben weer braaf aan de keto.
Sushi is echt heel lekker maar ik moet alleen nog leren om het in kleinere hoeveelheden te eten :roflol:
Ik weet niet of je van rauwe vis houdt zoals bijv. haring, als je het daarmee vergelijkt smaakt het een stuk verfijnder :lick:
Mocht je die van de AH kopen, die smaakt niet echt zoals het hoort...het komt in de buurt maar het is het net niet...
 
Zo'n all you can eat sushi restaurant is ook smakelijk ;) en af en toe ook lekker --> lui zijn ;) en zeker op je verjaardag. Het is aardig wat werk om veel sushi te maken voor iedereen die gezellig komt doen ;).

Dus dinsdag word het weer powertime, nou ben benieuwd hoe het gaat :) word weer flink wat spierpijn ervaren ;). Ga je keto dan ook nog ff doorzetten of ga je dan wel weer wat meer carbs toevoegen?

Mazzel dat je spiertjes niet kleiner zijn geworden, misschien wel zachter?

In iedere geval suc6 en ik lees wel hoe het gaat :p
 
Zo'n all you can eat sushi restaurant is ook smakelijk ;) en af en toe ook lekker --> lui zijn ;) en zeker op je verjaardag. Het is aardig wat werk om veel sushi te maken voor iedereen die gezellig komt doen ;).

Dus dinsdag word het weer powertime, nou ben benieuwd hoe het gaat :) word weer flink wat spierpijn ervaren ;). Ga je keto dan ook nog ff doorzetten of ga je dan wel weer wat meer carbs toevoegen?

Mazzel dat je spiertjes niet kleiner zijn geworden, misschien wel zachter?

In iedere geval suc6 en ik lees wel hoe het gaat :p

Dat kun je wel zeggen ja! :D

Bedankt, ik houd je op de hoogte en pijn is fijn ;)
 
Tijdens de feestdagen is mijn karakter meestal en hopelijk deze keer tijdelijk :o met vakantie.

Het heeft allemaal heel goed gesmaakt alleen mijn spiegelbeeld vanmorgen vond ik weer shocking :eek: dus ben weer braaf aan de keto.
Sushi is echt heel lekker maar ik moet alleen nog leren om het in kleinere hoeveelheden te eten :roflol:
Ik weet niet of je van rauwe vis houdt zoals bijv. haring, als je het daarmee vergelijkt smaakt het een stuk verfijnder :lick:
Mocht je die van de AH kopen, die smaakt niet echt zoals het hoort...het komt in de buurt maar het is het net niet...

Ik hoop het ook voor je!

Dat spiegelbeeld klinkt heel bekend.:o
Gelukkig had ik vanmorgen weer een beter spiegelbeeld.:p
Hoop stiekem op een klein wonder zo net voor me vakantie.
Begreep alleen dat teveel afvallen in korte tijd ook niet goed is, maar of die regel ook geldt na 2 dagen junken weet ik niet.

Ben geen super fan van haring, maar alles wat iets van paling weg heeft (de meeste van die vis filet dingen) gaat er bij mij wel in.
Ze zelf maken is voor mij igg geen optie, ben niet zo´n kook held.:o
Zijn ze in een andere supermarkt wel lekker of is het gewoon iets wat je beter daar niet koopt?
 
Back
Naar boven