Fitness Seller

Jerney's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik kan het weer niet laten om toch te typen met die k#tarmen :o
Ik las net jouw log, nu heb ik bedacht dat ik voor jou cardio en benen doe en jij voor mij ub :D

Hahaha, jij een Jerommeke-fysiek en ik een oude lappen torso :eek:

Ik lijk wel zo'n hypochonder die zichzelf allerlei ziektes toebedeeld :roflol:
Eigenlijk baal ik wel als een stekker.... toen m'n schouder beter ging had ik al visioenen van chins en incline bench presses enz.:(
Toch gaat het eens weer gebeuren!!!

Ik vertik het iig om op te geven :p :cool:

Dat snap ik wel, ik heb ook elke keer als het ietsiepietsie minder pijn doet aan de knieen visioenen van deadlifts van 110 kg, dikke full squats en monster clean & jerks. Maar ja...

Wel goed voor jezelf zorgen he, anders gaan we uit voorzorg gewoon maar 1 keer per week in jouw log posten, dan KAN je gewoon niet meer komen reageren/typen! :D
 
Laatst bewerkt:
Zolang ze niet voor mijn ogen waaien als ik een kruising over moet maakt het niet uit :D

Oooohhh man, ik ben echt TE visueel ingesteld voor dit soort beschrijvingen... bbrrrrrrr... gelukkig hebben jouw foto's ook indruk gemaakt, en zie ik dat vooral voor me... (als daar iets uitlubbert, dan worden de plaatjes heeeeeel raar... ???)

Ik kan het weer niet laten om toch te typen met die k#tarmen :o
Ik las net jouw log, nu heb ik bedacht dat ik voor jou cardio en benen doe en jij voor mij ub :D

Hahaha, jij een Jerommeke-fysiek en ik een oude lappen torso :eek:

Ik lijk wel zo'n hypochonder die zichzelf allerlei ziektes toebedeeld :roflol:
Eigenlijk baal ik wel als een stekker.... toen m'n schouder beter ging had ik al visioenen van chins en incline bench presses enz.:(
Toch gaat het eens weer gebeuren!!!

Ik vertik het iig om op te geven :p :cool:
Yeah!!! Go go gadget-arms!!!
Dat snap ik wel, ik heb ook elke keer als het ietsiepietsie minder pijn doet aan de knieen visioenen van deadlifts van 110 kg, dikke full squats en monster clean & jerks. Maar ja...

Wel goed voor jezelf zorgen he, anders gaan we uit zoorzorg gewoon maar 1 keer per week in jouw log posten, dan KAN je gewoon niet meer komen reageren/typen! :D

ja... das dan weer een beetje moeilijk voor ons... Maar dat hebben we wel voor je over hoor :p
 
Wat droom jij raar :D

That's the spirit Jerns, niet opgeven. Het moet uiteindelijk toch wel eens beter gaan hé

Vandaag heb ik het toch een beetje opgegeven :o, dan maar raar dromen...

Dat snap ik wel, ik heb ook elke keer als het ietsiepietsie minder pijn doet aan de knieen visioenen van deadlifts van 110 kg, dikke full squats en monster clean & jerks. Maar ja...

Wel goed voor jezelf zorgen he, anders gaan we uit voorzorg gewoon maar 1 keer per week in jouw log posten, dan KAN je gewoon niet meer komen reageren/typen! :D


Ik ben :twitch: nu idd even aan het afkicken, kan (hopelijk) tijdelijk, niet anders :(

Die knieen van jou leiden ook zo hun eigen leventje, is zooo naadje om geen controle te hebben...zullen we een praatgroepje oprichten of in tenenkrullende lachtherapie gaan? :hahaha: :rolleyes:
Oooohhh man, ik ben echt TE visueel ingesteld voor dit soort beschrijvingen... bbrrrrrrr... gelukkig hebben jouw foto's ook indruk gemaakt, en zie ik dat vooral voor me... (als daar iets uitlubbert, dan worden de plaatjes heeeeeel raar... ???)


Yeah!!! Go go gadget-arms!!!


ja... das dan weer een beetje moeilijk voor ons... Maar dat hebben we wel voor je over hoor :p

:roflol: geen moeite teveel toch?!




Niet naar dromen van die flappen hoor, kan ook heel handig zijn als je ramen moet zemen :D
 
Ik heb gisteren nog even mijn geheugen opgefrist(voor dit nog mogelijk is natuurlijk :D) op www.tenniselleboog.nl
Jaja, ik mag geen langdurige lichte belasting doen maar wel korte zware :cool:, how covenient, hèhè...
Ook al doet het pijn, het is bevorderlijk voor het herstel dus moet ik luisteren :p

Vandaag dus toch een korte ub training eruit geperst en idd niet echt veel extra ongemak van ondervonden :banana:
 
Precies :D


Nooit je eigen herstel in de weg zitten, hihi...

Stiekem toch zitten typen he, we merken het wel hoor, ookal post je niet in je eigen log
Je legt NU die muis weg! :whip:

:p
 
Stiekem toch zitten typen he, we merken het wel hoor, ookal post je niet in je eigen log
Je legt NU die muis weg! :whip:

:p

Getver...ben betrapt :(

Ik was echt heeeel weinig online, ben best braaf geweest maar het moest gewoon even :o
Ik zag zoveel heerlijks voorbij komen in jouw log dat ik tegelijk last heb van overmatig speeksel, neem ik toch nog een Stimorol...:rolleyes:

:hello:
 
Getver...ben betrapt :(

Ik was echt heeeel weinig online, ben best braaf geweest maar het moest gewoon even :o
Ik zag zoveel heerlijks voorbij komen in jouw log dat ik tegelijk last heb van overmatig speeksel, neem ik toch nog een Stimorol...:rolleyes:

:hello:

:roflol:
 
Goedemorgen :),

Het lijkt er op dat iedereen rekening houd met je door minder bij je te posten :P
Voor mij ook weer even een weekje geleden, MAAR niet met die reden hoor ;)
Ik wist wel dat jij vorige dinsdag weer ging trainen na een paar weekies ;), las al dat het lekker ging behalve dan dat het squatrek als hanghuis werd gebruikt. Iig kan je weer wat doen (LB) en kan je die goddelijke benen van je blijven houden -> hopelijk voor je dat je UB lekker strak blijft en niet zo gaat hangen zoals die van een uitgezakte winkeldochter ;).

Hé doe lekker rustig aan :) :) :) zodra het weer kan horen we je wel weer berichten :P

Groetjes :hello:
 
Goedemorgen :),

Het lijkt er op dat iedereen rekening houd met je door minder bij je te posten :P
Voor mij ook weer even een weekje geleden, MAAR niet met die reden hoor ;)
Ik wist wel dat jij vorige dinsdag weer ging trainen na een paar weekies ;), las al dat het lekker ging behalve dan dat het squatrek als hanghuis werd gebruikt. Iig kan je weer wat doen (LB) en kan je die goddelijke benen van je blijven houden -> hopelijk voor je dat je UB lekker strak blijft en niet zo gaat hangen zoals die van een uitgezakte winkeldochter ;).

Hé doe lekker rustig aan :) :) :) zodra het weer kan horen we je wel weer berichten :P

Groetjes :hello:

Goedemorgen meid! :)

Ik heb me gisteren nergens wat van aangetrokken en heb lekker borst getraind :p Met mijn schouder ging het al echt stukken beter!
Ik kon zelfs alweer incline dumbbell flies doen met max 10kg, maar toch.... en jaja, je leest het goed: voor het eerst in 1,5 jaar kon ik me weer opdrukken :cheer: 3 x 12 en lach niet 3 x 30kg bankdrukken...
Ik had bij de laatste twee/drie reps van die dr. Bibberarmpjes maar dat komt vast wel goed.

Dit kon ik natuurlijk nooit allemaal doen als mijn armen ook(vraag me niet waarom) gisteren opeens wat beter gingen :banana: Ik had ze wel alle dagen goed gerekt en de knobbels eruit gemasseerd, erna nog Voltaren K errop gesmeerd, misschien dat het alle kleine beetjes waren die geholpen hebben.
Ik ben iig supeblij en ga proberen om in de toekomst niet te ver te gaan :)

A.s. vrijdag weer eens naar de manuele therapeut, misschien wel voor de laatste reparatie...maar af en toe een onderhoudsbeurt zou ik wel zien zitten :D

Fijne dag en werk ze! :wave:
 
Goedemorgen meid! :)

Ik heb me gisteren nergens wat van aangetrokken en heb lekker borst getraind :p Met mijn schouder ging het al echt stukken beter!
Ik kon zelfs alweer incline dumbbell flies doen met max 10kg, maar toch.... en jaja, je leest het goed: voor het eerst in 1,5 jaar kon ik me weer opdrukken :cheer: 3 x 12 en lach niet 3 x 30kg bankdrukken...

Ik had bij de laatste twee/drie reps van die dr. Bibberarmpjes maar dat komt vast wel goed.

Dit kon ik natuurlijk nooit allemaal doen als mijn armen ook(vraag me niet waarom) gisteren opeens wat beter gingen :banana: Ik had ze wel alle dagen goed gerekt en de knobbels eruit gemasseerd, erna nog Voltaren K errop gesmeerd, misschien dat het alle kleine beetjes waren die geholpen hebben.
Ik ben iig supeblij en ga proberen om in de toekomst niet te ver te gaan :)

A.s. vrijdag weer eens naar de manuele therapeut, misschien wel voor de laatste reparatie...maar af en toe een onderhoudsbeurt zou ik wel zien zitten :D

Fijne dag en werk ze! :wave:

Jeeeej, dat klinkt goed zeg! Nou hopen dat het blijvend is (tis helaas altijd een klein beetje afwachten :( ), en dat de volgende UB training net zo lekker gaat!
 
Thnx ripped Cynthia :)

Bovenkantje begint nu een beetje op te stijven maar ik ga vanavond toch benen doen.
Als het morgen erger is dan pak ik gewoon een rustdagje, rug kan je ook best op donderdag trainen toch?! :D

Ik ben eigenlijk strontnieuwsgierig hoe je er nu alweer uitziet na al die dieetweken.
Wordt er nog een tikje van de sluier opgelicht :yes: of kan ik het wel schudden?
 
:clap: Gaat goed zo te lezen Jerns!
 
:clap: Gaat goed zo te lezen Jerns!

Gelukkig wel! Gisteren even stiekum naar mijn opgepomte borst in de spiegel gekeken :cheer:


sick.....:o

Hoe gaat het jou en je training meid?
 
Gelukkig wel! Gisteren even stiekum naar mijn opgepomte borst in de spiegel gekeken :cheer:


sick.....:o

Hoe gaat het jou en je training meid?

Laag pitje, heb de rare aandoening ontwikkeld dat ik ongeveer 2 dagen na een benentraining mank begin te lopen en blauwe plekken krijg :cool:
Hou het dus bij 1 keer per week alle spiergroepen. :)
 
Thnx ripped Cynthia :)

:roflol:

Ietsje minder vet dan eerst...oke. Ripped... :no:

Bovenkantje begint nu een beetje op te stijven maar ik ga vanavond toch benen doen.
Als het morgen erger is dan pak ik gewoon een rustdagje, rug kan je ook best op donderdag trainen toch?! :D

Klinkt verstandig! Damn, gaan we het dan echt ooit nog eens leren :)

Ik ben eigenlijk strontnieuwsgierig hoe je er nu alweer uitziet na al die dieetweken.
Wordt er nog een tikje van de sluier opgelicht :yes: of kan ik het wel schudden?

:nope: Probeer de foto-stress (of het nou thuis-foto's of shoot-foto's zijn) zoveel mogelijk te vermijden + negeren :D

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Laag pitje, heb de rare aandoening ontwikkeld dat ik ongeveer 2 dagen na een benentraining mank begin te lopen en blauwe plekken krijg :cool:
Hou het dus bij 1 keer per week alle spiergroepen. :)

:( Dat klinkt niet best... en ook wel erg raar/apart :scratch: Enig idee waar het door zou kunnen komen?
 
Laag pitje, heb de rare aandoening ontwikkeld dat ik ongeveer 2 dagen na een benentraining mank begin te lopen en blauwe plekken krijg :cool:
Hou het dus bij 1 keer per week alle spiergroepen. :)

laat die Pinda je maar lekker verwennen dan ;)
 
Laag pitje, heb de rare aandoening ontwikkeld dat ik ongeveer 2 dagen na een benentraining mank begin te lopen en blauwe plekken krijg :cool:
Hou het dus bij 1 keer per week alle spiergroepen. :)

Ook al zo verstandig....doe ik ook altijd, 1x p/w alle spiergroepen totdat ik 2 jaar terug vond dat ik vaker schouders moest trainen :D

Dat van je beentraining klinkt behoorlijk irritant en pijnlijk zeg!
Je gaat toch wel even langs de dokter als dat aanhoudt?
Zomaar blauwe plekken vind ik echt merkwaardig :eek:

Hopelijk gaat dat snel weer over, sterkte maar!

:nope: Probeer de foto-stress (of het nou thuis-foto's of shoot-foto's zijn) zoveel mogelijk te vermijden + negeren :D

Please.......toe nou, we zijn zo nieuwsgierig............:D
 
Wow Jerney dat is goed nieuws! :) :D
Echt super! Hopelijk heb je er straks helemaal geen last meer van en blijvend ;).
 
Back
Naar boven