AndroidHealthClinic

Jerney's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Heb een abo genomen, moet eerst ff alles bijlezen....

Gr kaza
 
Laatst bewerkt:
Het eerste wat bij mij opkomt is zo'n heerlijke schouderkarbonade, die ik "in the old day's" drie keer kwartier liet sudderen in de croma en mosterd :lick:
Mag eigenlijk best met keto :yes:

AH is om 4 uur open, yahooo!

Ja, zondag's van 16:00 tot 20:00...ach, beter iets dan niets, in de meeste dorpen en buitenwijken is de AH gewoon dicht.
Heb me wel bedacht :D, ik ga het vrijdag maken dan heb ik tegelijk voor het hele weekend, nu zit mijn koelkast al proppievol :lick:

Bij ons van 16.00 tot 19.00u - Dus als je na 18.00u komt kun je nog best "normaal" boodschappen doen... Straks boodschappen deel 2 halen (eerst een beetje aanrommelen in huis).
 
Laatst bewerkt:
Heb een abo genomen, moet eerst ff alles bijlezen....

Gr kaza

Lief meid, maar trainingen liggen hier wel een beetje op zijn gat door blessureleed...
Niet raar opkijken als er dus veel te veel over eten wordt gepraat ;)

Bij ons van 16.00 tot 19.00u - Dus als je na 18.00u komt kun je nog best "normaal" boodschappen doen... Straks boodschappen deel 2 halen (eerst een beetje aanrommelen in huis).

Ma. t/m vr. is hij tot 21:00 open dus we worden wel verwend!

Klus ze en fijne zondag :)
 
Door de week bij ons tot 22.00u - da's wel handig na het trainen! :D

Jij ook nog een prettige zondag!
 
Lief meid, maar trainingen liggen hier wel een beetje op zijn gat door blessureleed...
Niet raar opkijken als er dus veel te veel over eten wordt gepraat ;)



Ma. t/m vr. is hij tot 21:00 open dus we worden wel verwend!

Klus ze en fijne zondag :)

Als we nou heel veel over trainen praten, dan ga je er over nadenken, en dan sturen je hersenen onbewust signaaltjes naar je spieren en ben je onbewust toch aan het trainen... (eu ja... dus... dat had ik laatst ook maar ergens gelezen... in een eu... iets psuedo-wetenschappelijks-achtig-blad)

En vandaag op tv een documentaire over afvallen... (sjonge jonge, wat een wijsheden heb ik weer gezien), als je om elke activeit die je normaal doet, maar heel veel beweging propt, dan verbrand je ook nog (JOH!)... dus als je dan gaat telefoneren, dan mag je ondertussen de trap op en af lopen!

Goed... eum... beter hou ik mijn mond...

Hey, je keto gaat goed toch!
En Peetjuh heeft gezegd, februari wordt jou maand!
 
Blijft een kookboek hier - van Jerney Oliver
Schande :(
 
Als we nou heel veel over trainen praten, dan ga je er over nadenken, en dan sturen je hersenen onbewust signaaltjes naar je spieren en ben je onbewust toch aan het trainen... (eu ja... dus... dat had ik laatst ook maar ergens gelezen... in een eu... iets psuedo-wetenschappelijks-achtig-blad)

Ik heb het ook ergens gelezen maar schokkende resultaten zal het net opleveren, haha...

En vandaag op tv een documentaire over afvallen... (sjonge jonge, wat een wijsheden heb ik weer gezien), als je om elke activeit die je normaal doet, maar heel veel beweging propt, dan verbrand je ook nog (JOH!)... dus als je dan gaat telefoneren, dan mag je ondertussen de trap op en af lopen!

Dat zijn programma's voor huisvrouwen die zeggen, ik doe toch al mijn huishouden? hihi...denken ze, ik heb de wasmand naar boven gebracht terwijl ik aan mijn boodschappenlijstje dacht...nu mag ik een koekje :roflol:

Goed... eum... beter hou ik mijn mond...

Hey, je keto gaat goed toch!
En Peetjuh heeft gezegd, februari wordt jou maand!

:) Ik ben idd weer op het rechte pad hoor, februari wordt het, yahooo!

Blijft een kookboek hier - van Jerney Oliver
Schande :(

:o Alles zonder carbs Grosje :meal:
 

Ik zou vanaf januari weer regelmatig naar de sportschool gaan. Daarvan is nog niets terecht gekomen omdat we thuis nog steeds niet klaar zijn met klussen. Ook leveren mijn blessures nog de nodige ellende op waardoor ik thuis nog steeds UB met babygewicht "train".
De verwachting is nu dat we over 2 tot 3 weken klaar zijn maar dan nog zal ik me heel erg in moeten houden :(
Weet nu wel dat ik echt niet meer te ver moet gaan en geen grenzen op moet zoeken, zoals ik gewend was.

Misschien wordt ik binnenkort wel gevraagd voor Nederland in beweging ;)
 
Ik zou vanaf januari weer regelmatig naar de sportschool gaan. Daarvan is nog niets terecht gekomen omdat we thuis nog steeds niet klaar zijn met klussen. Ook leveren mijn blessures nog de nodige ellende op waardoor ik thuis nog steeds UB met babygewicht "train".
De verwachting is nu dat we over 2 tot 3 weken klaar zijn maar dan nog zal ik me heel erg in moeten houden :(
Weet nu wel dat ik echt niet meer te ver moet gaan en geen grenzen op moet zoeken, zoals ik gewend was.

Misschien wordt ik binnenkort wel gevraagd voor Nederland in beweging ;)

Met Grosje samen :D
 
Komaan Jernz!
Niet zo negatief meis'n.
Straks weer lekker rustig aan beginnen,
NL in beweging wacht nog wel even hoor...
Oefeningen die je niet meer liggen, laten liggen, en gewoon lekker doen wat wel bevalt.
Kop op! :thumb:
 

:(

Komaan Jernz!
Niet zo negatief meis'n.
Straks weer lekker rustig aan beginnen,
NL in beweging wacht nog wel even hoor...
Oefeningen die je niet meer liggen, laten liggen, en gewoon lekker doen wat wel bevalt.
Kop op! :thumb:

Dat gaat waarschijnlijk ook niet ,die samenwerking met Olga Commandeur....
Zag haar een keer bij Weekend Millionairs en toen kon ik haar al killen :roflol:


Ik zal naar je luisteren Hummy, bedankt! :)
 
bedoelde meer dat ik die kop van grosje niet hoef te zien :D
 
En daar zou je trots op zijn? kwart kniebuigingkjes doen ondersteund door een stoel op een soft rotmuziekje terwijl je zo je lichaam ook absoluut niet in deze shape hebt gekregen.
 
En daar zou je trots op zijn? kwart kniebuigingkjes doen ondersteund door een stoel op een soft rotmuziekje terwijl je zo je lichaam ook absoluut niet in deze shape hebt gekregen.

Dat is juist mijn grootste nachtmerrie :eek:
Ik hoop over een half jaartje enige progressie te kunnen melden, dan ben ik al een heel stuk blijer!
 
Dat is juist mijn grootste nachtmerrie :eek:
Ik hoop over een half jaartje enige progressie te kunnen melden, dan ben ik al een heel stuk blijer!

Kunnen we dan eindelijk een keer gaan fietsen?:cool:
 
Heej mem alles goed daar met die gladheid?
 
Back
Naar boven