XXL Nutrition

Jerney's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

:roflol: goh, destijds toen ik nog aan bouwen was dacht ik ook plots dat ik 20 jaar ouder
was geworden op een week tijd, maar ach, als het eens achter de rug is, komt het wel weer goed ;)
 
Ben blij dat jij het wel mooi vind. Mijn biceps heeft zelfs nog zo'n goed geheugen dat hij nog steeds dik is :cheer:
Goed zeg, dat je schouderprobleem wat beter gaat. Altijd lastig om te doseren hoeveel gewicht je aankan zonder 's avonds te denken...oeps, 't was teveel :o

Ik zal nog even over die pics nadenken ;)

hahaha hebben je biceps nog steeds zo'n goed geheugen ;), hopelijk is het allemaal wel in verhouding met de rest? :o.
Ja echt... wel even afgeklopt gisteren hoor...hoop dat jij en de rest ook gauw kunnen verhuizen naar de blessure-VRIJE-club :cheer:.
Het is altijd lastig te doseren als je weet meer te kunnen...en mentaal ook meer wilt :eyebrow:... en vooral de dag erna merkte ik het dan. Nou ik zend je bij deze veel positieve zonnestraaltjes toe, hopelijk ontvang je ze zo :D.
 
Hehe met mij gaat het steeds beter.. gewoon blijven trainen werkt blijkbaar dus wel voor me. En wat Pilates zegt is meestal waar maar nu helemaal, het is moeilijk voor mij om niet meer gewicht te pakken maar ik kan de verleiding weerstaan en het werpt nu z'n vruchten af zeg ik heel voorzichtig.
 
Hehe met mij gaat het steeds beter.. gewoon blijven trainen werkt blijkbaar dus wel voor me. En wat Pilates zegt is meestal waar maar nu helemaal, het is moeilijk voor mij om niet meer gewicht te pakken maar ik kan de verleiding weerstaan en het werpt nu z'n vruchten af zeg ik heel voorzichtig.

Fijn te horen ! :)
 

:roflol:

Jij bent alweer aardig op dreef meid! :wave:

:roflol: goh, destijds toen ik nog aan bouwen was dacht ik ook plots dat ik 20 jaar ouder
was geworden op een week tijd, maar ach, als het eens achter de rug is, komt het wel weer goed ;)

Oh, dat is echt een opluchting dat je dat schrijft, de laatse tijd voel ik me idd zo. Denk bij mezelf dat kan toch niet waar zijn :no: Ik zal je woorden in mijn achterhoofd houden, vooral als ik me weer 18 voel :roflol:

Dan zeg ik, ja ja, die Robke had mooi gelijk ;)


hahaha hebben je biceps nog steeds zo'n goed geheugen ;), hopelijk is het allemaal wel in verhouding met de rest? :o.
Ja echt... wel even afgeklopt gisteren hoor...hoop dat jij en de rest ook gauw kunnen verhuizen naar de blessure-VRIJE-club :cheer:.
Het is altijd lastig te doseren als je weet meer te kunnen...en mentaal ook meer wilt :eyebrow:... en vooral de dag erna merkte ik het dan. Nou ik zend je bij deze veel positieve zonnestraaltjes toe, hopelijk ontvang je ze zo :D.

Hmmmm, lekker hoor die UVB/UVA straaltjes, ik begin al lekker te kleuren ;)

Wie weet richten we dit jaar nog wel de blessure vrije club op :cool:

Hehe met mij gaat het steeds beter.. gewoon blijven trainen werkt blijkbaar dus wel voor me. En wat Pilates zegt is meestal waar maar nu helemaal, het is moeilijk voor mij om niet meer gewicht te pakken maar ik kan de verleiding weerstaan en het werpt nu z'n vruchten af zeg ik heel voorzichtig.

Jippie!

Nu ophouden met PilatesMeisje op te hemelen hoor, daarvan gaat ze alleen maar van naast haar schoenen lopen ;)

Fijn te horen ! :)

;)
 
Krijg ik toch nog eens van iemand gelijk :D
 
it's funny coz it's true :roflol:
 
:wave: Hoest hiero? :D

Klusvrouwke!
 
succes_preview.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoe gaat het hier ?
 
wat een muscles zeg:D
wat eet je zoal op een dag?
 
wat een muscles zeg:D
wat eet je zoal op een dag?

Het zijn nu muscle-tjes hoor :D

Zit nog steeds op keto: hoog eiwit/vet. Ik ben nu heel langzaam de carbs aan het opvoeren en het vet te verminderen.
 
Back
Naar boven