AndroidHealthClinic

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Bij deze... vooruit: nog een maandje :p
:wave:
 
Gaat het echt f*cking GREAT:banana: ? :D Hope so! :woot:
Fijn weekend! :)...ik heb die weerman goed op zijn donder gegeven, hij zou vanaf vandaag goed zijn best doen ;).
 
Hey jerns, ik hoorde zonet van een trainingsmaatje die al een hele tijd last heeft van z'n schouders dat hij bij z'n therapie sindskort ultrasoon massage krijgt.

Heb even net op Google gezocht, en het blijkt dus dat die trillingen heel diep in het weefsel voor goede doorbloeding zorgen en dat blessures dus veel sneller kunnen genezen, mss eens navragen of ze dat bij jou willen doen?
 
Het wordt tijd dat die pokke blesures nu eens weg gaan hoor
Kom op meid wij zouden in de toelomst samen naar huize zonneschijn gaan en daar met de gewichten gaan smijten. Maar we zijn nog veel te jong
Hen zelf ook ff een paar weken last van mijn voorste schouderspieren gehad maar gelukkig gaar het weer beter. Liposuctie zou ik wel graag willen. 2 abs van mijn sixpack zijn al met vakantie. Nou ja je kan niet alles hebben he?
 
Hey Jerney... stil hier... hoop dat alles goed met je gaat!!! Geniet je ook een beetje van de zon?
 
Ja idd stilte, how's life Jern? :) Lekker genoten van de zon afgelopen dagen? :)
 
Ik had jullie allemaal net beantwoord en toen was mijn hele post weg :treuren:

Nog maar een keertje dan.......
 
Bij deze... vooruit: nog een maandje :p
:wave:

:hello:
Alles goed met jou?


Gaat het echt f*cking GREAT:banana: ? :D Hope so! :woot:
Fijn weekend! :)...ik heb die weerman goed op zijn donder gegeven, hij zou vanaf vandaag goed zijn best doen ;).

Goed zo! Deze week moet je het weer even herhalen hoor dan is het volgende week vast weer mooi!
Gaat alles goed? Ik heb nog helemaal geen tijd gehad om alles bij te lezen.
Ik was even stiekum naar de Costa del Sol afgereist :D, toen ik terug kwam, laptop weer bevirust... Hij is dus alweer bij de dokter. Had net voor de vakantie AVG aangeschaft maar ik kon hem er niet eens meer opzetten.
CyberDefender Internet Security had zich alweer comfortabel ingenesteld :(

Jij en alle wedstrijdgangers heel veel succes gewenst! Sterkte met de voeding :eek:

Hey jerns, ik hoorde zonet van een trainingsmaatje die al een hele tijd last heeft van z'n schouders dat hij bij z'n therapie sindskort ultrasoon massage krijgt.

Heb even net op Google gezocht, en het blijkt dus dat die trillingen heel diep in het weefsel voor goede doorbloeding zorgen en dat blessures dus veel sneller kunnen genezen, mss eens navragen of ze dat bij jou willen doen?

Ik ken het niet maar ik ga het straks ook even googlen. Het gaat gelukkig wel weer al ietsjes beter. Ben nu aan het proberen om mijn bewegingsuitslag weer normaal te krijgen :D. Ik kan zelfs al dumbbellpressen met licht gewicht :yes:
Bedankt voor de tip!

dat zou wel top zijn :)

:)

Het wordt tijd dat die pokke blesures nu eens weg gaan hoor
Kom op meid wij zouden in de toelomst samen naar huize zonneschijn gaan en daar met de gewichten gaan smijten. Maar we zijn nog veel te jong
Hen zelf ook ff een paar weken last van mijn voorste schouderspieren gehad maar gelukkig gaar het weer beter. Liposuctie zou ik wel graag willen. 2 abs van mijn sixpack zijn al met vakantie. Nou ja je kan niet alles hebben he?

Wat is dat toch met ons Grosje...zou het dan toch de leeftijd zijn, nah...onmogelijk ;)
Die broodjes moeten wel terug voor augustus hoor, strandklaar moet je zijn!

Hey Jerney... stil hier... hoop dat alles goed met je gaat!!! Geniet je ook een beetje van de zon?

Zeker weten meis! :)

Nu ze hier niet meer zo vaak is schijnt de zon wat minder op dbb.:(

:aai: Lief!
Ik heb zeker van de zon genoten. Ik ben niet wedstrijdklaar maar mijn kleurtje wel!

Ja idd stilte, how's life Jern? :) Lekker genoten van de zon afgelopen dagen? :)

Je weet toch, pinda's :D, ben een moriaantje ;)

---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

Hehehe, trust Yin for your daily dosage of romance...
X Jern (en Jen ook natuurlijk)

:kiss: :wave:
 
Nu ze hier niet meer zo vaak is schijnt de zon wat minder op dbb.:(

gelukkig dat jou kale kopje nog wat zonnestralen reflecteert anders zou het hier maar donker zijn

Hai J. :p
 
Ik ken het niet maar ik ga het straks ook even googlen. Het gaat gelukkig wel weer al ietsjes beter. Ben nu aan het proberen om mijn bewegingsuitslag weer normaal te krijgen :D. Ik kan zelfs al dumbbellpressen met licht gewicht :yes:
Bedankt voor de tip!
Geen probleem als ik wat andere dingen hoor, dan laat ik je het wel weten. :)
 
Back
Naar boven