MuscleMeat

Jeroen "Pizza" Verhoeven

Bezoekers in dit topic

Sylve

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
2 mrt 2015
Berichten
2.834
Waardering
353
Lengte
1m94
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Ik wist niet zo goed waar ik het moet plaatsen, maar toch een mooie discussie. Elke dag 30km fietsen en af en toe hardlopen. En dan nog niet afvallen..... leuk he:D

Ik vind dat hij beter krachttraining kan doen icm IIFYM. Uiteraard met een negatieve energiebalans. Of zou het toch komen door dat hij echt een verkeerde aanleg heeft? Ik neem aan dat ze hem in zijn Ajax tijd ook een streng dieet hebben gegeven. Discuss...

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/nationaal/24420430/__Verhoeven_rende_zich_rot__.html
 
Laatst bewerkt:
Wellicht dat er toch geen gedegen voedingsschema gevolgd is. Zijn bijnaam verklapt misschien zijn zwakte..
Het lijkt mij ook dat in de tijd bij Ajax er professionele begeleiding aanwezig was.
Misschien is het een secret-eater en snoept hij in de avond bij.
Men kan immer niet 24 uur per dag onder toezicht staan.

Hij geeft ook toe dat hij niet eens weet hoeveel hij weegt, maar weet wel dat het net zoveel is als in 2009. ?????
Lijkt me niet meer dan verstandig om te weten waar je staat om vervolgens het doel te bepalen.
Of dit nu bereikt gaat worden met cardio, verstandig eten of krachttraining....
 
Volgens mij is 30 km fietsen op 25-30 km per uur goed voor ruw 1000 kCal in de min.
You do the match...
 
Volgens mij fietst hij elke dag door de McDrive :D
 
"weegt nog altijd net zo zwaar"
Die taalfout geeft het niveau van het artikel al aan...
 
Die dude heet Jeroen overigens. Anyway, moet altijd aan Daniel Cormier denken bij dat soort dingen. Das op alle vlakken een topatleet, die vetpercentage obseesie altijd...
 
Pescatore, bedankt voor je aanvulling. Ik heb het onderwerp veranderd. Excuses :) Het is gewoon heel frapant, dat een topsporter op dat niveau nogsteeds een buikje heeft. Ik kan me herinneren dat Ronaldo van Real Madrid, ook een probleempje had, maar het er vaak (makkelijk) aftrainde. Ik hoop niet dat dezelfde begeleider die hem dagelijks zoveel beweging aanraadde, ook bij Ajax of Volendam werkt :P Want met explosieve krachttraining heeft hij er tijdens zijn werk ook nog wat aan
 
Als je niet eens weet hoeveel je weegt, dan zegt dat al genoeg.
 
Als je niet eens weet hoeveel je weegt, dan zegt dat al genoeg.

Inderdaad!
Niet weten hoeveel hij weegt. Waarschijnlijk weet hij dan ook niet hoeveel hij eet..?

In elk geval weet hij dus niet wat hij nodig heeft..
Kansloos en dat in de "top" sport met profs als begeleiding...
 
Verhoeven volgt al jaren een strikt dieet en traint buitensporig veel, maar weegt nog altijd net zo zwaar als toen hij Volendam in 2009 verliet.

'weegt net zo zwaar'

goed artikel
 
Ook echt de manier waarop ie 't zegt.. "Elke dag 30 km gefietst", alsof dat zo zwaar is als een halve marathon lopen... Rustig 2 uur op 'n fiets met 15 km/h en je bent zo bij de 30, lol... Zijn zat mensen die 't als hobby doen, iets met zomer, mooi weer en door de natuur fietsen..
 
Back
Naar boven