AndroidHealthClinic

Jesaja's Log..

Bezoekers in dit topic

j354j4

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
1
Ik loop al een tijdje rond met het idee om een log te maken dus hier is ie.. :rolleyes:

Ik ga pas vanaf volgende week weer volgens schema werken dus deze week kunnen de trainingen nog chaotisch zijn.

Stats op dit moment:
Lengte: Rond de 1.90m
Gewicht: ~90 kg
BF: Geen flauw idee, niet zo hoog..

Ik train nu rond de ~8 maanden.. Doelen zijn binnen het jaar 1.5x bodyweight squat, 1x bodyweight bp wat dus al gelukt is en 1,5x bodyweight deadlift. Mn bor wil ik het liefst gelijktrekken met mn benchpress .

Fullsquat 1x120
Bench 1x95
Bors 5x75 ( moet echt omhoog )
Deadlift 2x130

Training van 10 april:

Ik kom in de sportschool en het was echt BOMVOL.. zomer komt eraan he :rolleyes:

Maar, suprise suprise, het squatrek was vrij :p

Full Backsquat
8 x 50 kilo
8 x 70 kilo
7 x 80 kilo
5 x 90 kilo
4 x 100 kilo
6 x 90 kilo

20 x 50 kilo.. was een beetje misselijk hierna :P

Push Press
Deze gingen een beetje matig vandaag.. normaal 65 kg x 3..

8 x 30 kilo
8 x 40 kilo
5 x 50 kilo
3 x 60 kilo(4f)
5 x 50 kilo

Chins
Heel veel setjes, ik gok een stuk of 15-20... allemaal 2-5 herhalingen.. sommige met 5 kg extra, andere alleen bodyweight. Er zat niet echt een lijn in.. gewoon alles door elkaar.

DB Press
Ging ook slecht, mn linkerarm werkte niet echt mee, denk dat mn triceps een beetje vermoeid was.

10 x 16 kg
7 x 26 kg
4 x 32 kg

Toen merkte ik dat mn linkerarm niet echt mee werkte dus heb ik er maar een einde aan gemaakt

7 x 26 kg

Laatst bewerkt:
Welkom en succes geen verkeerde gewichten voor een beginnende Log'ger :P

hoe ziet je weekschema er normaal uit?

Succes :thumbs:

(nu snap ik je nickname ook eindelijk ;))

• Topic Starter Topic Starter
haha yeah.. ik gebruikte liever gewoon 'jesaja' als nickname maar die was al bezet.

Ik heb de laatste paar weken pretty much fullbody getraint, 3x per week.

Session 1:
a. Standing overhead press:
b. Squats:
c. romanian Deadlifts:
d. Standing (hammer) curls/ Close grip Benchpress
e. Core

Session 2:
a. Deadlifts
b. Bench press or dips
c. Pendlay Rows
d. Chins
e. Core

Die telkens om en om, maar binnen nu en +/- 2 weken ga ik thuis trainen dus dan wil ik 4x per week ub/lb doen. Ben nu nog aan het schema aan het werken. Wil ook wat GPP werk, hele hoge herhalingen of circuitjes ofzo.. dingen die een beetje een conditie opbouwen zonder dat ik er al te veel voor hoef te rennen/fietsen en weet ik het allemaal :P En ook nog wat RC werk.

off topic:

Dinsdag 11 april:
Heel veel toetsen van mn toetsenbord doen het niet meer goed omdat ik mn melk er gister per ongeluk over heen heb laten vallen.

succes met je log kerel

Je neemt alleszins al de juiste oefeningen..Veel succes!

Aight.. beetje laat maarja..

Woensdag 13 april:
Had nog redelijk veel te doen voor school dus geen tijd om naar sportschool te gaan. Heb wel barbell met wat gewichten thuis dus heb thuis een 40 minuten lang powercleans geoefend... met 50 kg.. ik zal binnenkort ff een filmpje ervan schieten zodat jullie kunnen kijken wat ik hieraan kan verbteren. Ook een paar Romanian deadlifts, push presses en back squats met die 50 kg. Maar niks noemenswaardig.

Donderdag 14 April:
Rug/schouders/traps + Hamstrings gefried... :P Dus ik heb er vandaag maar ff een soort van breezer training van gemaakt..

Benchpress

10 x 50 kg
2 x 8 x 60 kg met 2 seconden pauze onderin
6 x 80 kg
8 x 60 met 2 seconden pauze onderin

Incline DB Press
8 x 26 kg
7 x 28
6 x 30(easy)
0 x 32 failed.. ik krijg die op de 1 of andere manier gewoon echt niet omhoog. Als het bankje platligt wel.
7 x 30(easy)

DB Curls
10 x 18 kg
8 x 20 kg
5 x 22 kg
1 x 24 kg

Striae op mn biceps :P En ik curl bijna nooit... eens in de maand ofzo.

Front Squats
Ik kan het gewoon niet laten om de sportschool in te gaan en niet te squatten..

10 x 50 kg
8 x 70 kg
6 x 80 kg
3 x 90 kg

Front squat niet zoveel setjes, begon weer last van me kuit te krijgen. Heb al een tijdje een soort van stekend gevoel aan de buitenkant van mn kuit. Laatste mietjes training.. vanaf volgende week gaan we weer bikkelen.

Had ook 2 van die grote haltersteunen bestelt, om thuis mee te kunnen squatten en naast mn bankje te kunnen zetten voor het banken. Zondag bestelt had nog steeds niet gekregen, dus even een e-mail gestuurd, bleek dat ze uitverkocht waren en dat het heel lang zou duren(ze hadden me uiteraard wel een e-mail gestuurd die niet was aangekomen :rolleyes:). Mn bestelling is geannuleerd.. dus nu train ik nog ff wat langer 3 x per week in de sportschool tot ik ze ergens anders heb gevonden. Zodat ik EINDELIJK thuis kan trainen.

Laatst bewerkt:
Vaag komt niet veel voor.. striae op je biceps ben je ineens zwaar gaan rowen? ofzo? chinnen?

en alweer lekkere gewichten gepakt dude!!

Yep.. Komt denk ik door het VELE VELE chinnen dat ik de afgelopen paar weken heb gedaan. Volgens mn moeder moet ik rustiger gaan trainen voordat ik helemaal onderzit.. :rolleyes: Ze keek me vreemd aan toen ik zei dat ik zo blijf doorknallen ook al ga ik er als een zebra uitzien.. (hopelijk gebeurd dat niet echt hahah)

LB1:
Front Squat
Lunges
One Hand Deadlift
Romanian Deadlift

Circuit:
Shrugs - Calve Raises - Abs

UB1:
Paused Bench-press
Pull-ups
Seated db cleans
Military Press
Close-grip bench press
Curls

LB2:
Deadlift
Full Back Squat
Lunges/Step Ups/Side Lunges.. Unilateral Move iig.
Lying Leg Curl

Circuit:

UB2:
Db Press
Rows
Push Press
Seated db cleans
Chins(bodyweight)
Extension
Curls

Vanaf morgen ga ik met dit schema beginnen.
Repranges vind ik alleen lastig.. meestal doe ik dan vanwege mn luiheid gewoon 5x5 overal.. maar heeft iemand tips hoe ik dit zou kunnen doen? Ik wil graag ook wat hogere rep ranges gebruiken deze x.

goede frontsquat en curl. Raar dat je die 32 niet omhoog krijgt

Je schema ziet er wel goed uit imo. Mss op de bench, dead en squat een lagere reprange de ene keer en de volgende keer een hogere. Op rest zou ik een +- gelijke reprange doen.

18fitie zei:
goede frontsquat en curl. Raar dat je die 32 niet omhoog krijgt

Je schema ziet er wel goed uit imo. Mss op de bench, dead en squat een lagere reprange de ene keer en de volgende keer een hogere. Op rest zou ik een +- gelijke reprange doen.

Ye dat is al een tijdje zo.. ik snap het ook niet.. die 30 gaat telkens hoger.. eerst kon ik die 4x, nu zou ik zo 8x kunnen doen.. maar die 32 krijg ik gewoon met geen mogelijkheid op eigen kracht de eerste x omhoog. A

j354j4 zei:
...
Repranges vind ik alleen lastig.. meestal doe ik dan vanwege mn luiheid gewoon 5x5 overal.. maar heeft iemand tips hoe ik dit zou kunnen doen? Ik wil graag ook wat hogere rep ranges gebruiken deze x.

Een veel gebruikte manier om je reps/sets in te delen is uit te gaan van de "24" totaal. Dus: 2x12, 3x8, 5x5, 3x8. Maar ik zou gewoon een beetje uit proberen.

Was vergeten alles op te schrijven.. dus alleen de laatste setjes die ik heb onthouden.

Set/HH/kg

Front Squat
4x4x90 kg

Lunges(eerste x dat ik deze doe.)
2x6x70 kg

Romanian Deadlift

8 x 100 kg
Toen begon mn grip een beetje lastig te doen, wordt aan gewerkt :P

One Hand Deadlift

2 x elke arm 5x - 50 kg.

Circuit:

3x doorlopen met 50 kg.. eerst 10 hh overal.. toen 15 overal.. daarna 20.

goede frontsquat is die full of parallel?, rdl moet idd hoger

Frontsquat is full.. En die romanian deadlifts komen wel goed.. er zat veel meer in, alleen mn grip deed vervelend.

Terug
Naar boven