XXL Nutrition

JessyJ Var kuur [Logje] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja, die zijn er dus schijnbaar en over het algemeen komen ze er dus goed mee weg. Toch werd dit geschreven door mannen en heb ik geen ervaringen van vrouwen kunnen lezen.
 
Ja, die zijn er dus schijnbaar en over het algemeen komen ze er dus goed mee weg. Toch werd dit geschreven door mannen en heb ik geen ervaringen van vrouwen kunnen lezen.

Lijkt met toch niet zo goed gans jaar rond. Gedurend x aantal jaren.
 
Ook op US fora is niet gek veel kennis te halen
Klopt, daar heb ik eerst ook gekeken voor informatie. Maar die kuren die ze daar aanhalen is ook absurt voor vrouwen. Sommige zitten op hele dosseringen en ook year round. Lijkt me A niet goed voor je gezondheid en B lijkt het me ook niet dat je lichaam nog goed reageerd en steeds meer nodig heeft? Ook omdat je er mentaal gewend aan raakt.

Update:
Merk dat mijn ongesteldheid echt heviger is in zin van pijn tijdens kuurtje var. Kwa bloeding juist weer niet.. :P lekkere info i know. Is ook niet bedoeld voor de mannen hier. ;) In ieder geval stopt je menstruatie niet tijdens een kuur anavar, bij mij niet althans.
 
Menstruatie stopt pas als BF erg laag is ;)

Of 5 gram test per week, dat helpt ook :D
 
Klopt, daar heb ik eerst ook gekeken voor informatie. Maar die kuren die ze daar aanhalen is ook absurt voor vrouwen. Sommige zitten op hele dosseringen en ook year round. Lijkt me A niet goed voor je gezondheid en B lijkt het me ook niet dat je lichaam nog goed reageerd en steeds meer nodig heeft? Ook omdat je er mentaal gewend aan raakt.

Update:
Merk dat mijn ongesteldheid echt heviger is in zin van pijn tijdens kuurtje var. Kwa bloeding juist weer niet.. :P lekkere info i know. Is ook niet bedoeld voor de mannen hier. ;) In ieder geval stopt je menstruatie niet tijdens een kuur anavar, bij mij niet althans.

Bij mij duurde het 2 dgn langer dan normaal.

Hoe gaat het bij je? Merk je krachtverschil?
Ik hoop heel erg dat de kracht blijft na de kuur.
 
Bij mij duurde het 2 dgn langer dan normaal.

Hoe gaat het bij je? Merk je krachtverschil?
Ik hoop heel erg dat de kracht blijft na de kuur.
In die paar weken dat ik me heb laten gaan met eten was mijn krachtverschil echt enorm! Nu ik weer veel minder eet merk ik weinig van die krachtverschil in de zin van dat het veel meer word. Ik ben ook nieuwschierig hoe mijn lichaam reageerd zodra ik stop met var. Ik trek het toch even door tot 8 weken. Ook omdat ik nog weinig tot niks merk van de side effects. Dan even een pauze om lichaam rust te geven.
 
In die paar weken dat ik me heb laten gaan met eten was mijn krachtverschil echt enorm! Nu ik weer veel minder eet merk ik weinig van die krachtverschil in de zin van dat het veel meer word. Ik ben ook nieuwschierig hoe mijn lichaam reageerd zodra ik stop met var. Ik trek het toch even door tot 8 weken. Ook omdat ik nog weinig tot niks merk van de side effects. Dan even een pauze om lichaam rust te geven.
Hoe gaat het met je?
Hoeveel weken ga jij nog?

Ik zit in de laatste dagen en ben het iets aan het afbouwen. Merk dat vooral in mijn slaap en dat is wel prettig. Hogere dosis lijkt echt invloed te hebben op mijn slaap.
Hierna even niks en dan ga ik voor een volgende kuur die ik wel wat langer doortrek.
 
Week 7
Helaas een verkoudheid te pakken. Ik merk dat ik hierdoor snel buiten adem ben en dus ook minder lekker kan trainen. Nu zo naar mijn die afgelopen weken te hebben gekeken ga ik het mijn volgende kuur echt iets anders aanpakken. Ik baal een beetje dat ik niet heb kunnen trainen voor een 1 week vanwege vakantie. Nog een weekje hierna en dan is het gedaan met de pret ;) Even mijn lichaam rust geven. Minimaal 6 weken. Dit las ik ergens op een site waar veel over steroiden te lezen is. Dit advies werd gegeven voor vrouwen. De volgende kuur ga ik dingen wel anders aanpakken. Iets beter voorbereid zijn wat betreft voeding. Ik merk dat door die anavar juist mijn eetlust meer is geworden. Maar misschien is dit ook wel omdat ik te drastisch ben geweest met kcal schrappen van mijn dieet. Oh en misschien wel grappig tevermelden (naja ik moest er wel op lachen).. mijn vrienden zeiden wel dat ik de laatste tijd een kort lontje heb en ook wat meer kan drammen over dingen. Dit kan wel kloppen want ik merk dat ik het verkeer ook wat feller kan reageren of ergeren aan mensen die de boel bezet houden in de gym terwijl ze alleen maar met hun telefoon bezig zijn. En normaal ben ik een heel geduldig persoon dus ik denk dat var hier wel degelijk invloed op heeft haha. Maar straks over een weekje als ik gestopt ben is alles weer normaal. Ik ga ter overbrugging creatine gebruiken gedurende die 6 weken.
 
Je cut op var en dan stoppen en kcal omhoog en creatine?

Ga je vocht vasthouden als een malle.
 
Je cut op var en dan stoppen en kcal omhoog en creatine?

Ga je vocht vasthouden als een malle.
Gewoon op onderhoud en creatine gebruiken om in ieder geval zoveel mogelijk de kracht tehouden en daarbij ook de gewonnen spiermassa van de var? Ik heb creatine van musclepharm die je niet op hoeft te bouwen en waarbij je nauwelijks vocht vasthoud. Of is creatine per definitie vocht vasthouden?
 
Gewoon op onderhoud en creatine gebruiken om in ieder geval zoveel mogelijk de kracht tehouden en daarbij ook de gewonnen spiermassa van de var? Ik heb creatine van musclepharm die je niet op hoeft te bouwen en waarbij je nauwelijks vocht vasthoud. Of is creatine per definitie vocht vasthouden?

Je hoeft bij geen enkele creatine die laadfase te doen. Ik merk nooit wat van vocht vasthouden met creatine eigenlijk.
 
Of is creatine per definitie vocht vasthouden?

Creatine houdt vocht vast in de spier. Niet onderhuids ;)

Pillz bedoelde van je kcals ineens op te hogen na je cut ;) Daar ga je vocht van vasthouden.
 
Inderdaad.
Als je van bijvoorbeeld 600 onder behoefte met 4xpw 30 min cardio in 1x naar 200 boven onderhoud gaat zonder cardio wordt je erg vochtig. No pun intended
 
Als je van bijvoorbeeld 600 onder behoefte met 4xpw 30 min cardio in 1x naar 200 boven onderhoud gaat zonder cardio wordt je erg vochtig.

Sinds wanneer heb jij daar een probleem mee? :p
 
Ben wel benieuwd naar de status nu...

JessyJ ?
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik ben ook benieuwd.
Ben nu zelf bijna 3 weken gestopt en heb al mijn kracht nog die ik heb opgebouwd tijdens de korte kuur. Mijn lijf voelt wel rustiger, minder kramperig en ik slaap beter.
 
Ja, ik ben ook benieuwd.
Ben nu zelf bijna 3 weken gestopt en heb al mijn kracht nog die ik heb opgebouwd tijdens de korte kuur. Mijn lijf voelt wel rustiger, minder kramperig en ik slaap beter.

Ik kon zo snel geen log van je vinden Leonie, dus stel de vraag maar even hier; Hoe lang was je kuur? En anav only? Heb je alleen kracht behouden, of zie je ook echt lichamelijk verschil qua groei? Just curious ;)
 
Back
Naar boven