MuscleMeat

jetskieen in turkije

Bezoekers in dit topic

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
1 apr 2011
Berichten
5.153
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Ik had even een vraagje:

Ik ga donderdag op vakantie naar turkije en wou eigenlijk even jetskieën daar..

Iemand die me ongeveer kan vertellen wat dat kost?

50euro voor half uurtje bijvoorbeeld? meer/minder?

oja ik ga naar Bodrum trouwens.
 
Van een ander forum (quote),


EDIT darn it, 2008 OO lol zal wel wat duurder zijn nu...
Hai Bert,

Voor 50 euro heeft mijn man 25 minuten mogen jetskiën op het oostrand. maar je kan ook korter, en dan kost het ook minder.

Groetjes,
maris
 
Ja heb al even gegoogled en kwam alleen maar van 07/08 tegen. In het engels idem.
denk dat het ook met afdingen te maken heeft want kwam bedragen tegen van 25 euro voor 20min enz.. Daarom dacht k miss is hier iemand.
 
jij bent klaarblijkelijk new in the game?
 
2 jaar geleden was het 50 Lira (ong. 25 euro) voor een kwartiertje.

Ga trouwens niet achterop die banaan, die eikels maken er een sport van om je bij elke bocht in het water te flikkeren zodat iedereen er weer op moet klimmen en ze daardoor nauwelijks brandstof gebruiken en je dus meer in het water ligt dan op de banaan zelf.
 
Laatst bewerkt:
Oh dat zijn wel prijzen die te doen zijn Erwin! Bedankt
 
Verschilt echt op welke plek je het doet. Tussen de 30 en 60 euro voor een half uurtje is wat ik tegen ben gekomen in Bodrum..
 
Verschilt echt op welke plek je het doet. Tussen de 30 en 60 euro voor een half uurtje is wat ik tegen ben gekomen in Bodrum..

oh dat vind ik nog wel goed te doen.

bedankt. als iemand karma wil hoor ik het wel.
 
Ja doe maar wat karma :trollface:
 
antalya 50 euro dit jaar.
 
2 jaar geleden was het 50 Lira (ong. 25 euro) voor een kwartiertje.

Ga trouwens niet achterop die banaan, die eikels maken er een sport van om je bij elke bocht in het water te flikkeren zodat iedereen er weer op moet klimmen en ze daardoor nauwelijks brandstof gebruiken en je dus meer in het water ligt dan op de banaan zelf.

Dit was trouwens in Marmaris.
 
Back
Naar boven