Fitness Seller

Jeuk bij arginine-producten?

Bezoekers in dit topic

TheLordTaketh

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2006
Berichten
345
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Toen ik een half jaar geleden PUMP EFX van maximize gebruikte ( vergelijkbaar met XPAND van dymatize) kreeg ik een kwartier na inname altijd jeuk over heel men lichaam. Vrienden van mij die het ook gebruikten zeiden dat dat kwam door de arginine in het product. (Aders komen open.)

Nu heb ook ETHYL EXTREME van bbex gebruikt, waar dus ook arginine in zit. Geen jeuk :) Nu heb ik pure Arginine AKG , ook geen jeuk.

Niet dat ik graag jeuk heb :D Vraag me gewoon af of de arginine in deze producten dan minder werkt bij mij?

Wat denken jullie hiervan :)
 
Ik denk dat je even goed alle ingedienten moet vergelijken van die supplementen. Mss dat je last krijgt van een hulpstof die wel in de 1e twee zit maar die in bbex.
 
Komt door het aminozuur beta-Alaline. Het is een bekend verschijnsel en het kan geen kwaad.
 
Komt door het aminozuur beta-Alaline. Het is een bekend verschijnsel en het kan geen kwaad.

Kan best zijn, er zat idd best wel wat beta-alanine in die PUMP EFx.
 
Kan best zijn, er zat idd best wel wat beta-alanine in die PUMP EFx.

Ik heb zelf pure beta-Alaline gehad en dat gaf me ook zo'n tintelend gevoel. Ook als je over een stuk huid wrijft word het superwarm. Is gewoon een teken dat je doorbloeding beter is.
 
Back
Naar boven