Fitness Seller

Jeuk tussen teen

Bezoekers in dit topic

Volgens mij kun je die anti-schimmel zalfjes ook gewoon bij de kruidvat halen. (scheelt weer een consult naar een huisarts en hele dure zalf van de apotheek).

Voeten goed droog houden en af en toe smeren (ALS het zwemmers eczeem is (zoals atleten voet hier wordt genoemd))
 
lamisil once (tegen voetschimmel)

had zelf ook jeuk tussen de tenen, en kreeg op den duur wat schilfers enzo, rooie vlekken van geirriteerde huid. en dat terwijl ik toch echt altijd me voeten schoon houdt.

1x goed insmeren met dat spul, dan nog ff een dag inhouden om niet te krabben en vanaf dag 2 en 3 wordt het beter cq is het weg.

nu tot 2jr later nooit geen last meer van gehad.
 
maar als ik langs de dokter ga schrijft hij dan geen creme voor die vergoed word door het zieke fonds?
 
Zo'n zalfje tegen eczeem zal idd waarschijnlijk vergoed worden en beter werken als de zalfjes die je zelf bij de drogisterij zult kunnen halen.

En als het eczeem is is het juist raadzaam om niet zovaak je voeten te wassen, want telkens als je je eigen wast haal je je eigen natuurlijke beschermlaag weg.
Ff lijkt het dan te helpen tegen de jeuk alleen je huid is echter nog verder beschadigt door het krabben en douchen dus het komt daarom vaak harder terug.

Dus hup naar de dokter.
 
oke bedankt voor de reacties!
 
Komt door al dat trekken op jonge meisjes! :trollface:
 
zwemmerseczeem. Slippers aandoen in die douche van je. Waarschijnlijk douchen er meer mensen? En ff zalfje voor halen.
 
douche nooit in de gym maar wel is bij van die bishes dus misschien hebben die het wel of hun ouders

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja heel herkenbaar dit, kijk eens achter je rechter oksel en voel daar langs het randje. Als je daar niks voelt heb denk ik schimmel. die vreet dat randje op, randje groeit langzaam terug.
 
Ja heel herkenbaar dit, kijk eens achter je rechter oksel en voel daar langs het randje. Als je daar niks voelt heb denk ik schimmel. die vreet dat randje op, randje groeit langzaam terug.

hmm

wait, wtf are you talking about?
 
Elke morgent is goed plassen op uw voeten! Dat help heb ik eens gehoord.................. oh neensorry , dat was tegen wratten
 
Back
Naar boven