AndroidHealthClinic

Jeuk van kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ramon67

Cool Novice
Lid geworden
27 aug 2014
Berichten
177
Waardering
6
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Ik moet nog 1 x test 500 van het merk Alpha Pharma doen,maar ik heb gvd iedere keer uitslag en jeuk er van.

T zijn geen puistjes maar meer uitslag en dat heb ik meestal 2 dagen na zetten van inject...daarna trekt het weer weg.

Voorheen (de eerste 5 weken)had ik een vial van EP waar ik geen last van had.

Het maakt me soms hor en dol.

Iemand hier ervaring mee?
 
Heb je ook last van uitslag of alleen jeuk?
 
Ben je goed gegaan op je gear? (oftewel, is het fatsoenlijke gear). Doe je alles hygienisch? 2 naalden per keer, meer als 1 alcohol doekje per keer, elke keer nieuwe naalden en spuit?
 
En waar zit die jeuk / uitslag dan? Rond de injectie spot? Ergens anders? Overal?

Beetje duidelijker zijn aub

Ik heb zelf zowel Alpha als EP en nooit jeuk.
 
Alles gaat steriel..jeuk is meestal op buik en borst.

gear doet zijn werk wel..Daar ligt het niet aan.
 
zet je 500 in een keer?
 
Misschien kan je niet tegen de olie ofzo
 
Weet niet of ik het hier met je over heb gehad via prive bericht of dat iemand anders precies hetzelfde probleem heeft als jou maar switch eens na een ander merk? Misschien reageer jij niet goed op AP
 
Denk een reactie op de solvents. Switchen naar een ander merk kan de oplossing zijn.
 
Klopt Bold.
Maar ik ga de volgende keer wat anders pakken denk ik.
 
Laat me weten of het er dan nog steeds is aub
 
Jongens.. Jeuk op buik en borst. Het eerste wat ik kreeg toen ik kuurde was haargroei daar. Wss zijn er gewoon haren aan het doorkomen en vandaar dat je jeuk krijgt. Bekende bijwerking van test.
 
Jongens.. Jeuk op buik en borst. Het eerste wat ik kreeg toen ik kuurde was haargroei daar. Wss zijn er gewoon haren aan het doorkomen en vandaar dat je jeuk krijgt. Bekende bijwerking van test.
ook kans natuurlijk ben ook een aap geworden door de test :mad:
 
van alleen test werd ik een aap .. van tren een zilverrug gorilla :p
 
Ik had hetzelfde met met eerste week Tren Ace, na een week is het weggetrokken.
 
dacht ik ook.. dat t van de gear was.. tot ik erachter kwam dat ik een gluten allergie heb terwijl ik de halve dag brinta en havermout vrat
 
Back
Naar boven