XXL Nutrition

jeuk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

belske

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 jan 2007
Berichten
119
Waardering
3
Lengte
1m77
Massa
103kg
Vetpercentage
13%
hoi,ik ben in mijn 5 de week...
150mg test p eod
75mg tren a eod
bromo en sinds een week letro...omdat mijn gyno toch erger werd
nu heb ik de laatste 2 dagen jeuk als een gek... niet altijd maar het komt
met vlagen...word er helemaal gek van
zou het van de letro komen????had zoiets gelezen da je van letro jeuk kon krijgen... iemand ervaring mee!!!!!!!!!!!!!
 
zal volgens mij eerder van de test komen; hier was laatst al een topic over.
 
kijk ff naar de bijsluiter van letro,das ook niet mis.Jeukende geiiriteerde huid,staat er natuurlijk ook bij

Huidaandoening zoals jeuk (urticaria) heeft dus nog een speciale naam ook
 
kijk ff naar de bijsluiter van letro,das ook niet mis.Jeukende geiiriteerde huid,staat er natuurlijk ook bij

Huidaandoening zoals jeuk (urticaria) heeft dus nog een speciale naam ook

da had ik ook gelezen...maar is maar 1 op de 1000 dacht ik die het kan krijgen...dan ben ik 1 van de gelukkige dan(shit)
 
kijk ff naar de bijsluiter van letro,das ook niet mis.Jeukende geiiriteerde huid,staat er natuurlijk ook bij

Huidaandoening zoals jeuk (urticaria) heeft dus nog een speciale naam ook

ik heb de bijsluiter is goed gelezen...ben ik bijna zeker van dat het van femara is...is wel k*t mijn gyno begon flink af te nemen...word moeilijke beslissing doorgaan of stoppen met da spul
 
Zou ook van de tren kunnen zijn.
Daar heb ik ook last van gehad met tren.

kan ook in kombinatie met femara zijn...het is eigenlijk begonnen toen ik femara ben beginnen nemen
 
Ik weet niet of je de tren samen met de test in 1 spuit trekt en tegelijk zet ? Zoja , zet ze dan eens apart. Ik heb nl hetzelfde gehad. Nadat ik ze splitste en allebei apart en op een andere plaats zette was ik van de jeuk af. Raar maar wel waar. Werd helemaal gek van de jeuk.......
 
Ik weet niet of je de tren samen met de test in 1 spuit trekt en tegelijk zet ? Zoja , zet ze dan eens apart. Ik heb nl hetzelfde gehad. Nadat ik ze splitste en allebei apart en op een andere plaats zette was ik van de jeuk af. Raar maar wel waar. Werd helemaal gek van de jeuk.......

ik ben nu 2 dagen gestopt met femara en het is al een stuk beter....ben ik wel blij om..je word er helemal gek van..van die jeuk
 
Ik weet niet of je de tren samen met de test in 1 spuit trekt en tegelijk zet ? Zoja , zet ze dan eens apart. Ik heb nl hetzelfde gehad. Nadat ik ze splitste en allebei apart en op een andere plaats zette was ik van de jeuk af. Raar maar wel waar. Werd helemaal gek van de jeuk.......

had je jeuk heel de tijd of op de gekste momenten.ik ga het ook eens proberen zoals jij het zegt want het is blijkbaar toch niet aan de betere hand
 
Back
Naar boven