XXL Nutrition

Jeuk! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
27 aug 2011
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
81kg
Misschien komt dit bekend voor bij anderen, maar ik heb constant
last van irriterende jeuk als ik onder de douche vandaan kom.
Eerst dacht ik dat het aan de shampoo lag die ik gebruikte, dus ben ik op aanraden 0% shampoo gaan gebruiken (allemaal moeilijke termen waar dus kennelijk niks van in zit).
Nu kreeg ik ook last als ik deze shampoo gebruikte en zelfs op momenten dat ik geen zin had in jeuk en mij niet waste, kreeg ik alsnog jeuk!
Weet iemand hoe dit komt en of het gereduceerd kan worden, of helemaal kan verwijderen?
 
Heb je ook geprobeert met andere tempraturen te wassen (iets kouder zetten)
 
Moete krabbe moeteuh


hihi


Nee, srs, geen flauw idee.. Ben wel benieuwd :D
 
Insmeren met bodylotion, dat is omdat je huid te droog is.
Ik heb er ook last van gehad maar sinds ik dit doe, niet meer
 
is het bij jou ook zo dat als je meteen je kleren aantrekt of in bed gaat liggen dat je dan geen jeuk hebt?
 
Dan douche je te heet.
 
Misschien komt dit bekend voor bij anderen, maar ik heb constant
last van irriterende jeuk als ik onder de douche vandaan kom.
Eerst dacht ik dat het aan de shampoo lag die ik gebruikte, dus ben ik op aanraden 0% shampoo gaan gebruiken (allemaal moeilijke termen waar dus kennelijk niks van in zit).
Nu kreeg ik ook last als ik deze shampoo gebruikte en zelfs op momenten dat ik geen zin had in jeuk en mij niet waste, kreeg ik alsnog jeuk!
Weet iemand hoe dit komt en of het gereduceerd kan worden, of helemaal kan verwijderen?

Kan ook van de zonnebank komen hehehe,

heb je het achter op je rug vooral?
 
Heb ik ook gehad man. Had t vooral op mn benen... nu heb ik er gelukkig geen last meer van & t kan idd komen door een te droge huid. Smeer je gwn in met babyolie of iets anders & mocht t misschien helpen ik gebruik Dove Men+Care shower gel.
 
Niet meer douchen en in bad gaan ? :p
 
Waarschijnlijk heb je gewoon last van een te droge huid en was je met een douche olie i.p.v. zeep. Of zoals Remi AFCA aanhaalt: gebruik Dove Men + Care shower gel of iets dergelijks
 
Ik ga wel gewoon kouder douchen en achteraf insmeren met bodylotion als het alsnog jeukt. De douche staat wel altijd ontzettend heet als ik er onder ga, vind ik lekker.
Als dit het probleem is, moet ik hem maar gewoon een stuk kouder doen dan.
Bedankt voor de hulp mensen.
 
Ik ga wel gewoon kouder douchen en achteraf insmeren met bodylotion als het alsnog jeukt. De douche staat wel altijd ontzettend heet als ik er onder ga, vind ik lekker.
Als dit het probleem is, moet ik hem maar gewoon een stuk kouder doen dan.
Bedankt voor de hulp mensen.

Je kan wel warm douchen, maar draai het laatste minuutje naar koud toe, ik probeer altijd zo koud mogelijk :) werkt goed, want ik had er ook last van namelijk.
 
Je kan wel warm douchen, maar draai het laatste minuutje naar koud toe, ik probeer altijd zo koud mogelijk :) werkt goed, want ik had er ook last van namelijk.

Oké dat zal ik dan proberen.
Voorlopig is er weinig positief resultaat, maar douche ik ook niet heel koud.
Ik vind het verder namelijk gewoon lekker, lekker onder de warme douche staan.
Dank je wel. :)
 
ik heb dit ook wel eens, 'sochtends, mssn 1 x per week meestal op bovenbenen en borst. na een kwartiertje is het weer weg.

heel vaag
 
Ik heb het ook wel eens als ik hard aan het fietsen ben of idd een hete douche, ik heb altijd t idee dat t komt door het zweten en dat je porien open gaan staan.
 
Heeft het niet met temperatuurveranderingen en bloedvaten te maken? Meen ergens ooit eens zoiets gelezen te hebben en dat het wel vaker voorkomt.
 
Back
Naar boven