MuscleMeat

Jhon's nooblog

Bezoekers in dit topic

OP
jhonfromtokyo

jhonfromtokyo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2022
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
31%
Vakantie is ook weer voorbij :D

Veel beginners kunnen leren van een LOG als deze
Hahahaha ja idd. Vond het zelf ook erg leuk. Ook wel altijd goed gevoel om een contributie te doen met dit soort logs

OP
jhonfromtokyo

jhonfromtokyo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2022
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
31%
Ahh ga ik ook doen.. over 3 jaar.

Is het te doen?
Jawel. Zou je wel aanraden om van te voren te beginnen met tutorials op internet. Je leert de gehele opleiding 1 ding: Googlen. Ze leren je niks anders dan dat

En als je al helemaal wilt flexen volg de deeltijd variant. Veel serieuzer en je bouwt ervaring op tijdens je studie (waarvoor je ook betaalt krijgt ipv 250euro per maand stagegeld ofso). Maarja verwacht geen studentenleven als je deeltijd gaat doen, ik ben de jongste van mijn opleiding :P

RonnReeves

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
De jongste... of de jongste die door heeft hoe het werkt :thumb:

Ano_081222

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
1 jul 2021
Lengte
2m30
Massa
69kg
Vetpercentage
42%
Jawel. Zou je wel aanraden om van te voren te beginnen met tutorials op internet. Je leert de gehele opleiding 1 ding: Googlen. Ze leren je niks anders dan dat

En als je al helemaal wilt flexen volg de deeltijd variant. Veel serieuzer en je bouwt ervaring op tijdens je studie (waarvoor je ook betaalt krijgt ipv 250euro per maand stagegeld ofso). Maarja verwacht geen studentenleven als je deeltijd gaat doen, ik ben de jongste van mijn opleiding :P
Doe nu helaas mbo software developer, beetje genaaid op de middelbare maar het lukt nu eigenlijk vrij 'makkelijk'.

Studentenleven zoek ik toch niet, beetje palen en trainen dan ben ik blij. :p

OP
jhonfromtokyo

jhonfromtokyo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2022
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
31%
Doe nu helaas mbo software developer, beetje genaaid op de middelbare maar het lukt nu eigenlijk vrij 'makkelijk'.

Studentenleven zoek ik toch niet, beetje palen en trainen dan ben ik blij. :p
Ik had mbo applicatie en mediaontwikkelaar binnen 2 jaar afgerond ipv 3 jaar. Miss kan dat ook met jouw opleiding, zal het even navragen als ik jou was!

OP
jhonfromtokyo

jhonfromtokyo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2022
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
31%
Hellooo, daar ben ik weer. Van plan om de log voort te zetten. Huidige stats:

Lengte: 1,70cm (nogsteeds helaas. Elke dag hoop ik op een extra centimeter)
Gewicht: 64,1kg (gemiddelde van vorige week)

Laatste tijd helaas aardig wat in gewichten gezakt. Nu lage dagen op 1590kcal en hoge dagen op 1850kcal. 2 dagen laag 1 dag hoog. En uiteraard geen cheatmeals. Scheelt dat ik vanuit huis werk want anders had ik het echt niet overleefd.

Durf ook amper fotos van fysiek te maken omdat me zelfvertrouwen crushed is. Heb gevoel alsof ik gewicht verlies maar ik zie geen verschil in vetverlies

Verder is de plan tot 10% cutten en vanaf daar bouwen met Test. Ik wil in ieder geval goed gebruik maken van bouwfase zodat als ik later weer cut dat ik niet zo laag in calorieen hoef te gaan.

Solway Firth

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 apr 2021
Lengte
1m73
Massa
70kg
OP
jhonfromtokyo

jhonfromtokyo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2022
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
31%
Als het krachtverlies toeneemt en te erg wordt ga je spiermassa verliezen. Niet gelijk dramatisch, maar verklaart misschien dit wel
Zou best kunnen idd, merk het sinds vorige week. Nu elke sessie 1-2reps omlaag bij meeste compounds. Enige wat ik nog kan bijhouden is benen en af en toe rug. Maar borst elke sessie minder reps. Ben nu met 78kgs de plate loaded chest press aan het doen, terwijl ik 100kg deed toen ik begon bij huidige gym

OP
jhonfromtokyo

jhonfromtokyo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2022
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
31%
Ik vind dat wel een groot verschil, van 100 terug naar 78. Spiermassa moet je niet willen verliezen.
Nee klopt, borst voelde altijd wel zwak en nu al helemaal

Solway Firth

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 apr 2021
Lengte
1m73
Massa
70kg
Zou best kunnen idd, merk het sinds vorige week. Nu elke sessie 1-2reps omlaag bij meeste compounds. Enige wat ik nog kan bijhouden is benen en af en toe rug. Maar borst elke sessie minder reps. Ben nu met 78kgs de plate loaded chest press aan het doen, terwijl ik 100kg deed toen ik begon bij huidige gym
Probeer in de cut intensiteit hoog te houden. Volume mag omlaag, meen ooit gelezen te hebben tot 1/3e, zolang intensiteit hoog blijft. Werkte voor mij iig best goed. 10% krachtverlies op compounds vind ik acceptabel, daarna zou ik me afvragen of verder cutten nog zinvol is. Je hebt zeker al een goeie shape te pakken vind ik.

TallAndSmal

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
12 aug 2016
Las ik nou dat je na je cut wilt gaan kuren?

Als je toch al belachelijk veel te vroeg wilt beginnen, waarom dan niet nu al en dat laatste stuk cutten op AAS ipv wachten tot je 55kg bij een legit 10% bent.

OP
jhonfromtokyo

jhonfromtokyo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2022
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
31%
Las ik nou dat je na je cut wilt gaan kuren?

Als je toch al belachelijk veel te vroeg wilt beginnen, waarom dan niet nu al en dat laatste stuk cutten op AAS ipv wachten tot je 55kg bij een legit 10% bent.
Heb van vele bronnen vernomen dat je een kuur beter kan gebruiken voor het bouwen van massa.

Ik wil inderdaad vroeg beginnen, ik heb er goed over nagedacht en ben bekent met de sides en risicos. Toch wil ik het wel zo gezond en optimaal mogelijk doen. Als daaronder cutten tot 10% en vanaf dan bouwen valt, dan doe ik dat

Ano_281122

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
25 nov 2021
Lengte
1m74
Massa
79kg
Het kan aan mij liggen maar ik vind een daling van bijna 25% in kracht best veel :)

MikeAKA

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 dec 2019
Lengte
1m87
Massa
104kg
Vetpercentage
14%
N
Niet gek op 1590 kcals. Daar cut mn vriendin momenteel op bro.

MikeAKA

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 dec 2019
Lengte
1m87
Massa
104kg
Vetpercentage
14%
Hoeveel % sta je nu dan? Als je nog 3 of 4 procent moet op 1590 kcals respectievelijk 1890kcals en je bent nu al zo aan het inzakken, dan word het niet fijn en ben je een stuk van de kuur bezig om weer op je oude niveau te komen, zonde.

En over geen fotos durven maken,
Dat kun jij niet meer objectief bekijken als je je zo voelt, je kunt het beste wel fotos maken en je coach laten beoordelen(of anderen)

Laatst bewerkt:

TallAndSmal

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
12 aug 2016
Heb van vele bronnen vernomen dat je een kuur beter kan gebruiken voor het bouwen van massa.

Ik wil inderdaad vroeg beginnen, ik heb er goed over nagedacht en ben bekent met de sides en risicos. Toch wil ik het wel zo gezond en optimaal mogelijk doen. Als daaronder cutten tot 10% en vanaf dan bouwen valt, dan doe ik dat
Diezelfde bronnen zullen ook zeggen dat je niet op 55kg moet gaan kuren tenzij je een vrouw van 1.50 meter bent. Als je 't toch al gaat doen, waarom dan eerst 't kleine beetje vvm dat je hebt nog verder verprutsen door verder te gaan met een cut waar je inmiddels je kracht ook aan 't kwijt raken bent en dus wrs vvm inlevert.

Naar boven