jhonfromtokyo
Competitive Bodybuilder
- Lid geworden
- 10 jun 2022
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 31%
- Topic Starter
Software EngineeringWelke opleiding?
Software EngineeringWelke opleiding?
Hahahaha ja idd. Vond het zelf ook erg leuk. Ook wel altijd goed gevoel om een contributie te doen met dit soort logsVakantie is ook weer voorbij
Veel beginners kunnen leren van een LOG als deze
Ahh ga ik ook doen.. over 3 jaar.Software Engineering
Jawel. Zou je wel aanraden om van te voren te beginnen met tutorials op internet. Je leert de gehele opleiding 1 ding: Googlen. Ze leren je niks anders dan datAhh ga ik ook doen.. over 3 jaar.
Is het te doen?
Doe nu helaas mbo software developer, beetje genaaid op de middelbare maar het lukt nu eigenlijk vrij 'makkelijk'.Jawel. Zou je wel aanraden om van te voren te beginnen met tutorials op internet. Je leert de gehele opleiding 1 ding: Googlen. Ze leren je niks anders dan dat
En als je al helemaal wilt flexen volg de deeltijd variant. Veel serieuzer en je bouwt ervaring op tijdens je studie (waarvoor je ook betaalt krijgt ipv 250euro per maand stagegeld ofso). Maarja verwacht geen studentenleven als je deeltijd gaat doen, ik ben de jongste van mijn opleiding![]()
Ik had mbo applicatie en mediaontwikkelaar binnen 2 jaar afgerond ipv 3 jaar. Miss kan dat ook met jouw opleiding, zal het even navragen als ik jou was!Doe nu helaas mbo software developer, beetje genaaid op de middelbare maar het lukt nu eigenlijk vrij 'makkelijk'.
Studentenleven zoek ik toch niet, beetje palen en trainen dan ben ik blij.![]()
Wij doen 3 ipv 4 dus dat scheelt al.Ik had mbo applicatie en mediaontwikkelaar binnen 2 jaar afgerond ipv 3 jaar. Miss kan dat ook met jouw opleiding, zal het even navragen als ik jou was!
Als het krachtverlies toeneemt en te erg wordt ga je spiermassa verliezen. Niet gelijk dramatisch, maar verklaart misschien dit welLaatste tijd helaas aardig wat in gewichten gezakt.
Heb gevoel alsof ik gewicht verlies maar ik zie geen verschil in vetverlies
Zou best kunnen idd, merk het sinds vorige week. Nu elke sessie 1-2reps omlaag bij meeste compounds. Enige wat ik nog kan bijhouden is benen en af en toe rug. Maar borst elke sessie minder reps. Ben nu met 78kgs de plate loaded chest press aan het doen, terwijl ik 100kg deed toen ik begon bij huidige gymAls het krachtverlies toeneemt en te erg wordt ga je spiermassa verliezen. Niet gelijk dramatisch, maar verklaart misschien dit wel
Nee klopt, borst voelde altijd wel zwak en nu al helemaalIk vind dat wel een groot verschil, van 100 terug naar 78. Spiermassa moet je niet willen verliezen.
Probeer in de cut intensiteit hoog te houden. Volume mag omlaag, meen ooit gelezen te hebben tot 1/3e, zolang intensiteit hoog blijft. Werkte voor mij iig best goed. 10% krachtverlies op compounds vind ik acceptabel, daarna zou ik me afvragen of verder cutten nog zinvol is. Je hebt zeker al een goeie shape te pakken vind ik.Zou best kunnen idd, merk het sinds vorige week. Nu elke sessie 1-2reps omlaag bij meeste compounds. Enige wat ik nog kan bijhouden is benen en af en toe rug. Maar borst elke sessie minder reps. Ben nu met 78kgs de plate loaded chest press aan het doen, terwijl ik 100kg deed toen ik begon bij huidige gym
Heb van vele bronnen vernomen dat je een kuur beter kan gebruiken voor het bouwen van massa.Las ik nou dat je na je cut wilt gaan kuren?
Als je toch al belachelijk veel te vroeg wilt beginnen, waarom dan niet nu al en dat laatste stuk cutten op AAS ipv wachten tot je 55kg bij een legit 10% bent.
Niet gek op 1590 kcals. Daar cut mn vriendin momenteel op bro.Zou best kunnen idd, merk het sinds vorige week. Nu elke sessie 1-2reps omlaag bij meeste compounds. Enige wat ik nog kan bijhouden is benen en af en toe rug. Maar borst elke sessie minder reps. Ben nu met 78kgs de plate loaded chest press aan het doen, terwijl ik 100kg deed toen ik begon bij huidige gym
Diezelfde bronnen zullen ook zeggen dat je niet op 55kg moet gaan kuren tenzij je een vrouw van 1.50 meter bent. Als je 't toch al gaat doen, waarom dan eerst 't kleine beetje vvm dat je hebt nog verder verprutsen door verder te gaan met een cut waar je inmiddels je kracht ook aan 't kwijt raken bent en dus wrs vvm inlevert.Heb van vele bronnen vernomen dat je een kuur beter kan gebruiken voor het bouwen van massa.
Ik wil inderdaad vroeg beginnen, ik heb er goed over nagedacht en ben bekent met de sides en risicos. Toch wil ik het wel zo gezond en optimaal mogelijk doen. Als daaronder cutten tot 10% en vanaf dan bouwen valt, dan doe ik dat