MuscleMeat

Jhon's nooblog

Bezoekers in dit topic

Heb van vele bronnen vernomen dat je een kuur beter kan gebruiken voor het bouwen van massa.

Ik wil inderdaad vroeg beginnen, ik heb er goed over nagedacht en ben bekent met de sides en risicos. Toch wil ik het wel zo gezond en optimaal mogelijk doen. Als daaronder cutten tot 10% en vanaf dan bouwen valt, dan doe ik dat
Hier heb ik wel respect voor. Hou het gezond en succes!

Diezelfde bronnen zullen ook zeggen dat je niet op 55kg moet gaan kuren tenzij je een vrouw van 1.50 meter bent. Als je 't toch al gaat doen, waarom dan eerst 't kleine beetje vvm dat je hebt nog verder verprutsen door verder te gaan met een cut waar je inmiddels je kracht ook aan 't kwijt raken bent en dus wrs vvm inlevert.
Zal het met coach erover hebben. Verwacht mijzelf nu op ~12/13%. Uitgaande van 64kg, zou ik op 62kg zitten bij 10%. Dit was een foto van checkin van vorige week. Ik zelf gok dat ik hier rond de 13% was. Heb de gewichten van deze week ook toegevoegd als bijlage. Deze en vorige week (naast de sushi) 100% dieet gevolgd
CC844AC5-1E00-48BA-8884-3EA313804415.jpeg

Bijlagen

A157F18E-7828-4E66-91EE-DF746582D16C.jpeg
Laatst bewerkt:
Zal het met coach erover hebben. Verwacht mijzelf nu op ~12/13%. Uitgaande van 64kg, zou ik op 62kg zitten bij 13%. Dit was een foto van checkin van vorige week. Ik zelf gok dat ik hier rond de 13% was. Heb de gewichten van deze week ook toegevoegd als bijlage. Deze en vorige week (naast de sushi) 100% dieet gevolgdBekijk bijlage 571621
Je hebt een goede basis straks om te bouwen, pas op dat je niet gaat bingen of kg de week gemiddeld aankomt. Mensen denken in een bulk/off season eindelijk “onbeperkt” te kunnen eten, maar eerste periode zal je verzadeging nog steeds ellendig zijn, ook al eet je 1k kcal elke dag meer wellicht.
Nice and slow aangezien een bulk altijd eindigt doordat de eetlust gewoon minder is en je de kcal niet wegkrijgt. Indien je lean blijft en wekelijks minimaal aankomt hoef je niet extreem in je kcal te gaan en kan je langer door pushen. Uiteraard heb je nu het idee dat je juist 5k kcal pd wilt gaan eten, maar na paar dagen ben je dat snel beu.
Als je kg de week aankomt gain je ook veel vet maw duurt je opvolgende cut weer zolang, naait alleen jezelf dus.

Keep it up 🤝

Je hebt een goede basis straks om te bouwen, pas op dat je niet gaat bingen of kg de week gemiddeld aankomt. Mensen denken in een bulk/off season eindelijk “onbeperkt” te kunnen eten, maar eerste periode zal je verzadeging nog steeds ellendig zijn, ook al eet je 1k kcal elke dag meer wellicht.
Nice and slow aangezien een bulk altijd eindigt doordat de eetlust gewoon minder is en je de kcal niet wegkrijgt. Indien je lean blijft en wekelijks minimaal aankomt hoef je niet extreem in je kcal te gaan en kan je langer door pushen. Uiteraard heb je nu het idee dat je juist 5k kcal pd wilt gaan eten, maar na paar dagen ben je dat snel beu.
Als je kg de week aankomt gain je ook veel vet maw duurt je opvolgende cut weer zolang, naait alleen jezelf dus.

Keep it up 🤝
Yess, wil gewoon slow en steady op lange termijn bouwen. Heb sowieso ook geen binges oid dergelijks gepland (ook niet bingeneigingen meer zoals vroeger met donuts). Ben erg tevreden met huidige schema, wil zelfde maaltijden houden maar dan meer ervan :)

Zal het met coach erover hebben. Verwacht mijzelf nu op ~12/13%. Uitgaande van 64kg, zou ik op 62kg zitten bij 10%. Dit was een foto van checkin van vorige week. Ik zelf gok dat ik hier rond de 13% was. Heb de gewichten van deze week ook toegevoegd als bijlage. Deze en vorige week (naast de sushi) 100% dieet gevolgdBekijk bijlage 571621
Lekker bezig kerel! Nog even volhouden en daarna lekker bouwen :)

Vanwaar de smiley op deze foto en op je profielfoto niet? :P

Als je kg de week aankomt gain je ook veel vet maw duurt je opvolgende cut weer zolang, naait alleen jezelf du
De cut duurt zo lang als jij het op laat lopen.
Heb ook 1 kg gegained voor meerdere weken en mn cut is ook met 3 maandjes weer gedaan na 4 maanden bulk. Zo lang je het niet tever op laat lopen leiden er meerdere wegen naar Rome.

Zal het met coach erover hebben. Verwacht mijzelf nu op ~12/13%. Uitgaande van 64kg, zou ik op 62kg zitten bij 10%. Dit was een foto van checkin van vorige week. Ik zelf gok dat ik hier rond de 13% was. Heb de gewichten van deze week ook toegevoegd als bijlage. Deze en vorige week (naast de sushi) 100% dieet gevolgdBekijk bijlage 571621
Je kunt daar zo weinig van zeggen. je kunt beter ontspannen met je armen langs je lichaam staan, dan kunnen we beter je vet beoordelen

De cut duurt zo lang als jij het op laat lopen.
Heb ook 1 kg gegained voor meerdere weken en mn cut is ook met 3 maandjes weer gedaan na 4 maanden bulk. Zo lang je het niet tever op laat lopen leiden er meerdere wegen naar Rome.
Zou je 0.5kg pw gemiddeld aankomen dan duurde je cut ook nog minder lang en kon je eerder weer bulken of vorige bulk langer doortrekken. 😜

Laatst bewerkt:
Zou je 0.5kg pw gemiddeld aankomen dan duurde je cut ook nog minder lang en kon je eerder weer bulken je vorige bulk langer doortrekken. 😜
En zo leiden er toch meer wegen naar Rome.
Vind een kortere periode toch fijner. Vandaar dat ik komende blast maar 12 weken doe ipv 16.

• Like
Waarderingen: ak
En zo leiden er toch meer wegen naar Rome.
Vind een kortere periode toch fijner. Vandaar dat ik komende blast maar 12 weken doe ipv 16.
Bij korte bulk zou ik wel hogere dosis pakken

05-11-2022:
BCD57797-B9BC-4B02-A53D-D5813AE35187.jpeg

12-11-2022:
EA23D94E-3CC1-490E-8350-6C9BB82E3F83.jpeg

-1,1kg ten opzichte van vorige week. Vorige week had ik +0,3kg ten opzichte van de week ervoor (wss door de sushi)

Kan het zijn dat ik deze week watergewicht van de sushi verloor waardoor ik ineens zakte naar 62kg. Heb week gewicht ook geplaatst als bijlage. Ik zelf zie geen verschil in de 2 fotos.

Heb in ieder geval hele situatie uitgelegd aan mn coach. Kijken wat de volgende stap word. Zelf kan ik wel verder cutten maar idk of het het waard is om verder te cutten als ik spiermassa verlies. Taille en navelomtrek word smaller, maar ik merk borst, bicep en benen ook

Bijlagen

D8C2C517-41F5-40FB-B2B1-8214C20C5A76.jpeg
Flinke drop man 👌🏼 zie verschil rondom je ribben. Net onder je oksels. Maar lekker toch, des te eerder klaar met de cut. Wat is je einddoel qua gewicht?

05-11-2022:
Bekijk bijlage 571705

12-11-2022:
Bekijk bijlage 571706
-1,1kg ten opzichte van vorige week. Vorige week had ik +0,3kg ten opzichte van de week ervoor (wss door de sushi)

Kan het zijn dat ik deze week watergewicht van de sushi verloor waardoor ik ineens zakte naar 62kg. Heb week gewicht ook geplaatst als bijlage. Ik zelf zie geen verschil in de 2 fotos.

Heb in ieder geval hele situatie uitgelegd aan mn coach. Kijken wat de volgende stap word. Zelf kan ik wel verder cutten maar idk of het het waard is om verder te cutten als ik spiermassa verlies. Taille en navelomtrek word smaller, maar ik merk borst, bicep en benen ook
Denk niet dat je spiermassa verliest, maar het gewoon steeds duidelijker word hoeveel spiermassa je daadwerkelijk hebt.

Het is niet vreemd dat men eind bulk denk “10kg afvallen en ik ben shredded AF”, realiteit is vaak het dubbele, maar aan de andere kant 99 van de 100 komt nooit bij die realiteit aangezien ze de doorzettingsvermogen en discipline missen die jij wel hebt en het vaak weer een lul verhaal word “heb een blessure of het heeft allemaal geen zin meer want blablabla.

Laat jezelf niet gek maken en push jezelf maximaal, de inzet die je nu toont in de “zware” tijden laat zien dat je doorzettingsvermogen hebt en niet zon opgever bent zoals de meeste hier.

Flinke drop man 👌🏼 zie verschil rondom je ribben. Net onder je oksels. Maar lekker toch, des te eerder klaar met de cut. Wat is je einddoel qua gewicht?
Heb niet echt een specifiek einddoel qua gewicht. Wanneer Wouter aangeeft te beginnen met bouwen, dan de cut beëindigen. Dat zou dan rond de 10% vp zijn

Ja natuurlijk gaan er ook centimeters van je armen, borst en benen af. Dat onderhuidse vet moet er eerst af voordat je strepen kunt zien.

Inmiddels gesproken met coach. Nog een weekje of 2 doorcutten en dan de kuur beginnen op een lichte dosering. Intussentijd een bloedwaardetest doen.Ben trouwens voorlopig niet echt van plan om de trainingen te posten, gewoon af en toe een update'tje zal plaatsen. Wellicht later weer workouts posten, wanneer ze ook het posten waard zijn:D

Back
Naar boven