jhonfromtokyo
Competitive Bodybuilder
- Lid geworden
- 10 jun 2022
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 31%
- Topic Starter
Helloo. Deze week gingen trainingen veel beter dan vorige week. Merk dat ik deze week ongeveer gelijk ben gebleven qua gewichten en bij sommige oefeningen weer beetje omhoog ben gegaan. Begin wel telkens meer en meer naar zoetigheid te zoeken, maar weet het nog te onderdrukken.
Vorige week merkte ik dat ik koppijn kreeg bij elke training, was een beetje het gevoel van beta alanine in mijn hoofd. Erg aparte gevoel. Heb daardoor wel wat rustiger aan getraint vorige week maar deze week had ik dat al wat minder. Verder is energie nog steeds erg laag maar heb dat een beetje geaccepteerd.
Zit nu wel elke dag te denken wat ik zou willen eten wanneer calorieen verhoogd word. Kan echt niet wachten om normale aantal aan carbs en vetten in 1 maaltijd te eten.
Hier nog 2 fotos van check-in van vandaag:
Vorige week merkte ik dat ik koppijn kreeg bij elke training, was een beetje het gevoel van beta alanine in mijn hoofd. Erg aparte gevoel. Heb daardoor wel wat rustiger aan getraint vorige week maar deze week had ik dat al wat minder. Verder is energie nog steeds erg laag maar heb dat een beetje geaccepteerd.
Zit nu wel elke dag te denken wat ik zou willen eten wanneer calorieen verhoogd word. Kan echt niet wachten om normale aantal aan carbs en vetten in 1 maaltijd te eten.
Hier nog 2 fotos van check-in van vandaag: