Fitness Seller

Jhon's nooblog

Bezoekers in dit topic

OP
jhonfromtokyo

jhonfromtokyo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2022
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
31%
Helloo. Deze week gingen trainingen veel beter dan vorige week. Merk dat ik deze week ongeveer gelijk ben gebleven qua gewichten en bij sommige oefeningen weer beetje omhoog ben gegaan. Begin wel telkens meer en meer naar zoetigheid te zoeken, maar weet het nog te onderdrukken.

Vorige week merkte ik dat ik koppijn kreeg bij elke training, was een beetje het gevoel van beta alanine in mijn hoofd. Erg aparte gevoel. Heb daardoor wel wat rustiger aan getraint vorige week maar deze week had ik dat al wat minder. Verder is energie nog steeds erg laag maar heb dat een beetje geaccepteerd.

Zit nu wel elke dag te denken wat ik zou willen eten wanneer calorieen verhoogd word. Kan echt niet wachten om normale aantal aan carbs en vetten in 1 maaltijd te eten.

Hier nog 2 fotos van check-in van vandaag:
6543065F-D60D-403D-94F8-7D6B44B9D342.png

66C0AE45-DE08-4099-AF90-D44387056B7C.png

Bijlagen

• D159B16F-04DE-4B30-95CA-57AF0D06BE87.jpeg
    D159B16F-04DE-4B30-95CA-57AF0D06BE87.jpeg
    100,9 KB · Weergaven: 17

IkWilGrootWorde

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 jul 2011
Lengte
1m75
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Lats meer uitklappen, ellebogen iets hoger en handen meer supineren please in die fdb

Sjimpiej1986

-
Elite Member
Lid geworden
9 nov 2021
Lengte
1m86
Massa
71kg
Helloo. Deze week gingen trainingen veel beter dan vorige week. Merk dat ik deze week ongeveer gelijk ben gebleven qua gewichten en bij sommige oefeningen weer beetje omhoog ben gegaan. Begin wel telkens meer en meer naar zoetigheid te zoeken, maar weet het nog te onderdrukken.

Vorige week merkte ik dat ik koppijn kreeg bij elke training, was een beetje het gevoel van beta alanine in mijn hoofd. Erg aparte gevoel. Heb daardoor wel wat rustiger aan getraint vorige week maar deze week had ik dat al wat minder. Verder is energie nog steeds erg laag maar heb dat een beetje geaccepteerd.

Zit nu wel elke dag te denken wat ik zou willen eten wanneer calorieen verhoogd word. Kan echt niet wachten om normale aantal aan carbs en vetten in 1 maaltijd te eten.

Hier nog 2 fotos van check-in van vandaag:
Bekijk bijlage 572313
Bekijk bijlage 572312
Lekker dat je trainingen weer lekkerder gingen en je je beter voelt weer qua acceptatie einde cut perikelen ;) nog heel eventjes! Keep it strong 💪🏼👊🏼

OP
jhonfromtokyo

jhonfromtokyo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2022
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
31%
Vorige week niet echt gelogd. Ging verder allemaal prima, gewichten weer licht omhoog. Maandag bloedafname gedaan, voordat ik het wist was ik na de afname buiten bewustzijn voor een paar minuten. In het begin een beetje erover gestressed, maar schijnt niet zo zeldzaam te zijn. Vooral niet voor iemand in mijn situatie (hoge stress, erg zenuwachtig weinig kcal, etc).

Inmiddels resultaten ontvangen, deze zijn als volgt:
F8678245-3069-4314-BBBF-38F88DAFAC5F.jpeg

928B8C8D-A7DF-4840-8092-A90E7400FDF8.jpeg

98111768-7336-4527-BF90-A9ED108D10FF.jpeg

Ik heb er niet veel verstand van maar ik zie Testosteron er niet bij staan. Ik heb deze check van bloedwaardetst.nl gedaan en oestrogeen toegevoegd. Heb het ook gemeld aan mn coach. Geen idee of de te hoge CK zo erg is, verwacht van niet. Ik had zaterdag als laatste getraind en maandag bloedafname gedaan.

Sjimpiej1986

-
Elite Member
Lid geworden
9 nov 2021
Lengte
1m86
Massa
71kg
Vorige week niet echt gelogd. Ging verder allemaal prima, gewichten weer licht omhoog. Maandag bloedafname gedaan, voordat ik het wist was ik na de afname buiten bewustzijn voor een paar minuten. In het begin een beetje erover gestressed, maar schijnt niet zo zeldzaam te zijn. Vooral niet voor iemand in mijn situatie (hoge stress, erg zenuwachtig weinig kcal, etc).

Bekijk bijlage 573042

Bekijk bijlage 573043

Bekijk bijlage 573044

Ik heb er niet veel verstand van maar ik zie Testosteron er niet bij staan. Ik heb deze check van bloedwaardetst.nl gedaan en oestrogeen toegevoegd. Heb het ook gemeld aan mn coach. Geen idee of de te hoge CK zo erg is, verwacht van niet. Ik had zaterdag als laatste getraind en maandag bloedafname gedaan.
Heb er geen verstand van, maar hoop dat de uitslagen goed zijn en je lekker kunt gaan bouwen 👌🏼💪🏼

vntl

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
11%

Bekijk bijlage 573042

Bekijk bijlage 573043

Bekijk bijlage 573044

Algemeen zit geen testosteron bij. Je was al on? Ik vindt je cholesterol namelijk al aardig 'hoog' in de zin van slecht.

OP
jhonfromtokyo

jhonfromtokyo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2022
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
31%
Algemeen zit geen testosteron bij. Je was al on? Ik vindt je cholesterol namelijk al aardig 'hoog' in de zin van slecht.
Nope nog niet on

vntl

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
11%
Nope nog niet on
Je cholesterol ratio zit al in een middelhoog risico en dit gaat met kuren alleen maar verslechteren ik zou wel eerst kijken of je iets kunt doen om het omlaag te brengen. Zie helaas geen ldl cholesterol staan wel hdl, die is verder prima. Maar hou er rekening mee dat die zeker flink gaat dalen on.

OP
jhonfromtokyo

jhonfromtokyo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2022
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
31%
Je cholesterol ratio zit al in een middelhoog risico en dit gaat met kuren alleen maar verslechteren ik zou wel eerst kijken of je iets kunt doen om het omlaag te brengen. Zie helaas geen ldl cholesterol staan wel hdl, die is verder prima. Maar hou er rekening mee dat die zeker flink gaat dalen on.
Hier staat ie toch? (Bovenaan)

• Like
Waarderingen: vntl

IkWilGrootWorde

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 jul 2011
Lengte
1m75
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Ik zou testosteron even snel laten nabepalen.
Verder good to go.

Over twee jaar en 10kg verder

OP
jhonfromtokyo

jhonfromtokyo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2022
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
31%
Ik zou testosteron even snel laten nabepalen.
Verder good to go.

Over twee jaar en 10kg verder
Ik heb je bericht al doorgekregen, bedankt voor je advies maar ik denk niet dat ik jouw advies zal volgen. Ik zou het waarderen als je jouw advies en/of mening voor jezelf houdt:thumbs:

stokstaartje

Cool Novice
Lid geworden
17 mei 2021
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Vind je het niet waard om nog minimaal 1 bulk 'natty' te doen onder begleiding van je coach?
Ik weet haast wel zeker dat je samen met je coach een mooi resultaat kan neerzetten zonder de spuit

ACE

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 aug 2018
Enig idee hoe je verhoogde lever waarden kunnen komen?

IkWilGrootWorde

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 jul 2011
Lengte
1m75
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Asat en alat kunnen verhoogd raken door krachttraining. Zijn gammaGT is normaal dus niks aan de hand

OP
jhonfromtokyo

jhonfromtokyo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2022
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
31%
Vind je het niet waard om nog minimaal 1 bulk 'natty' te doen onder begleiding van je coach?
Ik weet haast wel zeker dat je samen met je coach een mooi resultaat kan neerzetten zonder de spuit
Ik had erover nagedacht om wellicht 1 goede bulk te doen zonder AAS. Maar ik weet zeker dat ik het later toch zal gebruiken (voordat ik natuurlijk limit bereik). Dus ik heb besloten om het gewoon eerder te doen, voor mijn doel is het vrijwel ‘vereist’ om AAS te gebruiken. Ik kan blijven uitstellen, zal waarschijnlijk beter zijn voor gezondheid, maar ik ben te nieuwsgierig en ongeduldig om dit verder nog af te wachten. Deze hele cut die ik heb volgehouden keek ik op naar mijn eerste kuur

OP
jhonfromtokyo

jhonfromtokyo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2022
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
31%
Ik heb in ieder geval nog een nabepaling bestelt met Testosteron. Dus nu daarop wachten. Hoop stiekem dat ze het vandaag gefixed hebben, had het gisteravond bestelt

Laatst bewerkt:

Bullshark

Huge Freak
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Ik heb in ieder geval nog een nabepaling bestelt met Testosteron. Dus nu daarop wachten. Hoop stiekem dat ze het vandaag gefixed hebben, had het gisteravond bestelt
Of had je vrouw als geslacht ingevuld :D

Bullshark

Huge Freak
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
schade van zijn Anavar eerder dit jaar ;)
Zonder gekheid, dit is niet raar. wel is zijn E2 best hoog voor naturel trainen, maar kan zijn dat zijn test ook hoog ligt.

Naar boven