Fitness Seller

Jhon's nooblog

Bezoekers in dit topic

RonnReeves

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Ik had erover nagedacht om wellicht 1 goede bulk te doen zonder AAS. Maar ik weet zeker dat ik het later toch zal gebruiken (voordat ik natuurlijk limit bereik). Dus ik heb besloten om het gewoon eerder te doen, voor mijn doel is het vrijwel ‘vereist’ om AAS te gebruiken. Ik kan blijven uitstellen, zal waarschijnlijk beter zijn voor gezondheid, maar ik ben te nieuwsgierig en ongeduldig om dit verder nog af te wachten. Deze hele cut die ik heb volgehouden keek ik op naar mijn eerste kuur
Heb je vaker moeite met het uitstellen, of later ontvangen van een beloning ?
Dan is bodybuilding misschien niet de juiste sport voor jou.

Dat je gear gaat gebruiken interesseert waarschijnlijk niemand. Maar noem het dan geen bodybuilding, je bouwt namelijk niets op, je breekt immers je potentieel al af voordat je een start hebt gemaakt.
Dit komt niet ten goede aan je eigenwaarde, ook zul je niet tevreden zijn over je behaalde fysiek. Je weet immers dat het gaat verdwijnen.
Werk aan je zelfdiscipline, dan ga je de vruchten van bodybuilding ook in je dagelijkse leven plukken.
Kijk eens goed in de spiegel, en stel je de vraag of jij dit nodig hebt om een betere versie jezelf te zijn of te worden.
Hoe zie jij een betere versie van jezelf?

Schwarzeneggertje

Monstrous Giant
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
109kg
Vetpercentage
18%

Dat je gear gaat gebruiken interesseert waarschijnlijk niemand. Maar noem het dan geen bodybuilding, je bouwt namelijk niets op, je breekt immers je potentieel al af voordat je een start hebt gemaakt.
Dit komt niet ten goede aan je eigenwaarde, ook zul je niet tevreden zijn over je behaalde fysiek. Je weet immers dat het gaat verdwijnen.
Werk aan je zelfdiscipline, dan ga je de vruchten van bodybuilding ook in je dagelijkse leven plukken.
Kijk eens goed in de spiegel, en stel je de vraag of jij dit nodig hebt om een betere versie jezelf te zijn of te worden.
Vind dit wel weer een beetje te streng. Je valt met dit felle betoog de hele AAS community aan (terecht), maar treft alleen deze jonge man. Natuurlijk heeft geen enkele gebruiker ooit serieus geprobeerd het "natuurlijke potentiaal" te bereiken, dat is een, ook hier gekoesterde, mythe.

ak

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Iedereen maakt zijn eigen keuze hierin, praten niet over een mr O kuur wat ie gaat doen. Sterker nog hij heeft zijn gezondheid getest, is onder begeleiding, heeft de inzet/motivatie aangezien ie al weken/maanden op een overleef dieet zit.

Solway Firth

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 apr 2021
Lengte
1m73
Massa
70kg

Goed advies en mee eens, maar ts heeft zijn keuze gemaakt en alle commentaren daarin meegenomen. Hij is zich terdege bewust van alle pro's en contra's en alles daartussen.

stokstaartje

Cool Novice
Lid geworden
17 mei 2021
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Ik had erover nagedacht om wellicht 1 goede bulk te doen zonder AAS. Maar ik weet zeker dat ik het later toch zal gebruiken (voordat ik natuurlijk limit bereik). Dus ik heb besloten om het gewoon eerder te doen, voor mijn doel is het vrijwel ‘vereist’ om AAS te gebruiken. Ik kan blijven uitstellen, zal waarschijnlijk beter zijn voor gezondheid, maar ik ben te nieuwsgierig en ongeduldig om dit verder nog af te wachten. Deze hele cut die ik heb volgehouden keek ik op naar mijn eerste kuur
Wat is je doel? een show? zoja lijkt me dan leuk om te volgen je weg ernaartoe:D

OP
jhonfromtokyo

jhonfromtokyo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2022
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
31%

Niet perse moeite met uitstellen, maar ik wist al sinds mijn 16/17e dat ik zou kuren. Mijn uiteindelijk gewenste lichaamsfiguur is een figuur die behaalt is door te kuren.

Ik heb een kuur niet nodig om een betere versie van mijzelf te zijn. Dat kan ik sowieso makkelijk zonder te kuren, maar ik heb het wel nodig om mijn uiteindelijke doel te behalen.

Over de tevredenheid, wanneer is iemand nou wel tevreden met zijn/haar fysiek. Ik geloof dat ik altijd meer zal willen en nooit echt tevreden zal zijn. Dat is een instelling die ik heb met alles. Ik werk nu en studeer HBO, wanneer ik afstudeer ben ik een medior in mijn gebied. Maar zelfs dat is niet genoeg, ik lees erbij boeken naast school om mijzelf nog meer te verbeteren.

Ik ben iemand die zichzelf constant zoveel mogelijk wil verbeteren. Ik krijg geen genoeg van verbetering. Dus bijvoorbeeld als ik geen AAS gebruik en groei zal er altijd in mij een gedachte blijven dat ik gewoon veel groter (en naar mijn mening beter) had kunnen zijn. Het is hoe ik persoonlijk in ellaar zit, zal vast geen goede instelling zijn maar dat is gewoon hoe ik ben en ik geloof niet dat ik dat kan veranderen

OP
jhonfromtokyo

jhonfromtokyo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2022
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
31%
Wat is je doel? een show? zoja lijkt me dan leuk om te volgen je weg ernaartoe:D
Mijn doel is (nog) geen shows. Wellicht later wel leuk als ik mogelijkheid/potentie zie om te winnen. Maar voor nu heb ik een persoon wie ik liever voor mijzelf houd als ideale lichaamsfiguur. Ik wil die persoon no matter what overtreffen

Schwarzeneggertje

Monstrous Giant
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
109kg
Vetpercentage
18%
Niet perse moeite met uitstellen, maar ik wist al sinds mijn 16/17e dat ik zou kuren. Mijn uiteindelijk gewenste lichaamsfiguur is een figuur die behaalt is door te kuren.

Ik heb een kuur niet nodig om een betere versie van mijzelf te zijn. Dat kan ik sowieso makkelijk zonder te kuren, maar ik heb het wel nodig om mijn uiteindelijke doel te behalen.

Over de tevredenheid, wanneer is iemand nou wel tevreden met zijn/haar fysiek. Ik geloof dat ik altijd meer zal willen en nooit echt tevreden zal zijn. Dat is een instelling die ik heb met alles. Ik werk nu en studeer HBO, wanneer ik afstudeer ben ik een medior in mijn gebied. Maar zelfs dat is niet genoeg, ik lees erbij boeken naast school om mijzelf nog meer te verbeteren.

Ik ben iemand die zichzelf constant zoveel mogelijk wil verbeteren. Ik krijg geen genoeg van verbetering. Dus bijvoorbeeld als ik geen AAS gebruik en groei zal er altijd in mij een gedachte blijven dat ik gewoon veel groter (en naar mijn mening beter) had kunnen zijn. Het is hoe ik persoonlijk in ellaar zit, zal vast geen goede instelling zijn maar dat is gewoon hoe ik ben en ik geloof niet dat ik dat kan veranderen
Lees ook eens een boek over logica, daar valt nog `wat` aan te verbeteren.

Mr roboto

Cool Novice
Lid geworden
21 aug 2020
Lengte
1m90
Massa
119kg
Vetpercentage
16%
Ik zal je de shitstorm besparen, maar ik ben enorm benieuwd wat het je gaat brengen tbh. Je ziet er op aardig wat fronten zeer goed voorbereid uit!

TallAndSmal

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
12 aug 2016
Vind dit wel weer een beetje te streng. Je valt met dit felle betoog de hele AAS community aan (terecht), maar treft alleen deze jonge man. Natuurlijk heeft geen enkele gebruiker ooit serieus geprobeerd het "natuurlijke potentiaal" te bereiken, dat is een, ook hier gekoesterde, mythe.
:') hij weegt nu wat, 60 kg bij 12%? En dat is al niet eens natty. Je kunt 't met de mantel der liefde bedekken omdat ie een bloedtestje heeft gedaan, 't blijft natuurlijk zwaar hilarisch.

Desalniettemin ga ik 't volgen, alleen al omdat 't grappig is.

@TS, ga je de afwijkende bloedwaardes fixen voor je begint?

Vypaw

Huge Freak
Lid geworden
24 aug 2020
Lengte
1m72
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Tot Jhon hyperresponder is jullie gaan allemaal zien amk

OP
jhonfromtokyo

jhonfromtokyo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2022
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
31%
:') hij weegt nu wat, 60 kg bij 12%? En dat is al niet eens natty. Je kunt 't met de mantel der liefde bedekken omdat ie een bloedtestje heeft gedaan, 't blijft natuurlijk zwaar hilarisch.

Desalniettemin ga ik 't volgen, alleen al omdat 't grappig is.

@TS, ga je de afwijkende bloedwaardes fixen voor je begint?
Kan ik dit wel ‘fixen’ aangezien het komt door krachttrainen? Wat zou de fix moeten zijn, niet meer trainen?

Bullshark

Huge Freak
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
93kg
Vetpercentage
12%

Deze twijfel kun je ook krijgen na je 1e kuurtje, dan denk je dat had beter gekund. misschien meer dan alleen Test E of hogere dosis. zo gaat het al jaren natuurlijk. één voordeel heb je wel, als je nog jong bent en je natuurlijke nog niet hebt bereikt, herstel je beter en houd je langer de mass vast. Met gebruik, haal je eerder/sneller je doel dan zonder. maar vaak blijkt dat één kuurtje niet voldoende is....
:D

OP
jhonfromtokyo

jhonfromtokyo

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
10 jun 2022
Lengte
1m70
Massa
69kg
Vetpercentage
31%
Deze twijfel kun je ook krijgen na je 1e kuurtje, dan denk je dat had beter gekund. misschien meer dan alleen Test E of hogere dosis. zo gaat het al jaren natuurlijk. één voordeel heb je wel, als je nog jong bent en je natuurlijke nog niet hebt bereikt, herstel je beter en houd je langer de mass vast. Met gebruik, haal je eerder/sneller je doel dan zonder. maar vaak blijkt dat één kuurtje niet voldoende is....
:D
Ik verwacht 1 kuur ook niet voldoende te zijn. Ik ben ook erg nieuwsgierig dus verwacht dat ik wel wat cycles zal proberen, alhoewel ik sommige AAS echt MOET vermijden ivm epilepsie.

Slaap is voor mij het belangrijkste, ik krijg mijn epilepsieaanvallen tijdens mijn slaap en door onder andere slaaptekort en hoge hartslag. Als ik zo doorlas, lijkt tren mij de grootste vijand voor mijn epilepsie :D

TallAndSmal

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
12 aug 2016
Slaap is voor mij het belangrijkste, ik krijg mijn epilepsieaanvallen tijdens mijn slaap en door onder andere slaaptekort en hoge hartslag. Als ik zo doorlas, lijkt tren mij de grootste vijand voor mijn epilepsie :D

Zijn dingen als apneu enzo dan niet een extra risico voor je? Zal de 1e paar jaar wrs niet echt een issue zijn maar zodra je een beetje zwaar/vochtig wordt..

BigSacBuilding

Cool Novice
Lid geworden
23 jun 2022
Lengte
1m76
Massa
74kg
Vetpercentage
16%

Bosco55555

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
18 dec 2012
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
slaap en hartslag zijn echt prio
dingen waar je alert op moet zijn: Je gemoed, je energie en je herstel/weerstand, en je gewichtscontrole

Naar boven