RonnReeves
Freaky Bodybuilder
- Lid geworden
- 20 nov 2019
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 12%
Heb je vaker moeite met het uitstellen, of later ontvangen van een beloning ?Ik had erover nagedacht om wellicht 1 goede bulk te doen zonder AAS. Maar ik weet zeker dat ik het later toch zal gebruiken (voordat ik natuurlijk limit bereik). Dus ik heb besloten om het gewoon eerder te doen, voor mijn doel is het vrijwel ‘vereist’ om AAS te gebruiken. Ik kan blijven uitstellen, zal waarschijnlijk beter zijn voor gezondheid, maar ik ben te nieuwsgierig en ongeduldig om dit verder nog af te wachten. Deze hele cut die ik heb volgehouden keek ik op naar mijn eerste kuur
Dan is bodybuilding misschien niet de juiste sport voor jou.
Dat je gear gaat gebruiken interesseert waarschijnlijk niemand. Maar noem het dan geen bodybuilding, je bouwt namelijk niets op, je breekt immers je potentieel al af voordat je een start hebt gemaakt.
Dit komt niet ten goede aan je eigenwaarde, ook zul je niet tevreden zijn over je behaalde fysiek. Je weet immers dat het gaat verdwijnen.
Werk aan je zelfdiscipline, dan ga je de vruchten van bodybuilding ook in je dagelijkse leven plukken.
Kijk eens goed in de spiegel, en stel je de vraag of jij dit nodig hebt om een betere versie jezelf te zijn of te worden.
Hoe zie jij een betere versie van jezelf?