XXL Nutrition

Jij bent niet de vader!

Bezoekers in dit topic

Manny Ribera

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2006
Berichten
5.223
Waardering
2
Lengte
1m85
Massa
93kg
[Link niet meer beschikbaar]

OMG :roflol: :roflol: :roflol:
 
:roflol:

Omfg.. wat een huilebalk

"Get away from me" :bawling: :sob: :D
 
Beiden blank maar het kind lichtbruin :dunno:, waar is die kerel mee bezig!
 
Hmm, witte vader en witte moeder:scratch:
Maar het kind is wel bruin Goh wat zou er toch gebeurd zijn
Omfg iq van een gebraden vistisck
 
Wel zielig voor hem man, als het de liefde van je leven is en je wereld stort zo in elkaar
Goedkoop vermaak, terwijl de publiek hem uitlacht
 
Beetje jammer (zijn naam) :(

Mijn kind is wel wit hoor;)
 
Nee maar het feit zowieso al
Hoe zou jij reageren richard, als blijkt dat je vrouw is vreemd gegaan en het kind niet van jou is?
Zo op tv
 
spiertje16 zei:
Wel zielig voor hem man, als het de liefde van je leven is en je wereld stort zo in elkaar
Goedkoop vermaak, terwijl de publiek hem uitlacht

Naief was hij wel hij had het kunnen weten.
Of hij wilde het niet weten.
 
Ja, maar dat is met betrekking tot het filmpje
Ik bracht een andere stelling
 
Ze mag al blij zijn dat ze van straat raakt (niet moeders mooiste) en ze bedriegt hem dan nog twee keer!
1. Kind is niet van hem
2. Zo openlijk met publiek erbij.
 
spiertje16 zei:
Wel zielig voor hem man, als het de liefde van je leven is en je wereld stort zo in elkaar
Goedkoop vermaak, terwijl de publiek hem uitlacht

Het kan natuurlijk ook nep zijn ???
 
zou het wel heel vreemd vinden als ik ineens een kind heb
met een dokere kleur :/
 
Iedereen die dit grappig vind is gewoon zielig.

Hoe zou jij reageren als je erachter komt dat je kind niet van jouw is? en dat je vrouw 2 keer vreemd gegaan is?

Iets waar je zoveel tijd en liefde in gestoken heb word in 1x van je weggerukt. Vind het alleen maar zielig voor die man.
 
Wat een doperten zeg!
 
Whehehehee lol :roflol:

Had deze man dan echt niks door toen er een bruin kind tevoorschijn kwam :eek: :):D Verder vind ik het natuurlijk wel zeilig voor deze man.
 
op het laatst zeggen ze tog zoiets dat hij voor de gek is gehouden? "richard.. you are knocked", of begrijp ik het verkeerd.
 
shit zeg wat een dik goor wijf! hoho
 
SuperKnurft zei:
op het laatst zeggen ze tog zoiets dat hij voor de gek is gehouden? "richard.. you are knocked", of begrijp ik het verkeerd.


dat is ie sowieso... wie gelooft er nu dat hij de vader is van zo'n baby als ze zelf blank zijn :o

op sommige mensen hun hoofd kan je toch zo het etiket dom zetten he... Maarja, we weten het fijne er toch niet van :o Mss wist die gozer wel dat ie de vader niet was en nam hij de verantwoordelijkheid gewoon en vind madam het nodig om het te verkondigen op tv.
 
Zo'n gasten nemen dikwijls zo'n vet wijf juist omdat ze deneken dat ze hun door hun lelijkheid niet gaan bedriegen. Zielig en ook wel grappig daardoor. Natuurlijk kunnen ze hiermee in de VS hun pap koelen.
 
Diabolic zei:
Zo'n gasten nemen dikwijls zo'n vet wijf juist omdat ze deneken dat ze hun door hun lelijkheid niet gaan bedriegen. Zielig en ook wel grappig daardoor. Natuurlijk kunnen ze hiermee in de VS hun pap koelen.

haha, de kans dat je een slank wijf tegen komt is gewoon heel klein in amerika! daarom!
 
Back
Naar boven