Fitness Seller

Jij bent niet de vader!

Bezoekers in dit topic

Diabolic zei:
Zo'n gasten nemen dikwijls zo'n vet wijf juist omdat ze deneken dat ze hun door hun lelijkheid niet gaan bedriegen. Zielig en ook wel grappig daardoor. Natuurlijk kunnen ze hiermee in de VS hun pap koelen.


Waarom word er altijd vanuitgegaan wanneer iemand mooi is eerder vreemd zou gaan.
Het gaat er toch om wie je van binnen bent en niet om je buitenkant.
Ik ken zat mooie mensen die nooit vreemd zouden gaan.

lelijke mensen kunnen best vreemd gaan zeker als ze een verkeerd zelfbeeld hebben ze zoeken toch ergens bevestiging

En dat is misschien waar het om draait bij vreemdgaan
Iets vinden wat je bij je eigen partner niet kan vinden.

triest, tres tres triest......

Ik zelf zou bv nooit vreemd gaan ,ben toch echt niet lelijk ofzo.
Ik zou het idee al eng vinden om met een vreemde vent
naar bed te gaan ofzo,gatver........!
 
pk zei:
Iedereen die dit grappig vind is gewoon zielig.

Hoe zou jij reageren als je erachter komt dat je kind niet van jouw is? en dat je vrouw 2 keer vreemd gegaan is?

Iets waar je zoveel tijd en liefde in gestoken heb word in 1x van je weggerukt. Vind het alleen maar zielig voor die man.

IDD wat een zielige man JUIST OMDAT hij zo dom is, is hij zielig...
Wat denkt die lelijke dikke snol nou wel... kzou dr uit me huis schoppen ofso hoewel dat wel moeilijk is maar in ieder geval NOOOOIT meer vertrouwen en zowieso weinig vertrouwen/veel argwaan hebben in mede-mensen/vrienden/kennissen hebben .
 
jacoba zei:
Waarom word er altijd vanuitgegaan wanneer iemand mooi is eerder vreemd zou gaan.

Omdat ik ervan uitga dat die mensen er meer kans toe krijgen. Zeker weet ik dat niet want daar bestaan bij mijn weten geen onderzoeken naar.

Het gaat er toch om wie je van binnen bent en niet om je buitenkant.

In eerste instantie meestal niet maar uiteindelijk wel.

Ik ken zat mooie mensen die nooit vreemd zouden gaan.

In bepaalde omstandigheden gaat bijna iedereen vreemd.

En dat is misschien waar het om draait bij vreemdgaan
Iets vinden wat je bij je eigen partner niet kan vinden.

Zo denken vrouwen daarover, mannen willen gewoon nken.

Ik zelf zou bv nooit vreemd gaan ,ben toch echt niet lelijk ofzo.
Ik zou het idee al eng vinden om met een vreemde vent
naar bed te gaan ofzo,gatver........!

Wacht maar tot je mij ontmoet "jacoba" haha:D
 
Geloof er geen ruk van.. is allemaal gespeelt.. kan niet anders...

Je moet wel erg dom zijn om dat niet te zien... blanke moeder en vader en een donker kind :rolleyes: ten tweede geloof ik er niks van dat dienijlpaart uberhaupt twee mannen kan verleiden om met haar het bed in te duiken :barf:
 
Als dit echt, mogen ze van mij die hele handel daar nuken. Gewoon Amerika plat. hoppa. En ja, ook als dit 'een minderheid' is of wat dan ook, het gemiddeld amerikaans is IQ wordt hiermee zo ver onder het vriespunt getrokken dat wat mij betreft postnatale abortus gerechtvaardigd is. niet levensvatbaar. Overigens moet die snol d'r dan het eerst aan.
 
dit kan toch niet echt zijn :S :S
of die kerel is echt zo blind als een zeegarnaal
 
Back
Naar boven