MuscleMeat

Jij groeit het beste als... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MightyDuck zei:
Eensch. Had jij vroegah als vrijgezelle eenzame meneer ook altijd allerlei progressie-belemmerende-vrouw-perikelen? :roflol:

heb vorig jaar gewoon een half jaar weg gegooid :D . Maar aankomend jaar ga ik zwaar er tegen aan. geen vrouw die mij gaat stoppen........euh ik hooop dat geen vrouw mij gaat stoppen :o
 
Masters zei:
heb vorig jaar gewoon een half jaar weg gegooid :D . Maar aankomend jaar ga ik zwaar er tegen aan. geen vrouw die mij gaat stoppen........euh ik hooop dat geen vrouw mij gaat stoppen :o


ken het gevoel :( Laat echt geen vrouw mij meer in de weg staan.
 
..ik flink wat "snoep" tot me neem:D
 
firedsoul zei:
ken het gevoel :( Laat echt geen vrouw mij meer in de weg staan.

kop op bro:) dr zijn genoeg anderen
 
Masters zei:
heb vorig jaar gewoon een half jaar weg gegooid :D . Maar aankomend jaar ga ik zwaar er tegen aan. geen vrouw die mij gaat stoppen........euh ik hooop dat geen vrouw mij gaat stoppen :o

Mwheheh dat komt me eeeeerg bekend voor, je moet je gewoon niet met breezehwichtjes in laten die zijn slecht voor je, evenals dómme vrouwen of vrouwen die overal drama's om maken en/of gewoonweg geen begrip voor je sportief-obsessieve bezigheden hebben.

Het is fijn bezet te zijn door de juiste vrouw, zeker als vrouwgevoelige bb'er :banana: :D
 
Laatst bewerkt:
firedsoul zei:
waarom zie ik jou trouwens nooit meer op msn ???

omdak nu op school in t computerlokaal zit beste jongen:)
 
Heb de eerste periode van mn relatie wel eens te horen gekregen dat mn vriendin het niet zo leuk vondt dat ik zoveel weg was om te sporten.

Helaas voor haar zal ze er vrede mee moeten leren hebben en/of zelf maar wat meer invulling aan dr leven geven.

De vrouwen die daarover vallen zijn volgens mij 90% van die gevallen die zelf weinig of geen hobbies hebben.
 
... de gym niet plotseling nog een maandje extra verbouwing houdt
... de vervanging meer omvat dan een vertical row, een chestpress en een lat pulldown
... ik veel eet
... ik veel slaap
... ik goed zwaar train
... ik een spotter heb
... ik niet zoveel me aantrek van het gezeik van anderen
... het wat kouder weer is
 
Ik groei het beste als:
- ik vaak train.
- niet te intensief train.
- vreet als een paard.
 
Lauw zei:
Ik groei het beste als:
- ik vaak train.
- niet te intensief train.
- vreet als een paard.


groei jij beter als je niet tot max gaat?:O
 
als je niet de heledag alleen maar op het bb forum zit...maar ook af en toe echt naar de gym gaat.. :p
 
Yep. Failure is not an option. Letterlijk :D
Ik ga heeeeel af en toe tot het uiterste. Mijn trainingsfilosofie is simpel: frequente korte full-body work-outs met vrijwel alleen maar samengestelde oefeningen en failure vermijden. Voor mij werkt dat erg goed.
 
Back
Naar boven