XXL Nutrition

Jimbo: Just4fun posing clip!

Bezoekers in dit topic

Jimbo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 feb 2003
Berichten
1.002
Waardering
0
Hoi mede dbbers, helaas heb ik het de laatste druk gehad en heb ik weinig van mij laten horen op dbb. Er zijn veel nieuwe leden bijgekomen zie ik.

/me Jimbo says Hi to all :D

Omdat ik mij toenet verveelde d8 ik laat ik maar ff een videoclipje maken. Ik d8 laat ik hem maar gelijk hier delen aangezien ik zolang hier net meer ben geweest.

Commentaar is welkom maar ga alsjeblieft niet zeiken over belichting of de kwaliteit van de video. Heb dit in 2 minuutjes gemaakt just voor de fun en gewoon thuis en niet in een studio LOL :rolleyes:

Stats:

Lengte: 171cm
Gewicht: 78,5
BF: Tussen 12/16%

http://www.bodyjim.nl/posing_jimbo.wmv
 
Echt geweldig met zo'n filmpje(goede kwalitei! by the way for web).. Eigenlijk zouden ze gewoon nog een topic moeten hebben met plaats hier je filmpjes.

Verder filmpje is ideal om iemand ze totaal fysiek vanuit meerdere hoeken goed te zien. Vooral als die ze t-shirt nog aan heeft ;) Armen zagen wel goed uit verder.

GreetingZzz
 
je bent een lekkere vent hoor :kiss: ;)

Best wel grappig, een keer een filmpje ipv fotos. Schouders ziener goed uit. Voor de zomer zou het iets droger mogen allemaal, maar dat kan altijd nog.

Volgende keer je t-shirt uit lieverd. Zo kan ik toch niet goed je goddelijke lichaam bekijken ;)
 
mooi gedaan . zoals al gezegt is je ziet alle hoeken dus beter als 20foto's :)
 
ziet er idd goed uit, maar dat shirt uit!!
 
valt me wel tegen dat je niet kei en keihard gaat stampen op die te vette bass:D


maar ziet r goed uit

btw, geweldig initiatief:thumb:
 
Filmpje is zeker lache :D Ziet er goed uit!

Alleen die muziek... De nieuwe Party Animals zijn wel héél voud :P
 
nice man! je routine is matig maar toch leuk om te zien :)

ga ik ook doen :)
 
@ haazebr: Zou inderdaad een nieuw initiatief kunnen zijn Post hier uw posingclips :D

@ Pumpin`: Kan idd nog wat droger maar ik ben nog 3 weken bezig met cutten want dan ga ik 3 weken naar Gran Canaria, het is ook voornamelijk nog het vocht dat de definitie niet erg goed laat uitkomen. Maar don`t worry Langlopers (teunisbloemolie) om het overtollige vocht weg te krijgen.

@ aeroxrookie: Gewoon beetje experimenteren met windows movie maker en een mobieltje :rolleyes:

@ Mugje: Haha is nog niet verstandig, zijn pas 4 blokken zichtbaar, misschien over 3 weken? :p

@ dandy: Muziek was later toegevoegd zou je niet zeggen he, ik denk dat ik gewoon ritmisch ben LOL :cool:

@ eq 909: thnx :thumb:

@ boogie: Was géén geplande routine, vandaar ook die matige linker bicep pose :(

@ Pump Flexed: Nee ben allang weer klaar ;) van 74 naar 84kg

Algemeen: Ik zag gister nog in deze thread dat iemand wat over mijn matige biceps zei; dat klopt maar dat heeft met mijn genetische aanleg te maken en niet de manier waarop ik train of weet ik veel wat. Als ik mijn biceps aanspan gaat de binnenste kop naar binnen ipv omhoog en ik heb een lange biceps zonder peak erin, ik kan er helaas ook niets aan doen :mad: :mad: :)
 
Laatst bewerkt:
ziet er zeker goed uit...






...alleen jammer van die k*t muziek:P
 
Mooi filmpje, tof gedaan. Ziet er ook heel netjes uit, dikke schouders!!

Volgende keer wel zonder hempie he;)
 
idd.. valt me beetje tegen.. ik denk hij laat wel meer zien dan wat armen enz.. maja

volgende keer beter !
 
Jimbo zei:
@ Pump Flexed: Nee ben allang weer klaar ;) van 74 naar 84kg
Wat we te zien krijgen ziet er best netjes uit, maar voor dit resultaat had je zeker niet hoeven te kuren, dit was naturel zeker haalbaar geweest. Naja, ieder zijn eigen keuze...

greetz,
Ron
 
Buffster zei:
Wat we te zien krijgen ziet er best netjes uit, maar voor dit resultaat had je zeker niet hoeven te kuren, dit was naturel zeker haalbaar geweest. Naja, ieder zijn eigen keuze...

greetz,
Ron

Geloof me Ron ik heb vaker deze discussie gehad en je zal ook ongetwijfeld gelijk hebben dat dit natural ook haalbaar is en dat is het ook. So what? ???

Mijn eigen keus en mijn eigen verantwoording en ik kom er ook gewoon eerlijk voor uit, ik hou niet van liegen. Er zijn zat mensen die beweren dat ze natural zijn terwijl ze dat niet zijn. Ik leef voor mijn sport ik rook niet, drink niet, géén *** pillen of weet ik het wat en ik ben trots op het resultaat dat ik heb behaald voor mijn keiharde werk. Peace :hedbang:
 
Begrijp me niet verkeerd, ik heb zeker wel respect voor wat je bereikt hebt, ik zie echter niet in waarom een mens zou gaan kuren wanneer er op natuurlijke wijze nog zoveel mogelijk is. Zoals je zelf echter al zegt weet je waar je mee bezig bent en leef je voor de sport, dus ik heb respect voor je keuze.

greetz,
Ron
 
Leuk filmpje! :thumb:

Je ziet er goed uit ouwe. Doe volgende keer svp wel je shirt uit, want hier kan ik niet echt goed op komen! :D
 
Buffster zei:
Begrijp me niet verkeerd, ik heb zeker wel respect voor wat je bereikt hebt, ik zie echter niet in waarom een mens zou gaan kuren wanneer er op natuurlijke wijze nog zoveel mogelijk is. Zoals je zelf echter al zegt weet je waar je mee bezig bent en leef je voor de sport, dus ik heb respect voor je keuze.

greetz,
Ron

om het resultaat sneller te bereiken vermoedelijk. iedereen maakt daarin keuzes.hij heeft zich in elk geval verdiept in de materie en leeft zoals het hoort, dat is in elk geval beter als de gemiddelde spuiter op de gym die in het weekend 20 bier en 10 pillen wegtikt, doordeweeks leeft op mac donalds en de pizza hut en daarnaast bezig is met ze dboll-deca combi zonder nakuur..
 
Back
Naar boven