XXL Nutrition

Jimi de barkeeper (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hehe, mooi verhaal! Maar mocht hij echt een SF'er geweest zijn is het wel een mooi baasje. :cool:

Niet alleen zat hij bij de special forces. Die baas hoekt getrainde heavyweights neer, deadlift 250kg vingers in de neus, squat 180kg voor reps en kon pure kracht trainen op 10reps bij een BW van 68kg. Crusher of mediocrity.
 
turnhout is niet zo ver van men deur, hehe
wat een held
 
Heb je zijn handtekening dan niet gevraagd?
 
Hahaha guardian ik was net nog geweest en hij stond er wéér. Er was een hele partij nieuwe glazen die gewassen moesten worden, maar hij zette ze gewoon ongewassen in de kast!! Wat een ongelikte beer is die gast
 
Haha goed verhaal, wel herkenbaar..
 
Niet alleen zat hij bij de special forces. Die baas hoekt getrainde heavyweights neer, deadlift 250kg vingers in de neus, squat 180kg voor reps en kon pure kracht trainen op 10reps bij een BW van 68kg. Crusher of mediocrity.

kapotlachen :roflol:
 
:D Grappig verhaal...
 
pffff, die gast moet idd wel een indruk op je hebben gemaakt. ik zou er iig niet van kunnen slapen.:D
volgens mij is het ook zo'n persoon die vind dat het vroegahh altijd beter was. zwaardere gasten, meer hardcore en natuurlijk zwaardere dumbbells!!
 
Back
Naar boven