Fitness Seller

.Jimmy`s foto`s! =Oordeel, tips en adviezen graag=

Bezoekers in dit topic

Jimbo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 feb 2003
Berichten
1.002
Waardering
0
Hey hier wat foto`s van mij. :)

Eerst foto`s voordat ik begon met krachttraining :eek: :

[Abeelding niet meer beschikbaar]

En dan nu een foto van vandaag dinsdag 27 Mei 2003 (10 maanden later dus):

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik wil ook zo'n buik! :)

Je bent echt mooi vooruit gegaan! Vooral borst en buik...
 
Wow dit gaat lekker zo!!!

de Abs zie je overduidelijk goed :)

volgens mij verbrand jij vet in no time. WOu dat ik een vetverbrandingsaanleg heb, ach ja dan maar een spieraanleg....... :(
 
10 maanden later? Zeker niet echt aan bulken gedaan?
 
Nope niet aan bulken gedaan, ik was allang blij dat ik mn vetpercentage van 14,7 naar 9,8 kreeg :) Ik probeer nu wel in spiermassa aan te komen want ik vind toch wel dat mn benen en armen een stuk breder moeten worden.
 
eh ja :D precies :D hahah . Maar je bent al flink wat vooruit gegaan dat zekers. Ga vanaf september goed bulken of nu al als je wil. En dan in april/ maart ofzo weer droog trainen als je het goed doet kan je flink wat massa krijgen :thumb: succes . Verder ziet er top uit hoor
 
Ghehe ik ga eerst nog ff een leuke zomer tegemoet en daarna ga ik wel aan de bulk, en dat eten gaat trouwens nu ook al aardig :)
 
Precies, ik begin ook met mijn eerste echte bulk na de zomervakantie... moet nog naar Griekland :D zeker goed verschil :thumb: wat was je gewicht op de eerste foto?
 
76 kg , ik had een vriendin waardoor ik vaak vet voedsel at dus het was geen spiermassa zoals je al ziet :) En toen het uitging begon ik door de spanning kilo`s af te vallen en begon ik ook meer en beter te trainen.

Ik ga ook naar Griekenland met mn vriendin naar Korfoe ofzo :D
 
Zo! Jij mag trots zijn een hele vooruitgang :)
Ziet er goed uit :thumbs:

Maar geef nou niet je ex de schuld van dat vette eten een erg slecht excuus. Je stopte het zelf in je mond :finger:
 
Stuk lager kwa vet % ..
Abs mooi gevormt..
Ga zo door...
Echter zou ik als ik jou was wat extra aand8 geven aan je armen..
Suc6
 
Originally posted by jimbo
Ghehe ik ga eerst nog ff een leuke zomer tegemoet en daarna ga ik wel aan de bulk, en dat eten gaat trouwens nu ook al aardig :)

helmaal mee eens.same here. erst de buik en dan voor t eerst echt bulken en knallen met die hap. goed bezig man

enne ik moet cowgirl er gelijk in geven
 
Laatst bewerkt:
Ok ok cowgirl, ik geef mn ex niet de schuld want tuurlijk stopte ik het zelf in mijn mond. Maar ja nu kom ik een stuk minder in de verleiding om vet te eten :D

arievh: En ja die armen moeten echt opgepompt worden ja en mn benen ook. Voor mn benen ben ik fanatiek aan het squaten en mn armen pomp ik ook echt supergoed maarja ze blijven toch achter :( maarja ik blijf gewoon dooreten, trainen en rusten en dan hoort het goed te komen (hoop ik) :) Ik heb zelfs nu een speciale dag voor mijn armen (biceps,triceps en onderarmen).
 
Idd, mooie metamorphose man.. Wat die tips een adviezen betreft.. Kan ik niets over zeggen, je bent heel goed bezig en je hebt duidelijk veel vooruitgang geboekt.. Enkel en alleen dat je er mis nóg meer uit kan halen door te bulken... Waarom zou je het niet proberen he..

Keep up the good work :thumbs: !!
 
Op hoeveel KCAL moet ik ongeveer zitten om te bulken?
 
Goede vooruitgang, nu na de zomer die bulk r flink tegen aan goeien en kilotjes pakken!

Ennuh, mijn vriendin breng mij ook vaak in de verleiding vet te gaan eten! Maar je moet r gewoon door heen bijten joh! (niet letterlijk!) :)

Ennuh, calorien proberen 4000 of hoger!
 
Thnx evilspock :lifter:
Ik ga nu weer trainen tot vanmiddag :)
 
Back
Naar boven