Fitness Seller

jintropin (hgh)

skydirk

Huge Freak
20 jaar lid
Waardering
1.587
een paar vragen over het gebruik van groeihormonen.
hoelang moet je groeihormoon gebruiken om resultaat te hebben?
hoeveel eenheden moet je per dag spuiten? is 4 i.u. genoeg of te weinig?
of kan je met een dosis van 4 i.u. meer dan één dag doen?
moet je het elke dag nemen of is bvb 5 dagen wel 2 dagen niet ook effectief?
indien je het bvb 3 maanden gebruikt, krijg je dan ook een slechte periode achteraf omdat je hormoonspiegels in de war zijn?
is er veel fake op de markt of is het spul meestal te vertrouwen?
waar ik het zou kunnen krijgen, zal ik maar niet vragen, want dit mag toch niet (wat ik maar normaal vind).

ik vind veel info over anabolen maar heel weinig over groeihormonen.
graag nuttige antwoorden.

MM ik had hier al antwoord op gegeven, maar ik zag het nog maals doen.

Na 4 maanden begin je pas een beetje resultaat te zien.
4ui per dag is een normale dosering voor beginnende gebruikers, die 4ui moet verspreid worden over de dag in minimaal 2 x..
ER wordt voornamelijk 5 on 2 off gebruikt om de kosten te beperken.
Omdat het vrij snel je lichaam uit is kan je lichaam snel herstellen en daarom heb je geen slechte periode achteraf.

blijkt dat het vetverbrandende effect nog 2 maanden kan aanhouden na de laatste doses.

• Topic Starter Topic Starter
voor iemand van 44 jaar, zou het naar het schijnt, niet ongezond zijn om te nemen. klopt dat? het is echter nogal duur. zijn er echt nadelen aan verbonden indien ik 4ui per dag zou nemen gedurende een half jaar of een jaar?

In bepaalde landen wordt het gebruikt als verjongings kuur. vaak voor vrouwen, maar dan in een dosering van 2ui per dag.

Er zijn veel onderzoeken bij gebruik van HGH voor lange tijd.. Zolang je geen kanker of iets hebt kan het niet veel kwaad bij dat soort doseringen.

het leuke is eigenlijk dat bij die leeftijd het sneller en beter te zien is.
Je huid wordt strakker, zicht kan verbeterd worden, vet% naar beneden, organen kunnen herstellen..

Bij die leeftijd heeft het veel voordelen, de nadelen zijn per persoon verschillend en zijn gebonden aan je eigen genetische eigenschappen.

ben zelf (38jr) bezig met jintropin en zag binnen 2 weken al de vetverbrandende eigenschappen. Spiergroei duurt idd langer zoals champ zegt.

Wat wil je bereiken met hgh? vetverbranding, verjonging, spiergroei?? In dat laatste geval kom je er niet alleen met hgh, zal je ook insuline en a.s. moeten gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
spiergroei gecombineerd met vetverbranding is mijn objectief. ik wil eigenlijk plaatselijk vet op de buik wegkrijgen. op andere plaatsen heb ik bijna geen vet. hoeveel eenheden gebruik je per dag?

skydirk zei:
spiergroei gecombineerd met vetverbranding is mijn objectief. ik wil eigenlijk plaatselijk vet op de buik wegkrijgen. op andere plaatsen heb ik bijna geen vet. hoeveel eenheden gebruik je per dag?

De meeste zitten op 4 eenheden per dag op een 5/2 cycle. Maar zonder AS heeft het vooral een vetverbrandende werking en slechts heel weinig spieropbouwend.

Terug
Naar boven