XXL Nutrition

Jintropin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JFS

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 nov 2003
Berichten
1.100
Waardering
0
Ik ben dus vorige week begonnen met Jintropin waar ik minstens 8 maanden op zal blijven. Natuurlijk werd het net bezorgd dat het dik 30 graden was dus was half in paniek dat het niet goed meer zou zijn. En ok je moet er maanden op zitten wil je iets merken.
Dit blijkt dus niet voor mij op te gaan, ik ben de 1e 2 dagen gestart met 2,5 IU en heb het daarna (zoals het eigenlijk niet hoort) meteen naar 2X 2,5 per dag opgevoerd. Resultaat binnen een week: 2 cm van taille af, zichtbaar leaner in de spiegel (op nog meer plaatsen), merk het aan me kleding. :cool:

Absoluut niet normaal, geen aanpassingen in voeding oid. To-taal geen sides verder. Ik train ruim 8 jaar en merk dus wel of iets echt verschil maakt of niet. Maar kan er niet over uit.

Zet het nu voor het slapen gaan en met opstaan. Dat laatste baal ik wel een beetje van aangezien ik de school volg van tot 2 uur na injectie geen eten. Vraag me af of ik het in ene kan zetten. Je hoort wel eens dat de lever toch maar bepaalde hoeveelheid in igf kan omzetten maar als kind heb je toch ook enorme GH-pulsen ??? Nou ja zal een kwestie van uitvinden worden, tenzij iemand hier ervaringen mee heeft.

Ik kan het nog steeds niet echt bevatten, merk er meer van dan toen met 60mcg igf, lekker logisch. :rolleyes:

:D
 
Klinkt goed, ben benieuwd. Ga je er in de toekomst mischien nog wat gewone as bij zetten??
 
Ja denk van het najaar iets simpels. Test only of misschien icm eq. oid. Ben ik nog niet uit. Zou dat eerst in het voorjaar doen maar kwam niet zo goed uit. Hopelijk reageer ik daar ook zo extreem op :D

Maar snap de **** niet van die GH, en taille kan varieren weet ik wel maar ik zie echt in de spiegel een 'overall' verschil.
 
JFS zei:
Ja denk van het najaar iets simpels. Test only of misschien icm eq. oid. Ben ik nog niet uit. Zou dat eerst in het voorjaar doen maar kwam niet zo goed uit. Hopelijk reageer ik daar ook zo extreem op :D

Maar snap de **** niet van die GH, en taille kan varieren weet ik wel maar ik zie echt in de spiegel een 'overall' verschil.

Krijg je genoeg Kcals binnen? Ik heb gasten gesproken die GH hebben gedaan en 8 tot 10 maaltijden per dag consumeerden omdat het lichaam tijdens zo'n kuur om vraagt om immense aantallen calorieen.
 
Ben aan het cutten en zit rond 500 kcals in de min. Maar ga dat dus nu maar opschroeven en zien hoe het uitpakt. Misschien kan ik met 5IU zelfs licht bulken en toch wat vet kwijtraken. Ik eet iig zeer clean. Zelfs brood heb ik compleet geschrapt (en vervangen door havermout en donker roggebrood etc.).
 
Ik bulk als een gek met jintropin en toch gaat er steeds vet af.
Ik zit momenteel aan 5 iu alleen voor het slapen. Later probeer ik een paar weken 2x p.d injecteren
 
IKKE zei:
Ik bulk als een gek met jintropin en toch gaat er steeds vet af.
Ik zit momenteel aan 5 iu alleen voor het slapen. Later probeer ik een paar weken 2x p.d injecteren

Hoeveel kcal eet je dan? En 5iu voor het slapen, is daar een reden voor?
 
Zit momenteel op de 4500-5000 ligt beetje aan de dag hoe het uitkomt

Waarom 5 iu voor het slapen:
Er zijn verschillende thoerien over de beste inname voor Jintropin(HGH)
1) Alles voor het slapen
2) Voor het slapen en in de morgen
3) In de morgen en laat in de middag/begin avond.

Het voordeel van alles in 1x voor het slapen is dat 's nachts je natuurlijke productie (normaal gesproken) plaats vindt (in de eerste paar uur van je slaap). Je lichaam is dan gewend met HGH om te gaan. Een tweede voordeel is, dat je omdat je 's nachts de hoogste dosis hebt dus overdag net iets minder moe zal zijn, omdat HGH je slaperig maakt.

Optie 2:
Dus heb je het bovengenoemde voordeel + dat het na je slaap hgh levels weer een stuk lager zijn.

Optie 3:
Injecteren op de momenten dat je HGH natuurlijk gezien op z'n laagste is. Dit is dus een enorme verandering voor je lichaam, waar hij postieve effecten uit kan halen. Zeker de injectie voor/na het trainen kan intressant zjn.
Alleen zijn ze vergeten dat je eigen productie HGH stopt of bijna stopt. Dus heb je 's nacht haast geen HGH in je lichaam (relatief) terwijl je 's nachts het meeste herstelt.

Er zal ook wel verschil in zitten met verhouding tot vet verlies en mogelijk muscle-grow (bijv hgh rond trainingstijd t.o.v. voor het slapen alleen)

Weet niet of het helemaal correct is, maar dat zullen de echte HGH experts wel weten :P

Ik ben dus momenteel bezig met de 1x voor slapen injecties.
Mischien dat ik over paar weken , overschakel naar een andere methode, wat misschien een ander resulaat geeft.
 
Laatst bewerkt:
als je erg kleine hoeveelheden neemt (2iuED) dan heeft het denk ik alleen nut om sochtends te zetten, zodat je dan nog enigszins van je eigen productie kunt profiteren...
als je meer zet, net als IKKE, dan schijnt het idaad het beste om het voor het slapen te zetten..

@JFS: ook geen last van slapende handen etc?...
succes verder met je hgh kuurtje
greetz
 
klaas zei:
@JFS: ook geen last van slapende handen etc?...
succes verder met je hgh kuurtje
greetz

Nee helemaal niks. Moet eerlijk bekennen dat ik er de 1e dagen op hoopte zodat je iig weet dat het werkt.

@IKKE: heb jij last van slapende handen/pijntjes in vingers of voeten?
 
Ik heb ze allemaal gehad....
Schouder pijn met trainen
ellebogen en knieen beetje irritant gevoel
Vingers deden pijn bijv. met washandje uitknijpen of iets dergelijks.
Voeten eigenlijk niet.
Maar het is nu eigenlijk zo goed als weg, alleen de vingers nog een beetje.

Wat ik gelezen heb ligt de "top" van deze pijntjes rond de 3-4 weken bij de meeste mensen.

De pijntjes zijn per persoon verschillend.
Bijv hardgainers stond ik zijn log dat ie zelfs tijdelijk in dosis achteruit ging.

Ik ben zelf gelijk op 5 iu begonnen zonder problemen.
De pijntjes waren niet bijzonder meer gewoon irritant af en toe. Geen problemen gehad met slapen.
 
Dat wilde ik ook eens weten of je geen opgezwollen vingers ervan krijgt met de vorige keer had ik dat bijna meteen maar nu dat ik meer zet heb ik er nog geen last van,of krijg je dat niet altijd opgezwollen gevoel?
 
little n zei:
Dat wilde ik ook eens weten of je geen opgezwollen vingers ervan krijgt met de vorige keer had ik dat bijna meteen maar nu dat ik meer zet heb ik er nog geen last van,of krijg je dat niet altijd opgezwollen gevoel?


Bijwerkingen zijn tijdens de 1 keer gebruik het ergste daarna met een zelfde dosering bijna geen bijwerkingen meer.
 
Back
Naar boven