AndroidHealthClinic

JIPPIE op naar the USA! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 aug 2005
Berichten
6.153
Waardering
2
vandaag alles geboekt voor mij vakantie naar the USA!!

ik ga paar dagen in Newyork en dan nog een paar dagen in LA palmspring en lasvegas en doe natuurlijk even venicebeach AKA muscel beach aan! en ga traienen op het strand aldaar!!!

en natuurlikj eerst nog joggen in central park elke morgen in NY :D

mensen nog tips?

wat whey menemen ?? aahha
 
Ik wil dat je terugkomt met wat verhalen over super-gayveroveringen van je in de heetste clubzzz van het moment, verhalen die menig MM zal overtreffen....


Veel plezier man!
 
Veel plezier, even opduiken in welke thread ik mijn tips voor de USA had neergezet. Scheelt me weer typen.
 
DBC01 zei:
Ik wil dat je terugkomt met wat verhalen over super-gayveroveringen van je in de heetste clubzzz van het moment, verhalen die menig MM zal overtreffen....


Veel plezier man!
bedankt :D

zal geen probleem zijn! heb genoeg ervaring opgedaan tijdens de gay bbq van dbb in rottterdam ;-)

ik ga trouwens geen whey meenemen maar kijken of ik die daaar in ny nog kan kopen?! mss dat iemand weet waar zoiets ligt en of hoe het heet?!

en denk dat ik 1 keer even in central park ga joggen lijkt me wel gaaf!

wat is :o MM?? :D
 
ManMountain. De top-act die niet is komen opdagen maar die jou zou overtreffen! :D
 
Whey kan je kopen bij een GNC of een Vitamin Shop, maar reken maar op vrij normale prijzen. Hoog dus, Internetprijzen zijn geen GNC of Vitamin Shop prijzen, die houden gewoon de USA adviesprijzen aan. Vitaminepillen en andere pillen zijn meestal wel een stuk goedkoper dan hier, maar vond de rest van de supps niet de moeite waard om mee te nemen.

New York is alles tussen 30th en 60th street en dan tussen 5th avenue en 7th avenue prima om dat soort spullen in te slaan. Je zal die shops minder vinden in andere wijken, ook al is er in Brooklyn genoeg te vinden maar dan moet je redelijk diep afzakken binnen Brooklyn.
 
EricR zei:
Whey kan je kopen bij een GNC of een Vitamin Shop, maar reken maar op vrij normale prijzen. Hoog dus, Internetprijzen zijn geen GNC of Vitamin Shop prijzen, die houden gewoon de USA adviesprijzen aan. Vitaminepillen en andere pillen zijn meestal wel een stuk goedkoper dan hier, maar vond de rest van de supps niet de moeite waard om mee te nemen.

New York is alles tussen 30th en 60th street en dan tussen 5th avenue en 7th avenue prima om dat soort spullen in te slaan. Je zal die shops minder vinden in andere wijken, ook al is er in Brooklyn genoeg te vinden maar dan moet je redelijk diep afzakken binnen Brooklyn.

ben ook niet vanplan om de whey mee te nemen van NY of zo maar juist niks mee te nemen van hieruit en daar een voorraad kopen die ik ook alleen daar gebruik

bedankt voor de info hoor!

ik zelf heb een hotel aan times sqaure en dat ligt dus zover ik weet ideaal! bij 42th street

DBC01 zei:
ManMountain. De top-act die niet is komen opdagen maar die jou zou overtreffen! :D

o ja even kijken! hoe groot die vent dan ook weer is ;-) was vergeten dat hij mij zou overtreffen?! :cool:
 
Times Square is leuk maar het echte New York proef je meer in wijken als de Lower Eastside of Chinatown. Vanaf het Flatiron gebouw kan je een mooie wandeling maken richting Chinatown, dan kom je aardig wat wijken tegen (Soho, Greenwich Village, Little Italy) en nog wat beroemde pleinen.

Welk hotel zit je?
 
carter hotel! was vrij goedkoop voor ny begrippen maar ik hoef er maar te slapen! vroeg op laat terug!

en er moet een rond rit zijn met 1 of andere bus! door NY heen! met stops hier en daar!

ik ga natuurlijk ground zero van de twin towers bekijken en het vrijheidsbeeld!!!

heb er echt zin in kan bijna nietwachten! zit 3,5 dag in ny en dan vlieg iik door naar california! om ook even venice aka muscel beach aan te doen
 
Hop on, hop off bus. Is op zich wel lollig ja, ook al kan je ook genoeg zien met de lokale bussen. Als je een metrokaart koopt voor een dag dan kan je ook alle stadsbussen in. Metronet is super, ook handig als je vanaf het vliegveld komt. Skytrain en dan de metro naar Times Square. Scheelt weer kosten voor een taxi of een busrit.
 
ja ik dacht 5 dollar voor een dagkaart en je kan overal mee en in kwa openbaar vervoer!

ik kom wel helaas pas om 2200 bij het hotel aan de eerste dag! maar dan heb ik ook een lange vlucht achter de rug! en wil ik ook wel het bed in!!
 
neem je wel wat lekkers voor me mee?:D
 
RobertHosper zei:
neem je wel wat lekkers voor me mee?:D
Jij bent op dieet. :cool: Neem je wat lekkers mee terug voor me Marky? (Van MuscleBeach :eyebrow: )
 
Veel plezier in the states bro.
 
eq_909 zei:
Heel veel plezier daar!

thx zal wel lukken

Dani zei:
Jij bent op dieet. :cool: Neem je wat lekkers mee terug voor me Marky? (Van MuscleBeach :eyebrow: )

mmmm? wat dan? ;-) moet ik een paar bodybuilders verleiden dan? en meenemen? ondertussen even trouwens in las vegas vlucht haahahh

nee grapje! tuurlijk! :D

is er nog iemand die al in muscle beach is geweest etc ik heb gelezen dat je 5 dollar moet betalen om daar op het strand te mogen trainen?

Emile zei:
Veel plezier in the states bro.

thx! zal wel lukkken!
 
Back
Naar boven