Fitness Seller

Jody's home gym geopend

Bezoekers in dit topic

jody

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
2.704
Waardering
4
Na de zoveelste gym vaarwel gezegd te hebben na een ruzie(ik ben een moeilijke mens:D ).
en een aantal weken op een braakliggen tuintje getraind te hebben(trainen in de regen is best hardcore), heb ik mijn intrek genomen in mijn ruime garagebox.

eindelijk heb ik weer mijn eigen gym(in mijn vorig huis had ik die ook... maar verhuis en verbouwingen blablabla).
heb me daarnet rug en triceps getraind en niemand die me kwam storen of zich kwam moeien.

Geen verwarming, geen moderne toestellen, gewoon smithkooi/squat en benchrek, gewichten, pulleys en veel pijn.

Dit word een pracht van een winter

Back to basics and i love it:lifter: :hedbang:
 
Nice , ben inmiddels ook alles aan het plannen. Moet eerst alles schoonmaken op de zolder en wachten tot me loon ( 1ste ). Verder moet ik me pooltafel nog verkopen maar er komt zaterdag iemand voor kijken. En daarna ga ik alle dingen kopen die ik nodig heb. Heb er trouwens flink zin in !
 
eeeh en hoe gaat dat dan in de winter alsk vrage mag ? ^^
 
Kijk uit dat je ook niet uit je eigen garagebox wordt getrapt :D
 
proficiat kerol, wat heb je er al allemaal staan?

in de winter maakt niks uit, je begint gewoon met een jasje aan en na 2 setjes ben je warm en train je in een shirt met lange mouwen.
 
maar hoe moet je dan op je zelf geilen in de spiegeL? dan zie je die opgepopte massa niet....
 
Jongen wij hebben ook enkele spiegels in de home gym 5 bij 2... + Pulley, LeggPress, Calfraise, Pecdek << :roflol:

maar het veste zijn de 2 squat cages!! Dude thuis trainen is erg relaxed joh! je kan het zelfs zo spelen dat je het na een jaar alweer heb terugverdiend! Veel succes de komende winter!
 
leuk spiegels maar als je daar staat in je wollen trui en je polarjas valt er niks te zien natuurlijk
 
proficiat kerol, wat heb je er al allemaal staan?

in de winter maakt niks uit, je begint gewoon met een jasje aan en na 2 setjes ben je warm en train je in een shirt met lange mouwen.

heb paar jaar geleden eens een smithkooi gekocht in de decathlon, langs de voorkant kun je met een olympische baar squtten benchen of whatever.

2 verstelbare bankjes

op die kooi heb ik ook een hoge en een lage pulley, had er ook een peck deck en een leg curl bij maar die heb ik er afgesmeten .

heb 3 sets dumbelstaafjes, en zo een 180 kg aan gewichten en een lange curlbaar .

ga nu nog ee, olympische baar bijkopen met +- 200 kg

en nog wat dumbbellstaven met schijven
 
De fotos komen binnenkort op de site;)
 
ben benieuwd:)
 
Klinkt relaxed. Zou ik ook nog wel willen
 
neem mijn sig. maar over dan ;) leve de thuistrainers!:cool:
 
Kun je er wel OH-werk doen, meestal qua hoogte is het niet wat die garageboxen!?
 
Dude, hoe is het met de foto's!
 
Na de zoveelste gym vaarwel gezegd te hebben na een ruzie(ik ben een moeilijke mens:D ).
en een aantal weken op een braakliggen tuintje getraind te hebben(trainen in de regen is best hardcore), heb ik mijn intrek genomen in mijn ruime garagebox.

eindelijk heb ik weer mijn eigen gym(in mijn vorig huis had ik die ook... maar verhuis en verbouwingen blablabla).
heb me daarnet rug en triceps getraind en niemand die me kwam storen of zich kwam moeien.

Geen verwarming, geen moderne toestellen, gewoon smithkooi/squat en benchrek, gewichten, pulleys en veel pijn.

Dit word een pracht van een winter

Back to basics and i love it:lifter: :hedbang:

Heerlijk kerel!
Zo heb ik het ook het liefst; rauw, spartaans, back to basics.
Me, myself and the weights. Daar ga je veel plezier aan beleven!;)
 
This thread is worthless without pics!!!!
 
Back
Naar boven