MuscleMeat

Joe Cocker overleden

Bezoekers in dit topic

Proficiat Ruud
 
Heb gehoord dat hij wel zijn hoed op mag houden tijdens de begrafenis.


R.I.P Joe
 
Net gehoord dat het kanker was. R.I.P., echte held in de muziekwereld
 
Mooie leeftijd nogwel voor iemand die lange tijd zo ongezond heeft geleefd.
 
Niet mijn muziek maar RIP.
 
:roflol:

kerel moest het vooral van covers hebben. alleszins niet mijn muziekstijl, geen gemis

Tja en vele anderen hebben een songwriter die hun de liedjes aanpresenteert.
Mooie unieke stem had de man, maakte de covers dan ook vaak beter dan het origineel.
 
Had wel veel tic-nerveus, spastische bewegingen in z'n vingers elke keer als ie moest optreden. R.I.P.
 
:roflol: kerel moest het vooral van covers hebben. alleszins niet mijn muziekstijl, geen gemis

Mja, toch vond ik dat ie zelf ook wel goede nummers had.

Had wel veel tic-nerveus, spastische bewegingen in z'n vingers elke keer als ie moest optreden. R.I.P.

Zoiets heet dansen met je handen, ook wel zagen genoemd in de 90's.
Zanger van de dijk doet dat ook. Eerst vond ik het ook debiel, maar nu vind ik het wel wat hebben dat je zo op kan gaan in de muziek dat het je geen ene reet boeit hoe het er uit ziet.


Ja idd, beetje jammer dat die neger die laatste zin zong. Maar voor de rest was er niks mis mee.
 
Hij had toch wel een paar mooie liedjes, ik houd wel van het rauwe in zijn stem
 
Snap niet dat velen de covers van the Beatles beter vinden. Bovendien vind ik de creatie van een song juist het meest artistieke en moeilijkste aan muziek. Covers zingen kan iedereen met een beetje goede zangstem.
 
In 2012 nog naar zijn concert geweest en erg genoten.

RIP.
 
Ik luister eigenlijk alleen maar naar Nicki Minaj.
 
Snap niet dat velen de covers van the Beatles beter vinden. Bovendien vind ik de creatie van een song juist het meest artistieke en moeilijkste aan muziek. Covers zingen kan iedereen met een beetje goede zangstem.

Hij was imo 1 van de enigen die een cover beter kon laten klinken dan het originele
 
Zoiets heet dansen met je handen, ook wel zagen genoemd in de 90's.
Zanger van de dijk doet dat ook. Eerst vond ik het ook debiel, maar nu vind ik het wel wat hebben dat je zo op kan gaan in de muziek dat het je geen ene reet boeit hoe het er uit ziet.

Ok wist ik niet, en mss wel idd. Mariah Carey doet eig ook vaak bewegingen met haar vingers en zo.
 
5nM29KL.jpg


En ik heb al 3 keer gehoord dat hij overleden is.
 
Back
Naar boven