MuscleMeat

Joel Beukers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Helemaal de weg kwijt
Producten Archive - Beukers Goud
€50 voor een shirtje, €90 voor een hoodie:o

Tja als mensen dat ervoor uitgeven zou ik dat ook vragen. Als het niet verkocht word zakt de prijs vanzelf wel.

En dan komt er voor bestellingen voor onder de 50 euro ook nog 6.95 aan verzendkosten bij :roflol: Dan ben je toch niet goed als je dat koopt.....
 
Het gaat hem toch alleen maar om het geld. Hoe geloofwaardig ben je als fitness youtuber wanneer je een pre work out, BCAA's en een of ander pump pilletje "aanraadt" in elke trainingsvideo. Verder zijn zijn filmpjes ook niet echt informatief te noemen, dus is dat kanaal van hem er alleen maar om zijn producten te promoten.
 
Het gaat hem toch alleen maar om het geld. Hoe geloofwaardig ben je als fitness youtuber wanneer je een pre work out, BCAA's en een of ander pump pilletje "aanraadt" in elke trainingsvideo. Verder zijn zijn filmpjes ook niet echt informatief te noemen, dus is dat kanaal van hem er alleen maar om zijn producten te promoten.
Dat is toch duidelijk en blijkbaar is er vraag naar anders verkoopt het niet zo goed hè
 
Klopt, en ik heb er ook niet echt een mening over, hij (en zijn volgers/klanten) doet maar lekker wat hij wil. Ik gaf alleen maar antwoord op de vraag van Rain
 
Oh, ik begreep je niet precies.
Maar hij heeft groot gelijk .
We zouden allemaal precies hetzelfde doen, zonder uitzondering.
Hij doet precies hetzelfde als alle supplementenboeren waar wij spullen kopen toch?
Die bieden hun preworkout's, whey en bcaa's ook aan alsof je dezelfde resultaten haalt als met aas.
 
Idd ik zie je ook precies als zo'n type mens.

Waar denk je dat die G voor staat in Rob G(HB) zijn naam?:trollface:

Kan je nagaan, zelfs met middelen misbruik ben ik nog steeds groter, sterker en slimmer dan jullie. Ik ga maar af en toe uit mijn naad om jullie wat voorsprong te geven maar het wil maar niet vlotten.
 
Kan je nagaan, zelfs met middelen misbruik ben ik nog steeds groter, sterker en slimmer dan jullie. Ik ga maar af en toe uit mijn naad om jullie wat voorsprong te geven maar het wil maar niet vlotten.
Precies, you go girl!
 
Buiten het feit dat het een enorme mongool is heeft hij het verdomd goed voor elkaar en komt ie in interviews nog best ok over..
 
Buiten het feit dat het een enorme mongool is heeft hij het verdomd goed voor elkaar en komt ie in interviews nog best ok over..

De markt vraagt om zulke debielen helaas.. net zoals die “voedsel goeroes” (zelfbenoemde :roflol:)
 
De markt vraagt om zulke debielen helaas.. net zoals die “voedsel goeroes” (zelfbenoemde :roflol:)
Ach..voor wat gratis shit of zieke verdiensten word ik vaak ook een soort hoer..:roflol:

Dus als ik met schreeuwen mijn salaris kan verviervoudigen...dan zou ik het doen..
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Eens, ik ook :D
 
Buiten het feit dat het een enorme mongool is heeft hij het verdomd goed voor elkaar en komt ie in interviews nog best ok over..

Dat is een flinke belediging voor mongolen... :roflol:

(Neemt niet weg, dat 'ie het wel goed doet...want iedereen stinkt er in :rolleyes:)
 
Back
Naar boven