XXL Nutrition

Joel Beukers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is gewoon een slimme marketing truuk. Er wordt ook via andere kanalen zoveel rommel aangeprezen die gouden resultaten gaan opleveren en er zijn altijd wel mensen die er in lopen... Iedereen is altijd op zoek naar dat ene wondermiddel ivm gezondheid en uiterlijk dat resultaten oplevert zonder veel moeite en daar speelt hij handig op in.
 
Het is soms ook treurig als je er achter komt hoe weinig mensen weten en zelf onderzoek doen naar dingen. Ik lach me rot en zou net als joel ook lekker misbruik maken van deze domheid.

Geniale idioot is mss wel de juiste term ja

Dit zie je op het forum ook steeds meer toenemen, of het nu in de aas, voeding of trainingssectie is.
Mensen willen graag snel resultaat en hebben vaak geen idee wat ze doen.
Worden bv grammen weggespoten en als je dan het resultaat ziet denk je vaak van meh is dat alles...
 
Dit zie je op het forum ook steeds meer toenemen, of het nu in de aas, voeding of trainingssectie is.
Mensen willen graag snel resultaat en hebben vaak geen idee wat ze doen.
Worden bv grammen weggespoten en als je dan het resultaat ziet denk je vaak van meh is dat alles...

opletten dat je niet op iemand zn zere teentjes stapt nu :D
 
Is toch ook niet alleen maar in onze sport? Als ik naar vroeger kijk, toen ik nog voetbalde, in mijn tijd waren er toen Adidas Predator voetbalschoenen. En die wilde we alleen maar omdat profvoetballer x of y ze ook had. Wat je vervolgens alleen maar wist omdat die bewuste voetballers een dik sponsorcontract hadden van Adidas. Volgens mij kostte die voetbalschoenen iets van 139,95 gulden.. En je ging er echt niet beter door voetballen, ten opzichte van de voetbalschoenen van 69,96 van diadora ofzo.

Goede marketing is gewoon kassa, in elke sport, hype of levensstijl vind je dat terug. En laat nu net het gros van de mensen heel gevoelig zijn voor die dingen.
 
Back
Naar boven