MuscleMeat

Joel Beukers

Bezoekers in dit topic

Wat kost zo'n bak eigenlijk plusminus
 
Zal m.i. plusminus 25k zijn. Is raadzaam om bij dit model goed te kijken naar de historie van het onderhoud. Onderhoud moet om de 10.000km, en koppeling om de 35-45.000km.
 
Zal m.i. plusminus 25k zijn. Is raadzaam om bij dit model goed te kijken naar de historie van het onderhoud.
Aardig bedrag. Benieuwd of hij beetje verdiend, vast wel.
 
Of je hem nou mag of niet, toch best triest dit. Was het trouwens bij die oude maserati's niet zo dat ze soms spontaan kapot gingen?
 
De sequentiële versnellingsbak was wel gevoelig. Later werd er eentje van ZF ingelegd. Verder moeten de deurgrepen zijn vervangen anders kon het voorkomen dat portieren opengingen tijdens rijden tot iets van 10 km/u, zelfde geldt voor de motorkap.
 
25k maar? dacht altijd veel meer
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Zal m.i. plusminus 25k zijn. Is raadzaam om bij dit model goed te kijken naar de historie van het onderhoud. Onderhoud moet om de 10.000km, en koppeling om de 35-45.000km.

Nou Derksen .
Je zit er een keertje naast .
Het is er geen duo select uit 2005 , maar een gt uit 2010.

Eerder 40/50 k schat ik.

Onderhoud en benzine loop je aardig op leeg inderdaad.
 
Laatst bewerkt:
Triest dat je dit geweldig vind, is gewoon zielig jaloers gedrag van zon gasten
tjap wordt gewoon een x op zn plaats gezet, net goed. wel gay dat ze t zo doen ja.
 
Net goed?
Op zijn plaats gezet worden door zijn auto sneaky te slopen?
Dan vind ik je net zo'n droeftoeter als de daders.
Joel is niet helemaal 100%, maar dit is pure jaloezie.

Wat een schijthazen op deze manier.
Bah!
 
tjap wordt gewoon een x op zn plaats gezet, net goed. wel gay dat ze t zo doen ja.
nah man, ik vind het een mongool maar dit slaat gewoon nergens op.
je hoort gewoon met je klauwen van andermans spullen af te blijven.
 
Ja, misschien hebben jullie ook wel gelijk. Erger me gewoon dood aan dat ventje iig
 
tjap wordt gewoon een x op zn plaats gezet, net goed. wel gay dat ze t zo doen ja.
Heb dan gewoon ballen en zeg het in zijn gezicht. Niet laf iets op zijn auto gaan kleuren en krassen.
 
Back
Naar boven