MuscleMeat

Joel Beukers

Bezoekers in dit topic

Hoe komt die gast aan zo'n auto dan? Pakt ie zoveel met die onzin van hem? Hij lijkt me niet echt een crimi oid.
 
Hij looft een beloning uit van 1000euro wie hem kan zeggen dat zen auto vernield heeft.
 
Hoe komt die gast aan zo'n auto dan? Pakt ie zoveel met die onzin van hem? Hij lijkt me niet echt een crimi oid.
Met youtube harkt die amper iets binnen aan zijn views en subs te zien. Instagram is het ook niet. Misschien supps die hij verkoopt en coaching/ model shizzle of ander werk (voorheen papa's schoonmaakbedrijf). Maar lekker boeiend, gun een ieder zijn mooie auto e.d. Als je modaal hebt en spaarzaam bent dan hark je 50k ook wel binnen op zijn leeftijd.
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
405073[/ATTACH]']
339j29d.jpg
 

Bijlagen

  • 339j29d.jpg
    339j29d.jpg
    182,5 KB · Weergaven: 160
405075[/ATTACH]']
2eaoyz9.png
 

Bijlagen

  • 2eaoyz9.png
    2eaoyz9.png
    78,6 KB · Weergaven: 166
Hoe iemand aan zijn geld komt doet er toch niet toe. Het is een flapdrol, maar je auto zo toegetakeld zien worden doet pijn.

Ik had een prepaid nummer onder de beloning gezet. Lekker zelf regelen zonder politie!
 
Hoe komt die gast aan zo'n auto dan? Pakt ie zoveel met die onzin van hem? Hij lijkt me niet echt een crimi oid.
Ik denk door slimme marketing rommelsupps en trainingspakketten aan de man brengen, net zoals iedereen in deze markt het doet. Helaas heeft 'ie (aan zijn auto te zien) zijn zooi een keer aan iemand verkocht die er meer van verwacht had.
 
Ik denk door slimme marketing rommelsupps en trainingspakketten aan de man brengen, net zoals iedereen in deze markt het doet. Helaas heeft 'ie (aan zijn auto te zien) zijn zooi een keer aan iemand verkocht die er meer van verwacht had.
kijk inderdaad maar eens op zijn facebook hoeveel mensen voor goud gaan, dan snap je het wss wel:emo:
 
Het is toch ook een prachtige vent, entertainment op zijn hoogst. tot de training begint dan.
 
Is er nog een update geweest over zijn wagen?
 
Back
Naar boven