AndroidHealthClinic

Joel Beukers

Bezoekers in dit topic

Als je niet eerst zoon vies schema zou moeten kopen was het een handige app geweest.
 
Terug in nieuwstaat. :)
 
Nu maar een nieuwe lambo gekocht van 3 ton. Heeft met zijn nieuwe app al 80.000 actieve gebruikers en toen hij zijn nieuwe pre workout watermelon smaak had uitgebracht verkocht hij in 2 weken tijd 2000 potjes die €35 p.s. kosten, hij gaat dus lekker haha. Om het nog maar compleet te maken gaat hij nog een kledinglijn beginnen
 
Nu maar een nieuwe lambo gekocht van 3 ton. Heeft met zijn nieuwe app al 80.000 actieve gebruikers en toen hij zijn nieuwe pre workout watermelon smaak had uitgebracht verkocht hij in 2 weken tijd 2000 potjes die €35 p.s. kosten, hij gaat dus lekker haha. Om het nog maar compleet te maken gaat hij nog een kledinglijn beginnen

Tweedehandsje hoor, geen nieuwe.

Geniaal toch.
Wat je ook van hem vindt, hij boert niet slecht.
 
Nu maar een nieuwe lambo gekocht van 3 ton. Heeft met zijn nieuwe app al 80.000 actieve gebruikers en toen hij zijn nieuwe pre workout watermelon smaak had uitgebracht verkocht hij in 2 weken tijd 2000 potjes die €35 p.s. kosten, hij gaat dus lekker haha. Om het nog maar compleet te maken gaat hij nog een kledinglijn beginnen
Denk dat hij 'm via lease of andere financiering heeft. Cash lijkt mij sterk voor iemand die geen miljonair is. Dan is drie ton nogal een onverstandig grote aanslag, helemaal voor een auto.
 
Ah ik dacht nieuw aangezien overal de nieuwprijs werd vermeld maar het gaat dus om een 2e handse.

Denk dat hij 'm via lease of andere financiering heeft. Cash lijkt mij sterk voor iemand die geen miljonair is. Dan is drie ton nogal een onverstandig grote aanslag, helemaal voor een auto.
Lees zijn interviews en je zult er niet eens versteld van staan dat hij dit zomaar echt zou doen:o
 
Lees zijn interviews en je zult er niet eens versteld van staan dat hij dit zomaar echt zou doen:o
Ha misschien ook niet, las interview van quote paar maanden terug dat hij naar eigen zeggen geen miljonair is en meer een gokker/ allout type is. En de hele dag denkt over een nieuwe auto maar het verstandiger was als hij eerst aan een huis zou denken ivm zijn vriendin. Ach, ik hoop dat hij er veel plezier van heeft.
Heb weleens gesproken met redelijk bekende youtubers die rond de 20k per maand binnenharken. Die deden ook allemaal lease, lijkt mij toch anders dan helemaal van jezelf maar goed. Het is ook een deel van het imago natuurlijk. In die zin is het een zakelijke investering.
 
Ik denk dat hij nu even een paar jaar maximaal knalt, dan financieel instort en de hele teringzooi kwijt raakt. Lijkt me geen goede belegger voor de toekomst.
 
Ik denk dat hij nu even een paar jaar maximaal knalt, dan financieel instort en de hele teringzooi kwijt raakt. Lijkt me geen goede belegger voor de toekomst.

Dat lijkt mij ook.
Hij is nu 28 en kan niet eeuwig doorgaan met schreeuwen.
Dat wordt een beetje triest als je dat op je 40e nog doet.
Dan moet hij zorgen dat hij een goedlopende supplementen lijn heeft/houdt, maar dat wordt lastig zonder volgers
 
Is hij pas 28? Ik dacht dat hij 35 oid was
 
Ach over een paar jaar horen we niks meer van hem, ik vind hem nu al irritant.
 
Mooi hoe jullie een beeld over hem schetsen aan de hand van z'n Youtube filmpjes :P deze man is een en al acteur en ik vermoed dat hij buiten zijn filmpjes om wel iets verstandiger is. Zijn vader heeft meen ik ook een eigen onderneming etc. dus aan enige begeleiding zal het ook niet ontbreken. Al met al vind ik zijn laatste filmpjes wel wat overdreven, met z'n 3en op één benchpressbank zitten en boven op elkaar zitten, met je blote reed naast een Lambo dansen trekt nou ook niet bepaald volk/de doelgroep aan denk (hoop) ik. :o
 
Back
Naar boven