AndroidHealthClinic

Joel Beukers

Bezoekers in dit topic

Voor hoofdpijn
 
Vond het eerst wel geinig amusement, maar dat is al snel weggetrokken. Laatste filmpjes gaan nergens meer over en vrees dat als hij niet snel zal vernieuwen dat veel mensen afhaken.
 
qIRJ8EFl.jpg
 
Leuke show was dat.


Screenshot_20170810-185144.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hahah wtf. Voor goud dan maar weer, met een v2 scoophouder:roflol:
Godver..als je echt niet weet wat je met je geld moet..:roflol:

Wel echt respect wat hij heeft bereikt..:eek!:

Ik had alleen liever mijn slogan gewijzigd dan dat ik als een 1 of andere olie sjeik mijn auto goud liet wrappen..

Dan maar voor zwart gaan...:rolleyes:
 
pff wat een zielig sukkeltje is dit.
 
Heeft een beter fysiek dan het grote deel hier op dbb. Snap niet waarom er altijd gehaat moet worden als iemand wat anders doet dan de rest of succes heeft???
 
Over de manier waarop hij slim veel geld verdient met een voor velen onuitstaanbaar kijk mij eens gehalte, kun je vallen of staan. Feit blijft wel dat hij de lachende derde is. Los gezien van zijn succes, is het natuurlijk een enorm overdreven figuur en dat is denk ik meer de reden dat er maar weinig zijn die zijn manier van doen kunnen waarderen.

Ondanks dat ik het ook een onuitstaanbaar irritant kereltje vind, heb ik nog wel enigszins respect voor de manier waarop hij een gat in de markt enorm uitput, op een manier waarmee hij eigenlijk iedereen in de maling neemt.. Openlijk en bloot. Daar heb ik zelfs meer respect voor dan welke andere marketing techniek dan ook, vanuit de supplementen industrie.
 
Jammer van zijn wagen. Totaal niet mijn smaak, maar ja, past waarschijnlijk wel goed bij zijn image. En inderdaad respect voor wat hij bereikt heeft. Ondanks dat het acteren is. Hij vertegenwoordigt imo gewoon heel Nederland die traint en daarnaast goed zuipt / drugs gebruikt in het weekend. Kan me niet voorstellen dat anderen hier met aandacht naar gaan zitten kijken.
 
Vind dit echt wel een toffe gast. Moet serieus hard lachen om zijn sketches. Toegegeven het niveau daalt wel nu het echt een parodie van zichzelf is geworden. Maar zijn hele vibe met die techno enzo, kan wel beetje relaten.
 
...Hij vertegenwoordigt imo gewoon heel Nederland die traint en daarnaast goed zuipt / drugs gebruikt in het weekend. Kan me niet voorstellen dat anderen hier met aandacht naar gaan zitten kijken.

Juist. Een latente parodie van velen in de fitnessbranche.
 
Vind dit echt wel een toffe gast. Moet serieus hard lachen om zijn sketches. Toegegeven het niveau daalt wel nu het echt een parodie van zichzelf is geworden. Maar zijn hele vibe met die techno enzo, kan wel beetje relaten.
Idd ik zie je ook precies als zo'n type mens.
 
De trump oorlog breidt uit :popcorn2:
 
Back
Naar boven