Fitness Seller

Joel Beukers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik kan me wel voorstellen dat hij pissed is. Hij zegt wel van niet, maar lichaamstaal zegt alles. Een stelletje achterlijken hebben ook 2 keer mijn auto beschadigd/ingebroken. Word je niet vrolijk van.

Hopelijk voor Joelleke komt de verzekering tussen.
 
Zit vandalisme eigenlijk in je verzekering? Bij allrisk? Ik heb een leaseauto, dus bij mij werd alles via de leasemaatschappij afgehandeld. Anders heeft ie een hele dikke schadepost.
 
Zit vandalisme eigenlijk in je verzekering? Bij allrisk? Ik heb een leaseauto, dus bij mij werd alles via de leasemaatschappij afgehandeld. Anders heeft ie een hele dikke schadepost.
met all risk wel ja. wa beperkt casco alleen bij grotere schades zoals ruiten ingegooid, auto gestolen of auto in de fik gestoken
 
Ga er maar van van uit dat zn maseratie op de best mogelijke manier mogelijk verzekerd is :p
 
Wel jammer dat het begin van het filmpje onzin is, hij zou meer respect van mij krijgen als ie naar een technofeest was geweest en niet had geslapen

Dat is juist zn marketingstrategie! Ik vind het begin daarintegen altijd het leukste en skip de trainingen
 
Ga er maar van van uit dat zn maseratie op de best mogelijke manier mogelijk verzekerd is :p
Mij interesseert het bijzonder weinig hoe hij of eender wie zn auto verzekerd is.
 
Leave johny alone!
 
Zie je alleen maar haten in dit topic.
Beetje jaloers dat je in je midlife crisis zit en geen maseratie kan permiteren?

Oh ja ik ben een hater.

Mogen alleen joel aarslikkers hier wat moois komen zeggen?
 
Laatst bewerkt:
Ik ken die gast niet en lik zijn aars niet. Maar jij post hier meerdere malen hatelijk dingen. Maarjah je moet wat als je bijna 40 bent en niks te doen hebt.

Hatelijk? Zeg dat ik zn geroep maar niks vind. Zeg ook dat ik het not done vind dat iemand zn auto zo aanpakt.
En dat is al haterlijk?

Jij hebt blijkbaar ook niets beters te doen.

Wat een special snowflakes hier seg.
 
Dit is gewoon de Emile Ratelband van fitness vlogs.
Gast is gewoon dagelijks even acteur en het knopje gaat aan. Kan zelf niet tegen dat overdreven acteren en aan zijn tips heb ik ook niks. Wel treurig dat mensen zo'n hekel aan hem krijgen en zelfs zijn auto gaan vernielen, alleen maar omdat hij mensen probeert te motiveren op een wat blije manier die je tegen kan staan. Het is zijn werk en zo scoort hij. Geef hem eens ongelijk, hoe moet je nu nog opvallen met een vlog over fitness of bb als je op serieuze wijze tips gaat geven die al 1000 keer voorbij zijn gekomen?
 
Ratelband is in staat om zulke streken bij zichzelf uit te halen voor extra exposure.
 
Ratelband is in staat om zulke streken bij zichzelf uit te halen voor extra exposure.

Zoveel haat tov Ratelband. Je gaat sommige mensen hier mss op hun teentjes trappen.
 
De enige teen waar ik kortdurend iets om geef is een kamelenteen.
 
Back
Naar boven