Originally posted by f*cking ecto
hee ga zo door Wateen! Ik wist niet eens dat je foto's had gepost
Goed kijken he! LOL!
He, SR, was je er nou? Was jij soms die gast die aan het kabelaparaat (of hoe dat geval heet) toen ik zat te roeien?
Anyway, ik heb me stervens zitten ergeren aan een gast in de sportschool ... Een Turkse (denk ik) man van middelbare leeftijd. Ik was aan de lat pully bezig, met 35 kg voor het lichaam, iets wat ik precies 8x kan (ja, ik ben slap

). Dat ging vooral de laatste reps met wat steunen en kreunen gepaard. Toen ik klaar was (gelukkig niet tijdens het gebeuren) zei die man "Oh nee, dat moet je niet zo doen!". Ik stomverbaasd ... Hoezo dan niet, vroeg ik. Nou, je doet dat veel te zwaar, je moet 15 kg pakken en dan 15 reps maken. Ja, DUH, niet dus! De uitvoering was gewoon goed, maar ik kon die man er maar niet van overtuigen dat je NIET je rug sloopt met de lat pully als je zwaar gaat. Dat je er alleen spierpijn van krijgt, en dat ik 8 reps wil etc. etc. ZUCHT. Toen maar in gehoorsafstand van die man aan de eigenaar gevraagd .. Die zei natuurlijk dat je je rug er niet mee vern**kte, dat het gewoon goed was .. Later begon ik een idee te krijgen waarom die gast dat zei .. Hij ging zelf de lat pully gebruiken met om te beginnen 20 kg, daarna volgens mij 30 kg. OK, natuurlijk was die veel sterker dan ik (welke man niet

), en hij deed meer duurtraining. Maar ik geloof dat hij uberhaupt het idee dat een vrouw zwaarder trainde dan hij, niet aankon
Tot zover mijn sportschoolergernissen ..