XXL Nutrition

Joepi, ik ben geen skeletje meer! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wateengedoe2

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
980
Waardering
1
Onder de BH om het maar zo te zeggen, is er nog niet veel gebeurd (train ook nog maar 2 weken in de sportschool), maar mijn borst, schouders en armen zijn sinds 2,5 maand geleden al heel wat beter geworden.

juli j.l.....

[Abeelding niet meer beschikbaar]

en begin oktober 2002

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben het meest blij met mijn wat bredere schouders, en het (beginnende) spleetje tussen mijn borstspieren, waar eerst alleen maar enge ribben zaten.

En nu maar verder trainen voor echte spierballen he! :D (en gespierdere benen, dat kan nu in de sportschool eindelijk)
 
Gefeliciteerd met de vooruitgang, goed om te zien!
Ook het gebied rondom de sleutelbenen is verbeterd.

Keep up the good work :thumbup:
 
Keep it up wateengedoe2 ziet er goed uit :thumb: :D
 
Je ziet de voorruitgangen goed weg2.
Het trainen is je goed af gegaan.
Succes met de verdere training
 
Mooie progressie...
 
ckers een duidelijk verschil...:thumb:
 
Ziet er al een heel stuk beter uit vergeleken met eerst. Toppie dat de botjes nu een laagje spieren hebben :thumb:
 
Cool zeg wateengedoe, dat je je foto's heb gepost, dat motiveert mij ook weer meer om nog beter mijn best te doen.
Ik vind je rug en schouders erg mooi. Kan ik ook mijn foto's plaatsen, hehehe! Goed voor m'n ego.
Nu plaats ik ze niet, want ben nog steeds een piggy!
Ik train nu ook op een sportschool en ik voel me kiplekker!
Hoeveel dagen ga je in de week?

Groetjes Dutchgirl
 
Thanks voor de complimentjes iedereen :)

Dutchgirl, ik was ook een piggy, maar dan een ondervoede ;) Post gerust je foto's, zeker met een voor-foto zoals ik heb gedaan is dat best overtuigend hoor. Dan hoef je nog niet bij je streven te zijn, ik ook niet, toch? Ik wil nog veeeeel breder worden! :D

En waar train je nu, toch die sportschool die zo ver weg was? De mijne zit op 2 min. fietsen van mijn huis, op weg naar huis v.a. het werk (ook dat is maar 5 min. fietsen, LOL). Een leuke sportschool en een zeer deskundige eigenaar, nooit te beroerd om op vragen te antwoorden. SR traint er ook, maar die heb ik er nog niet gezien.

Oh ja, ik train 4 keer per week. Heb volgens mij mijn trainingsschema online .. [Link niet meer beschikbaar]. Enkele oefeningen zijn veranderd (ik kan vanaf hier niet op mijn server om het te veranderen), maar de spiergroepen zijn hetzelfde. Dus ik zit hier nu met flink wat spierpijn in mijn schouders, niet erg prettig als je de hele dag moet computeren. Misschien ga ik mijn schouder- en borst/tricepstraining wel omwisselen om die reden.
 
Wateen> Ik mis de squat, deathlift, barbell rows, bench press?? Waarom staan die niet op je schema??

En ik ben er morgen ook, zie dat je dan je borst traint??
 
Originally posted by soulreaver
Wateen> Ik mis de squat, deathlift, barbell rows, bench press?? Waarom staan die niet op je schema??

En ik ben er morgen ook, zie dat je dan je borst traint??
Ik ben er morgen waarschijnlijk rond een uur of half 12, 12. Jij?

En squat en deadlift heb ik bewust nog ff uitgesteld, ik wil eerst met de legpress mijn knieen versterken. W.b. barbell rows, ik heb wel het idee dat ik mijn rug (nog) goed kan trainen met aparaten. Zijn daarbij vrije gewichten ook vanaf het begin af aan een must? Bench press ga ik doen, te beginnen met dumbbells. Staat dat er niet op?
 
Hoi Wateengedoe,

Ik train in Rotterdam. Ik werk in een boekhandel en via mijn werk kon ik sporten voor een leuk prijsje. Ik sport nu nog in Rotterdam. Ik denk dat ik toch beter een sportschool in de buurt ga zoeken, omdat ik begeleiding mist. Ik weet alleen nog niet welke.


www.rocky.nl of www.lijfenleden.org

Sportschool Lijfenleden is van Irma Vermeulen .

Begeleiding vind ik het belangrijkst, de afstand is ongeveer hetzelfde.

Groetjes Dutchgirl
 
Zijn daarbij vrije gewichten ook vanaf het begin af aan een must?
Vind ik wel, beter van begin af leren. Dat wil niet zeggen dat je meteen heel zwaar moet gaan, wel letten op de uitvoering best een trainer of ervaren hulp erbij nemen.
 
Originally posted by Dutchgirl
Hoi Wateengedoe,

Ik train in Rotterdam. Ik werk in een boekhandel en via mijn werk kon ik sporten voor een leuk prijsje. Ik sport nu nog in Rotterdam. Ik denk dat ik toch beter een sportschool in de buurt ga zoeken, omdat ik begeleiding mist. Ik weet alleen nog niet welke.


www.rocky.nl of www.lijfenleden.org

Sportschool Lijfenleden is van Irma Vermeulen .

Begeleiding vind ik het belangrijkst, de afstand is ongeveer hetzelfde.

Groetjes Dutchgirl
Mmm, ik vind beide eigenlijk niets :( Rocky is massaal en (daarom?) duur (wel voldoende vrije gewichten e.d.), en lijfenleden vind ik te cardioachtig. Natuurlijk wil jij meer met gewichtsverlies, maar de aanwezigheid van een degelijke hoek met vrije gewichten lijkt me ook voor jou belangrijk.

LOL, zie ik ineens .. Lijfenleden in Roemer Visscherlaan .. Daar zat mijn tandarts ook .. En volgende week moet ik (hier in Wageningen) een zenuwbehandeling laten doen, AAAAHHHHH! :eek: ;) (wat ik al niet voor associaties leg)

edit: whaha, bij nader inzien .. Misschien is die lijf en leden wel wat, tenminste, als ze daar zelf zo groot gegroeid is ;) Ben je er al wezen kijken (IRL bedoel ik, niet op internet)?
 
Originally posted by admin

Vind ik wel, beter van begin af leren. Dat wil niet zeggen dat je meteen heel zwaar moet gaan, wel letten op de uitvoering best een trainer of ervaren hulp erbij nemen.
Gelukkig is de begeleiding in mijn sportschool goed. Ze laten je vrij (zeuren niet), maar op vragen volgt altijd een degelijk antwoord, en ze kijken ook of je oefeningen op de goede manier uitvoert.

Ik zal zeker eens wat rugoefeningen met vrije gewichten gaan proberen. Heb overigens ook op een site van een Canadese BB'ster een opbouwschema voor vrouwen gezien om chinups te leren. Dat zal nog wel een tijd duren, maar ik wil het zeker proberen (kwam erop neer, eerst met de latpully e.d. trainen totdat je daarmee ong 70% van je eigen gewicht omhoogkrijgt, en dan negatieve reps (chindowns? ??? :D) gaan doen totdat je zover bent om een pos. rep te doen.
 
Originally posted by wateengedoe2

Gelukkig is de begeleiding in mijn sportschool goed. Ze laten je vrij (zeuren niet), maar op vragen volgt altijd een degelijk antwoord, en ze kijken ook of je oefeningen op de goede manier uitvoert.


Ben zelf ook altijd zeer te spreken geweest over de sfeer in die sportschool Copacabana. Ook erg leuk ingericht, niet zo steriel maar toch altijd heel netjes schoon met lekker veel ruimte om al je oefeningen te doen.
Helaas heb ik in het verleden toch veel in mijn uppie zitten trainen en miste ik een trainingsmaatje om elkaar wederzijds aan te moedigen.
De voet- en schouderblessure voorkwam een geregelder bezoek dit jaar.. ik was voor 1x per week lid om alleen KT te doen. En nu ga ik toch weer naar een sportschool op 15 km afstand omdat ze er geweldige spinninglessen hebben. Als de schouder weer beter is, wil ik misschien weer voor 1x per week komen.. de ander is nu eenmaal niet op zondag open, wat een prettige rustige dag kan zijn om toch wat te trainen..

Misschien heeft soulreaver me wel eens ooit gezien! Hoe lang train je daar al? In de winter van 1998-1999 was ik bloedfanatiek en kwam 2-3x per week een half uur op de hometrainer 'spinnen' en werkte ook een aantal krachttrainingen af.. maar haakte in het voorjaar snel af.

Esperantisto
 
Hee, fietser, onder een andere naam hier? ;-) Idd, een trainingsmaatje mis ik ook wel, of liever: ga ik missen als ik (barbell)benchpresses, squats e.d. ga doen. Helaas nog geen enkele vrouw gezien die op dezelfde manier als ik train. Ik ben altijd gezellig bij de mannen, terwijl de vrouwen in de aanlendende zaal staan te hupsen, of hoogstens even een setje van 20 reps op een apparaat komen doen.

Net een heerlijke borst/tricepstraining gehad, ik zakte op weg naar huis bijna door mijn armen (laag fietsstuur) :) Ik ontdekte voordat ik ging trainen dat ik ook voor het eerst echt goede pushups (met borst tot op de grond) kon doen zonder moeite :)

Enne ... WEEEER Soulreaver niet gezien! LOL, ik vroeg het nog aan iemand die qua haarkleur en lichaamsomvang in aanmerking kwam, maar die was het niet, zat ook nooit op internet zei ie ;)
 
Heeey wateengedoe, ziet er goed uit hoor! :thumbup:

Je kan vanuit het lichaam wat je nu hebt heel mooi optrainen, al zal het, net zoals ik bij mezelf zie, tijd en geduld kosten.

Enne, wat je hier als laatste beschrijft, ken ik ook. Ik train zo goed als altijd met Diver, en sta dan ook het liefste tussen de mannen.
Bij onze sportschool heb je veel van die meiden die alleen maar mooi staan te wezen, opgemaakt en wel...

Vanmorgen weer lekker getraind, en heb besloten vaker te gaan chinnen. Diver hielp me daarmee om tijdens de laatste reps even mijn onderbenen te ondersteunen, en zei hij lachend, die vrouwen die zaten te fietsen hadden het net over je.
Ach ja, dan heb ik altijd zoiets van; ik train hoe ik wil, loop niet op te scheppen, en dan denk ik maar van dat zie ik jullie (die andere vrouwen) niet doen. Terwijl de mannen dan juist tegen je zeggen van nou...?! Dat gaat je goed af!
Daarom voel ik me altijd meer thuis tussen de mannen dan tussen de vrouwen.

Greetz :p :p :p
 
Je wilt toch niet serieus zeggen dat die vrouwen op hun hometrainers zaten te zeuren "Wat een slap wijf, ze kan niet eens zonder hulp optrekken" ? :D :D :rolleyes:!? Dat kan niet, waarschijnlijk zouden ze zichzelf niet eens 1 mm omhoogkrijgen! En dat de mannen dat juist wel heel leuk vinden, dat kan ik me voorstellen. Ik zie het eerlijk gezegd ook niet veel jongens in mjin sportschool doen, raar eigenlijk want het is een goeie oefening (als je het kunt ;))

Ik bedoelde trouwens niet dat ik veel liever met mannen train hoor .. Ik zou juist heel graag met een vrouw trainen die het ook echt doet om sterker en groter te worden, maar die zijn er verder dus gewoon niet (althans, niet dat ik weet). Met een man trainen, stuit op praktische bezwaren, ik zie mijzelf nog niet in een noodgeval ff zijn squatgewicht van zijn nek pakken, bijv.

Ik kan ook niet chinnen, wil het wel leren. Esperantisto/Fietser heeft mij een link gegeven, waar goeie info specifiek voor vrouwen opstaat, ook over benchpress, deadliften en squatten. Zie deze link. En hier is de beginpagina van haar site.
 
Originally posted by wateengedoe2
Je wilt toch niet serieus zeggen dat die vrouwen op hun hometrainers zaten te zeuren "Wat een slap wijf, ze kan niet eens zonder hulp optrekken" ? !?'


Nee dat was het ook niet. Ze keken meer met zo'n blik van moet je die nou zien hangen, mee trainen met de kerels. Dat maakt mijn dag dan wel weer goed, het maakt me dan gewoon sterker en dan kan ik gewoon nog meer geven.
 
Back
Naar boven