AndroidHealthClinic

Joepi, ik ben geen skeletje meer!

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Diverin



Nee dat was het ook niet. Ze keken meer met zo'n blik van moet je die nou zien hangen, mee trainen met de kerels. Dat maakt mijn dag dan wel weer goed, het maakt me dan gewoon sterker en dan kan ik gewoon nog meer geven.
Oh, da's dan wel grappig ... Ik zie ze dat bij mij ook nog wel doen. Nu valt het nog niet zo super op (ben ook met apparaten begonnen), maar ik heb al wel iemand op de hometrainer raar zien kijken toen ik nogal aan het kreunen was bij het borstdrukken vorige week. Jammer dat de vrije-gewichtenhoek zo ver van de cardiohoek af is :D
 
Originally posted by wateengedoe2

Oh, da's dan wel grappig ... Ik zie ze dat bij mij ook nog wel doen. Nu valt het nog niet zo super op (ben ook met apparaten begonnen), maar ik heb al wel iemand op de hometrainer raar zien kijken toen ik nogal aan het kreunen was bij het borstdrukken vorige week. Jammer dat de vrije-gewichtenhoek zo ver van de cardiohoek af is :D
Ja, ik vond het ook altijd wel kicken dat ik een van de weinige vrouwen was die wat meer inspanning verrichte met gewichten.. trouwens met een hometrainer kun je jezelf ook aardig afbeulen hoor! Ik had toen een schema dat ik aanhield en daar zijn heel wat zweetplasjes bij gevormd.

Wat ik deed steekt natuurlijk bleekjes af bij wat anderen doen, maar met een paar weekjes oefenen haalde ik begin dit jaar:
leg press: afh. van de stand v/d voeten 70 of 130 kg.
Triceps extension: 8 kg.
Cable row: 45 kg
Bench press: 30 kg.
Squat: 30 kg.. erg beperkt wegens schouderblessure

Enig idee of dit goed danwel slecht is?

Esperantisto
 
You def. made some progress.... keep up the good work girl!
 
Zeker mooie progressie.....keep up the good work!!!
 
Originally posted by wateengedoe2
Met een man trainen, stuit op praktische bezwaren, ik zie mijzelf nog niet in een noodgeval ff zijn squatgewicht van zijn nek pakken, bijv.

Dat zie ik mezelf ook niet doen bij een andere man als die aan het trainen is. Als hij een gewicht van 180 kg squat en dat valt dan laat ik dat gewoon vallen. Zelfs als Diverin met 100 kg squat ga ik er niet bij staan om het op te vangen, krijg je alleen maar blessure's van. Met bankdrukken kan ze mij gewoon helpen hoor met het gewicht, ze hoeft meestal niet zo heel zwaar te tillen want het meeste moet ik zelf doen, Ik train graag met Diverin omdat ze serieus is en hetzelfde wil als wat ik wil, heb bij de vorige sportschool met een collega getraind en die was niet serieus en dan werkt niet. Ik denk niet dat je kan zeggen ik train liever met een man of een vrouw, het gaat erom hoe serieus de ander is en wat zijn of haar doel is.

greetz
 
Laatst bewerkt:
Idd als spotter kan je niet voor vangnet spelen, het enige wat je kan doen is kijken of de uitvoering goed is en als het moeilijk wordt event. helpen.
in noodsituaties altijd het gewicht laten vallen (en uitkijken voor je tenen :D)
 
hey weg2 heb je de fotos weer weg gehaald ofzo ? :(
 
Originally posted by Mike
hey weg2 heb je de fotos weer weg gehaald ofzo ? :(
Ik zie ook net dat het niet werkt .. Volgens mij is de server waar ik het adres voor mijn server vandaan heb (ods.org) offline. Ik zal de adressen even editen, zal er even mijn IP-nummer invullen ipv de naam. Want mijn server is wel online, getuige dat ik hier uberhaupt kan posten :D

edit: I'm back! ;) :D
 
Originally posted by admin
Idd als spotter kan je niet voor vangnet spelen, het enige wat je kan doen is kijken of de uitvoering goed is en als het moeilijk wordt event. helpen.
in noodsituaties altijd het gewicht laten vallen (en uitkijken voor je tenen :D)
(damn, wilde ik weer je post editen ;))
Mmm, daar zit ook wat in :) Dat zou dus betekenen dat ik op zich wel met een man kan trainen. Idd, het gaat erom dat je allebei hetzelfde doel hebt, en even serieus bent. Volgens Esperantisto traint er een (Antilliaanse?) vrouw in mijn sportschool op kracht en spiergroei, misschien dus toch een vrouw .. Geen idee hoe serieus ze is en of ze uberhaupt een trainingsmaatje wil, maar ik ga het iig ff navragen bij de eigenaar. En anders maar op mannenjacht he! :D
 
Ik trainde voorheen ook samen met mijn ex, en hielp ook als spotter... werkte prima... ;)
zolang je alleen het gewicht mee hoeft te helpen over dat dode punt zeg maar...

Ik heb van de week ook nog een jongen die aan het bankdrukken was de stang van zijn keel moeten halen... sufferd dacht dat hij alleen kon trainen en wilde teveel herhalingen doen, dan gaat het dus fout zonder spotter....
 
Maar je gaat wel diep dan, anders heb je de stang op je strot. Ik train altijd zonder spotter dan ga tot de max. kan hooguit een keer de stang van me borst moeten halen. Nadeel van een spotter vind ik dat die vaak nog te snel helpt..
 
Hee, SR, waar was je nou zaterdag? En wat ik op http://www.stumptuous.com/ las, is dat je beter de ophanging voor de halter zo laag mogelijk kunt hangen (ook voor squatten), krijg je het ding niet meer omhoog, dan kun je het alsnog weghangen. Wat vinden jullie hiervan? Zijn er soms ook nadelen, je ziet het nl. nooit.
 
Te druk met het huis helaas, moest weet ik watr allemaal regelen en kopen en heb dus niet kunnen trainen, ben er vanavond om uur of 19.00 en morgen meteen na het werk, dus tegen 18.00 en vrijdag ook na het werk meteen..

Originally posted by wateengedoe2
Hee, SR, waar was je nou zaterdag? En wat ik op http://www.stumptuous.com/ las, is dat je beter de ophanging voor de halter zo laag mogelijk kunt hangen (ook voor squatten), krijg je het ding niet meer omhoog, dan kun je het alsnog weghangen. Wat vinden jullie hiervan? Zijn er soms ook nadelen, je ziet het nl. nooit.
 
Dan missen we elkaar waarschijnlijk weer, want ik ga van die dagen alleen morgen, en ben er dan rond kwart voor vijf al. Nou ja, het moet toch gek lopen als we elkaar voor het eind van het jaar nooit gezien hebben. Ik ben eenvoudig te herkennen .. de enige vrouw die nog wel eens wil kreunen bij de laatste reps :D
 
Met wat geluk ben ik om 17.00 klaar met werken en dan om 17.30 op de sportschool.... Zullen zien.. :)

Mij herken je wel, ben een van de weinige die bijna bij elke rep geluid produceert...
 
Het is nu bijna 5 uur en ik zit nog op mijn werk (nog 5 min ofzo), dus misschien (hopelijk) zie ik je zo!
 
hee ga zo door Wateen! Ik wist niet eens dat je foto's had gepost:rolleyes: :)
 
Originally posted by f*cking ecto
hee ga zo door Wateen! Ik wist niet eens dat je foto's had gepost:rolleyes: :)
Goed kijken he! LOL!

He, SR, was je er nou? Was jij soms die gast die aan het kabelaparaat (of hoe dat geval heet) toen ik zat te roeien?

Anyway, ik heb me stervens zitten ergeren aan een gast in de sportschool ... Een Turkse (denk ik) man van middelbare leeftijd. Ik was aan de lat pully bezig, met 35 kg voor het lichaam, iets wat ik precies 8x kan (ja, ik ben slap :D). Dat ging vooral de laatste reps met wat steunen en kreunen gepaard. Toen ik klaar was (gelukkig niet tijdens het gebeuren) zei die man "Oh nee, dat moet je niet zo doen!". Ik stomverbaasd ... Hoezo dan niet, vroeg ik. Nou, je doet dat veel te zwaar, je moet 15 kg pakken en dan 15 reps maken. Ja, DUH, niet dus! De uitvoering was gewoon goed, maar ik kon die man er maar niet van overtuigen dat je NIET je rug sloopt met de lat pully als je zwaar gaat. Dat je er alleen spierpijn van krijgt, en dat ik 8 reps wil etc. etc. ZUCHT. Toen maar in gehoorsafstand van die man aan de eigenaar gevraagd .. Die zei natuurlijk dat je je rug er niet mee vern**kte, dat het gewoon goed was .. Later begon ik een idee te krijgen waarom die gast dat zei .. Hij ging zelf de lat pully gebruiken met om te beginnen 20 kg, daarna volgens mij 30 kg. OK, natuurlijk was die veel sterker dan ik (welke man niet :rolleyes: ), en hij deed meer duurtraining. Maar ik geloof dat hij uberhaupt het idee dat een vrouw zwaarder trainde dan hij, niet aankon :mad:

Tot zover mijn sportschoolergernissen .. :D
 
Originally posted by wateengedoe2

Goed kijken he! LOL!

He, SR, was je er nou? Was jij soms die gast die aan het kabelaparaat (of hoe dat geval heet) toen ik zat te roeien?

Anyway, ik heb me stervens zitten ergeren aan een gast in de sportschool ... Een Turkse (denk ik) man van middelbare leeftijd. Ik was aan de lat pully bezig, met 35 kg voor het lichaam, iets wat ik precies 8x kan (ja, ik ben slap :D). Dat ging vooral de laatste reps met wat steunen en kreunen gepaard. Toen ik klaar was (gelukkig niet tijdens het gebeuren) zei die man "Oh nee, dat moet je niet zo doen!". Ik stomverbaasd ... Hoezo dan niet, vroeg ik. Nou, je doet dat veel te zwaar, je moet 15 kg pakken en dan 15 reps maken. Ja, DUH, niet dus! De uitvoering was gewoon goed, maar ik kon die man er maar niet van overtuigen dat je NIET je rug sloopt met de lat pully als je zwaar gaat. Dat je er alleen spierpijn van krijgt, en dat ik 8 reps wil etc. etc. ZUCHT. Toen maar in gehoorsafstand van die man aan de eigenaar gevraagd .. Die zei natuurlijk dat je je rug er niet mee vern**kte, dat het gewoon goed was .. Later begon ik een idee te krijgen waarom die gast dat zei .. Hij ging zelf de lat pully gebruiken met om te beginnen 20 kg, daarna volgens mij 30 kg. OK, natuurlijk was die veel sterker dan ik (welke man niet :rolleyes: ), en hij deed meer duurtraining. Maar ik geloof dat hij uberhaupt het idee dat een vrouw zwaarder trainde dan hij, niet aankon :mad:

Tot zover mijn sportschoolergernissen .. :D

Eerst zou ik om 17.00 klaar zijn met werken, plotseling rente verhoging om 16.55, dus ben ik tot 18.00 op het werk geweest clienten bellen.. Thuis gegeten, maar ben beetje ziek, koorts, last van me maag, hoofdpijn, dus besloten pas vrijdag weer te trainen, meteen na het werk, met een beetje geluk om 17.30 op de sportschool dus....

wateen> 1 tip, luister niet naar wat anderen zeggen!!! PLEASE, ze kramen zulke onzin uit....

ik begon die lat pulley jaren geleden ook met 30 kg. nu pak ik hem met 90 kg.... kracht bouw je vanzelf op.. het gaat niet om het gewicht, maar om hoe zwaar het voor jouw is..
 
Originally posted by wateengedoe2

Goed kijken he! LOL!

He, SR, was je er nou? Was jij soms die gast die aan het kabelaparaat (of hoe dat geval heet) toen ik zat te roeien?

Anyway, ik heb me stervens zitten ergeren aan een gast in de sportschool ... Een Turkse (denk ik) man van middelbare leeftijd. Ik was aan de lat pully bezig, met 35 kg voor het lichaam, iets wat ik precies 8x kan (ja, ik ben slap :D). Dat ging vooral de laatste reps met wat steunen en kreunen gepaard. Toen ik klaar was (gelukkig niet tijdens het gebeuren) zei die man "Oh nee, dat moet je niet zo doen!". Ik stomverbaasd ... Hoezo dan niet, vroeg ik. Nou, je doet dat veel te zwaar, je moet 15 kg pakken en dan 15 reps maken.

35 kg is best goed hoor of ik ben een slappeling :).
Net even gekeken naar wat ik zelf trok en dat was 35 kg. Wel heeeeel lang geleden. Het waren toen 2 sets van 12 reps met daarna 1 set van 10 reps met 30 kg.. die 35 kg was toch best wel zwaar hoor!

Dus, dat je dat nu kunt trekken, petje af! :clap: :clap: :clap: :lifter:

Enne.. komt SR überhaupt nog wel eens in de sportschool??? ;).
 
Back
Naar boven