MuscleMeat

Joepi, ik ben geen skeletje meer! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Esperantisto
Dus, dat je dat nu kunt trekken, petje af!
Whaha, je moet ergens goed in zijn he om verder te komen in het leven ;) (oftewel: hoe ruk .. je dingen uit zijn verband! :D)

Seriously, eerlijk gezegd vind ik 35 kg niet zo superslecht .. Is ong 65% van mijn lichaamsgewicht, en dat zou volgens die Canadese dame al bijna genoeg zijn om aan negatieve reps aan de optrekstang te beginnen (70%, wat ik natuurlijk met 1 of 2 reps ofzo makkelijk zou halen). Maar ik heb besloten daar toch nog maar ff wat langer mee te wachten .. Dat ding hangt zo hoog dat ik toch al mijn keukentrapje mee zal moeten nemen (nou ja, dat hadden mensen vandaag in de kerk in Delft ook, dus ..) en wat zal die Turkse man dan zeggen! :D ;)

SR, ik let wel op wat ze zeggen, maar trek me er alleen maar wat van aan als ik het nuttig vind :) Bij twijfel vraag ik het altijd na, bijv. hier. Maar ik heb inmiddels zoveel gezien (theorie) dat ik veel dingen al wel zelf weet. Jammer alleen dat ik me zo gecontroleerd ging voelen, ik durfde dichtbij die vent al welhaast niet meer hoorbaar uit te ademen :(

Alleen puur over de uitvoering van bep. oefeningen zouden mensen nog kunnen 'zeuren' en dan zal ik zeer zeker uitzoeken of ik het echt fout doe of niet (tot nog toe nog niet meegemaakt).

Enne.. komt SR überhaupt nog wel eens in de sportschool??? ;).
Je zou het je kunnen afvragen ;) Ik kom misschien ook wel vrijdag ipv donderdag. Heb nl. v.a. deze week mijn borst/tricepstraining op donderdag ipv zaterdag, en vanochtend had ik nog (lichte) spierpijn in mijn triceps .. slechts 5 dagen is misschien te weinig rust, dus dan wordt het 6 dagen en volgende week weer 6 (en dan weer gewoon 7 zoals het hoort).
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by soulreaver
ik begon die lat pulley jaren geleden ook met 30 kg. nu pak ik hem met 90 kg.... kracht bouw je vanzelf op.. het gaat niet om het gewicht, maar om hoe zwaar het voor jouw is..
Dat geeft de burger moed ;) Seriously, ik hecht idd meer waarde aan de juiste uitvoering van de oefening dan aan het gewicht. Wat ik wel wil, is dat ik steeds zwaarder kan gaan (niet noodzakelijkerwijs elke training, maar toch regelmatig). En dat gaat tot nu toe best goed, al zal het volgende week, als ik weer ga cutten, langzamer gaan.

Enne .. Ik zie me al aan die latpully bungelen zo van "hee, jij daar, help ff dat ding naar beneden halen" :D ;) Want tja, hoe lukt je dat als het gewicht zwaarder is dan jezelf ... Springen en dan hopen dat je je benen onder dat ding kunt moffelen voordat je weer omhoogvliegt? :D
 
L :D L, dan is het tijd voor pullups met extra gewicht :thumb
 
Originally posted by f*cking ecto
L :D L, dan is het tijd voor pullups met extra gewicht :thumb
;) Maar dan moet ik aan dat keukentrapje gaan geloven :D

edit: en de 'thumb' is hier, net als alle andere smileys van dat soort, met een : aan beide zijden ..
 
Ben afgelopen maandag geweest, de vrijdag, donderdag, dinsdag en zondag ervoor ook, dus het valt mee.. maar jullie gaan vaak vroeg, ik later ivm. werk...

bovendien zit ik nog midden in een verhuizing en volgend weekend ga ik over en daarna weer meer tijd..

me prioriteit ligt op dit moment idd. ergens anders, namelijk verhuizen en me keet inrichten, en dan ben ik ook nogis al een week ziek :( dus beter ben ik er ook niet uit gaan zien, mgoed..

als alles redelijk gaat ga ik aankomende vrijdag na het werk trainen, zal dan zwarte adidas trainingsbroek aanhebben met van die witte strepen op de zijkant...

Dus tot vrijdag zeg maar, mits ik nog zieker wordt dan he..
 
OK, ik zal een roos in mijn knoopsgat doen en een Berliner Zeitung onder de arm dragen, Rijk! :D

edit: damn, dat laatste wordt moeilijk vol te houden bij 't benchpressen!
 
Hey Wateen> Ik ben vandaag ook op de sportschool, en morgen.. Vandaag meteen na het werk, met geluk dus om 17.30-17.45 daar.. Morgen same story
 
Dan zie ik je morgen wel. ik train mijn borst/triceps eendag later, omdat ik gisterenochtend nog lichte spierpijn in mijn triceps had.
 
Ja goede progressie, je ziet duidelijk verschil.
Netjes :)
 
Originally posted by smalluser


Goede progressie WEG en suc6 met veel brederrrrrrrrr worden.
Niet te breed he ;)

Groet smalluser :thumb:
Hahaha, bewaaaaarrrreee!!! Ik ga binnenkort mijn eerste poging wagen om me op te trekken, dan is het hek van de dam en groeien de vleugeltjes als kool (doen ze toch al, want ik heb nieuwe hemden moeten aanschaffen .. Bij de oude zaten de armsgaten te strak :))
 
Ziet er goed uit hoor toppie, zal niet veel schelen met mijn armen ;)
 
Originally posted by Juriaan
Ziet er goed uit hoor toppie, zal niet veel schelen met mijn armen ;)
En jij geloof het! ;) Nu 25 cm ontspannen, 27 cm aangespannen, dat is wel 2, resp. 3 cm meer dan 3 maanden geleden :)
 
:thumb: weg2

niet te klagen over je lichaam hoor!

oja, waar ik train zijn anderen er snel bij je te assisteren als je een bp niet kan maken. maar dan wel op het eind.
zelf hebben we een paar bankies waar je de stang bijna net boven je strot terug kan leggen. dus dat is wel makkelijk als je je armen niet weer kunt strekken.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by ErEf
:thumb: weg2

niet te klagen over je lichaam hoor!

oja, waar ik train zijn anderen er snel bij je te assisteren als je een bp niet kan maken. maar dan wel op het eind.
zelf hebben we een paar bankies waar je de stang bijna net boven je strot terug kan leggen. dus dat is wel makkelijk als je je armen niet weer kunt strekken.
Doe ik ook niet (klagen) :) Ik ben erg tevreden en ik groei ook lekker (voor een vrouw dan toch he ;))

Heb trouwens vandaag in de sportschool voor het eerst wat meer contact gemaakt .. En dat met mijn IRL aanvankelijk verlegen natuur is heel wat hoor! Een Turkse man die totaal plat op de grond ging zowat toen ik pushups deed als warming up ;) en een jongen (leuk, dat ook nog :D) met wie ik het over benchpressen heb gehad en die had ook nog een tip voor mijn uitvoering.
 
zo wel een goede progressie te zien :thumb: keep it up !
 
Ik ga vanmiddag weer foto's laten maken door espi. Ben benieuwd of het veel verschil maakt met anderhalve maand terug. Volgens een andere vriendin was ik breder geworden, vooral dus door gegroeide rugspieren. Ik heb wel een week niet getraind, dus ik denk dat ik iets minder 'opgepompt' ben dan een week terug. Nou ja, we zien wel :)
 
Als ik mijn Augius stal in 1,5 uur uitgemest krijg???
Eventueel laat ik ook mijn foto's zien als ik tevreden ben.. bij mij is het dus de omgekeerde weg.. ik wil van dikkerdje met spieren (voorheen 37% BF) supergezond worden met spierbehoud (streef naar 20-22% BF)
 
Back
Naar boven