Fitness Seller

Joepi, ik ben geen skeletje meer! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou de foto's zijn gemaakt en Wateen gaat vandaag of morgen misschien eens nieuwe fotootjes laten zien van haar. Er is vooruitgang te zien, zij het natuurlijk minder spectaculair dan tussen 0 en 2 maanden oefening.
Zelf ben ik redelijk blij met mijn eigen vooruitgang (van 37% naar 33%, 7,5 kg vet en helaas ook 5 kg spiermassa kwijt) maar het lijkt natuurlijk nog nergens op! Dus, hooguit foto's op speciaal verzoek!
 
5 kg spier kwijt vind ik wel ontzettend veel hoor! :(

Enne, ik vind dat ik helemaal niets vooruit ben gegaan :mad: Gewoon te weinig gevreten, dat is het, want ik ben wel steeds sterker geworden. Vanaf morgen ga ik ook op mijn werk weer vreten, daar moeten ze maar niet over zeuren (deden ze nl. eerst wel, hetzij niet per se negatief, maar ik hield er niet van dat het alleen nog maar over eten en BB kon gaan). En zo weer ff een bordje havermoutpap en een half blikje tonijn opsmikkelen .. Ook daarbij ga ik mijn leven beteren en weer netjes 100 g (havermout) afwegen en niet zomaar wat doen. Heb ik over twee maanden weer wel een dikke buik, maar dat boeit niet, dat heb ik er binnen 2 weken weer af (met behoud van de meeste spieren), zo is het de eerste maanden ook gegaan. Dus nu nog ff geen foto's, ik hoop over 2 maanden wel wat fatsoenlijks (= vooruitgang tov begin oktober) te laten zien! :lifter:

edit: kom ik er net achter ... Espi heeft de OUDE foto's gestuurd :D :p Geen wonder dat ik geen verschil zag!! :D :lol: Mgoed, veel verschil is er echt niet (hoeveel, dat valt nog te bezien op die nieuwe foto's dus) en vreten ga ik sowieso doen :)
 
Laatst bewerkt:
Esipi (als ik je zo mag noemen): 5kg spier is zeker veel, maar van 37% naar 33% is een mooie vooruitgang! Als je ze wilt plaatsen, ik ben wel benieuwd naar de voor en na foto's.

weg2: het commentaar op je eetgewoonte moet je gewoon naast je neer leggen. Commentaar heeft mij in het begin ook moeite gekost, maar nu weet iedereen niet beter :)
 
Rove, het is niet eens negatief commentaar (ze vinden het best leuk zelfs), alleen ik wilde wel eens ergens anders over praten dan alleen over BB, eten, vitaminepillen e.d. Dus is het nu aan mij gewoon zelf het onderwerp te veranderen en indien nodig expliciet aan te geven dat ik liever ergens anders over praat.

Enne, nu heb ik de foto's binnen .. Ik vind aan de voorkant niets nieuws te zien, maar mijn rug is zeker wel iets breder geworden :) vast door het chinnen, LOL, maar dat moet ik nog wel met hulp doen. Ben benieuwd hoe dat deze week zal gaan (na een rustweek), denk veel spierpijn :eek: Maar echt postenswaardig vind ik het niet, dus jullie moeten ff geduld hebben. En net bij het laatste avondmaal ;) bleek ik inderdaad een beetje 'ingekakt' te zijn met de hoevelheden .. Toen ik het spul woog, bleek ik toch echt veel meer te moeten hebben :D
 
Ik wacht vol spanning af.
Als het altijd maar over eten en bb gaat, is in het begin wel leuk, maar gaat na een tijdje ook irriteren.
Dat het chinnen nog met hulp is maakt niet uit, je spieren doen wel degelijk iets. (heb er zelf vanochtend 15 gehaald - zonder hulp).
 
Dank je voor je commentaar Rove..

Ik denk er trouwens wel aan weer nieuwe foto's te laten maken.. mijn kamer blijkt ongeschikt als achtergrond (zwarte kleren liggen op een stoel, waardoor mijn zwarte badpak daarin opgaat, mgoed dan zien jullie mijn dikke buik niet. Mooi dat ik 4% vet kwijt ben geraakt, maar het is en blijft in de overgewicht categorie (vanaf 30% lv).

Ik zou eerder willen laten zien waar ik blij mee ben.. mijn gespierde bovenarmen en mijn gespierde benen en toch wel aardig spectaculaire kuiten.. veel te veel op mijn tenen gelopen..
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Rove
Ik wacht vol spanning af.
Als het altijd maar over eten en bb gaat, is in het begin wel leuk, maar gaat na een tijdje ook irriteren.
Dat het chinnen nog met hulp is maakt niet uit, je spieren doen wel degelijk iets. (heb er zelf vanochtend 15 gehaald - zonder hulp).
Ja, die hulp beperkt zich ook tot het laatste beetje, ik zit er dicht tegenaan. Ik ben benieuwd wanneer ik het zelf kan .. Als ik niet groei maar wel sterker word, wel snel ;) Maar ik heb alweer een ontzettend groot ontbijt achter de kiezen .. Dat echte vreten wordt weer wennen!

En voordat ik aan die 15 ben ... :rolleyes: Dat kan ik waarschijnlijk op mijn buik schrijven.
 
Maar geduld is een schone zaak! Gewoon blijven volhouden, dan kom je er van zelf.
Keep up the good work!;)
 
Nou wateen, wie weet ga je het met veel geduld toch nog redden.. jij bent relatief bezien al heel veel sterker dan ik.. zaterdag deed ik dus de assisted chinup ook, bij -40 kg (eigen gewicht minus 40 = 32 kg) haalde ik amper de 8x . Of is een assisted chinup van netto 32 kg niet te vergelijken met een lateral pull down van 35 kg???
 
Waar zou het naartoe gaan als meisjes meer gaan chinnen als die brede gasten...
LOL, eigenlijk doet esperantisto dat al, nice!
 
Big Byron, vergeet niet dat de meisjes ook minder gewicht hoeven te tillen bij het chinnen. Het lijkt me voor een brede gast in de bulkperiode (hoog vet%) niet eens zo simpel om te chinnen.
 
Originally posted by Big Byron
Waar zou het naartoe gaan als meisjes meer gaan chinnen als die brede gasten...
LOL, eigenlijk doet esperantisto dat al, nice!

Huh, ken jij iemand van 32 kg dan..
Nee, ik zit 40 kg onder mijn echte gewicht van 72-73 kg. En helaas heb ik kippenkracht in mijn armen.. wel spieren in mijn armen, maar erg zwakke polsen... raar is dat: mijn polsen zijn smaller dan die van wateen, die wel 18 kg lichter is dan ik.. ze is relatief veel en veel sterker dan ik. Dus, ze komt er nog wel.
Ze kon mij nog haast beter optillen, dan ik haar!

En verder is het ook niet zo dat iemand die erg sterk is, ook gelijk kan chinnen.. kleine & lichte mannen/vrouwen kunnen het beter. Een jongen die ik ken en die erg sterk, maar ook vrij lang is, kan niet chinnen.. gewoon omdat hij te veel weegt...
 
teveeel weegt?
maar biomechanisch gezien heeft hij ook langere spieren en zou dus ook kracht moeten hebben om zichzelf op te trekken tenzij hij niet in verhouding is gebouwd.
Misschien zijn langere mensen wel luier :(
 
LOL! Ik weet nog niet of het waar is, het klinkt erg aannemelijk maar het kan ook een smoesje zijn geweest!
Maar ik ga er gewoon van uit dat hij de waarheid spreekt.. iedereen is verschillend, laten we het daar op houden.
De een bencht beter dan de ander, maar de ander kan de squat beter doen.. of de leg press.. zelfs bij gelijk gewicht en gelijk postuur.
 
Helaas... ik slaag er maar een 12 keer in.
En, tja, als je 120kg weegt lijkt het me normaal dat je niet al teveel chint. Wie doet er ook zomaar reeksjes pulldowns met 120kg? Dus ja, hoe zwaarder je wordt hoe minder je kan chinnen (of je moet alleen rug bijkomen).
 
Ik heb de verklaring gevonden waarom ik niet gegroeid ben in de afgelopen 2 maanden. Ben na 2 weken cutten begin oktober nooit meer terug op mijn oude (vr)eetniveau gekomen, omdat ik niet oplette. At nog wel 6x per dag, maar gewoon veel te weinig per keer. Nu bulk ik weer sinds 1 week, dus zou ik moeten gaan groeien. Hiervoor at ik 2200 kcal (net uitgerekend), da's 50 kcal boven onderhoudsniveau :rologen: Leuk voor kracht (die kreeg ik er ook wel bij), maar niet voor massa! Nu 2700 kcal per dag, dus ong. 25% boven onderhoudsniveau :)
 
En laat ik nu net gemerkt hebben dat de aanbeveling om 24 kcal per kg te eten geldt voor VetVrije lichaamsMassa... :(, waar dan nog 40% bij moest wegens sportactiviteiten en gewone dagelijkse lichaamsbeweging plus 500 kcal voor KT. Kom ik op 1650 kcal uit en niet op 1850 ... ds 200 kcal minder gaan eten voor sneller gewichtsverlies.
Geen wonder dat het in Portugal zo hard ging.. ik sloeg daar nogal wat maaltijden over en verbrandde MEER energie..
Tweesnijdend zwaard dus..

Maar zal nog eens de door mij aanbevolen caloriemeter gebruiken www.ecybex.com/education/calculators/index.html
had dat al een keer gedaan maar kan het niet terugvinden...
Aan de andere kant kwam een andere meter wel vrij goed uit bij 1900 kcal per dag voor afvallen..


En nu ga ik echt pleite.. verdorie!
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Electra
Ik trainde voorheen ook samen met mijn ex, en hielp ook als spotter... werkte prima... ;)
zolang je alleen het gewicht mee hoeft te helpen over dat dode punt zeg maar...

Ik heb van de week ook nog een jongen die aan het bankdrukken was de stang van zijn keel moeten halen... sufferd dacht dat hij alleen kon trainen en wilde teveel herhalingen doen, dan gaat het dus fout zonder spotter....

Ik train ook liever alleen, maar als ik bv met bench press meer gewicht wil proberen, vraag ik wel iemand me te helpen... maar er is niets mis met alleen trainen volgens mij.
ps. Braincracking is idd een van de beste platen ooit... it gives me goosebumps
 
Back
Naar boven