AndroidHealthClinic

joepie joepie

Bezoekers in dit topic

casual dreamer

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
het is nu precies 5uur ik heb 3uurtjes geleden mezelf op 2lekkere

hamburgers getrakteerd met pikante saus en gebakken uitjes :) .

nu dacht ik hmmzz ik moet al om 7.30 uit mn nest dus waarom geen nachtje
wakkerblijven, eerst bekeek ik het gare hanenhok na enkele lachkicks vond ik het tijd om wat stoom af te blazen ff op het net gesurfd om nieuwe sites te zoeken maar het was niet echt een succes . en toen ondekte ik het MM heeft passwords geplaats hmmmzz in het geile hanenhok ik denk ik probeer ff 1tje en ja hoor hij doet het . gratis toegang ttot bangbus . maar dat boeide me ff niet ik keek bij gratis links en daar ondekte ik milf :cool: jammer dat ik geen toegang kreeg tot deze orgastische site . nu was ik ook al heel tevreden met bang bus . ik check ff enkele meisjes en ik ontdek dat een goede vriendin van mij een look a like is :) maar uit respect ga ik mijn stoomrol niet op haar ontladen . jah een lekker japans meisje is het geworden . ze viel me dadelijk al op . na enkele uurtjes te hebben gekeken en met ledematen actief te hebben deelgenomen besluit ik om mijn sporen te wissen en dan gebeurt het . mijn draadloze muis hapert !!!! hij valt niet uit , maar geeft geen reactie . nadat ik alles heb geprobeerd (dus baterijen verwisseld ) draai ik het beestje open en ik weet niet wat ik heb gedaan maar ze werkte terug . zo gezegd zo gedaan alle sporen gewist . was ik trots op mezelf . ik heb net ff wat buikspieroefeningen gedaan en enkele setjes op mijn peckdeck . nu voel ik me tip top helemaal niet moe ofzo .

dit wou ik ff met je delen , in je eentje kun je ook plezier maken :) spijtig dat niemand me heeft zien klaarkomen want het was mooi om te zien

greets en een goede nacht/morgen ik ga nog even mijn ding doen

sjaakie

Goed topic. :thumbup:

vreemd.

geen foto's ? :D

• Topic Starter Topic Starter
damn bro's na een nachtje niet slapen bruis ik van de energie mijn handen trillen whooo whoooo zou het een die 2pilletjes 1witte en 1roze gelegen hebben :D

can i touch you now ?

U suck

• Topic Starter Topic Starter
wat een klote topic CLOSE !!!!

Pauper!

QAoVwq2lhr8weEODAGfKq3xb81LnVayY.jpeg

Laatst bewerkt door een moderator:
casual dreamer zei:
je mag altijd proberen maar ik denk dat jij zijn lunch wordt :fu:

Pepperspray doet wondere Casual, een kennis van mijn vader traint vaak op een mountainbike en werd een keer bijna gegrepen door een doberman of een rottweiler en spoot die hond zijn ogen onder, en die hond was behoorlijk lam daarna, aanrader voor mensen die vaak buiten hardlopen/skeeleren/fietsen (serieus). In Duitsland is het legaal te koop.

Terug
Naar boven